Vill du ha andra världskrigsaction? Starbreeze fixar!

dmn
Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av dmn:
Skrivet av Sisyr:

Men visst, man har kunnat gjort sig både en och två hackor på deras aktie om man haft koll på när den ska köpas resp. säljas.

Du menar precis som alla aktier.

Nej, jag menar inte precis som alla andra aktier. Starbreeze har stigit resp. sjunkit över 130% två gånger på 1½ år. Gör dig inte dummare än du redan är.

Att du inte kan nåt om aktier gör inte mig dum.

Medlem

Antar att de kanske är lite avundsjuka på Machinegames succéer med Wolfenstein-rebooten...

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av dmn:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av dmn:
Skrivet av Sisyr:

Men visst, man har kunnat gjort sig både en och två hackor på deras aktie om man haft koll på när den ska köpas resp. säljas.

Du menar precis som alla aktier.

Nej, jag menar inte precis som alla andra aktier. Starbreeze har stigit resp. sjunkit över 130% två gånger på 1½ år. Gör dig inte dummare än du redan är.

Att du inte kan nåt om aktier gör inte mig dum.

Det påståendet är irrelevant i sakdiskussionen. Ställ dig i hörnet nu.

Medlem
Skrivet av Mox+:

Vet inte hur mycket finans folket på FZ är intresserade av, men Starbreeze lämnar även sin delårsrapport imorgon. Skulle vilja tacka den herre som tipsade om aktien här på FZ i somras. De har stigit från runt 7 kronor per aktie till 14.80 på väldigt kort tid. Förväntar mig ett fall under sommaren om de inte visar något från sina nya spel, eller om releasen av Crimewave edition inte går bra.

Tackar! Hade inga stora summor att handla för just då men jag fick köpt på mig en del 14,70. De stack iväg rätt så bra.

Medlem
Skrivet av Devan:

Varför är det bara vi svenskar som gör bra coop spel nu för tiden ? Sanctum, magicka, brothers, payday, renegade ops och fler.

Och Battlefield...

12
Skriv svar