Avslöjade Nintendo precis ett nytt Punch Out?

Robot
Avslöjade Nintendo precis ett nytt Punch Out?
Medlem
Avslöjade Nintendo precis ett nytt Punch Out?

Jag hoppas att de kombinerar en riktig presskonferens med Nintendo Direct. Jag gillar idén med Nintendo Direct, och även Treehouse, men jag vill höra jubel från publik och känna hypen, inte höra Iwata säga "We hope you will enjoy XX as much as we do. We will talk more about it in the future" med typisk japansk brytning.

Medlem

det är ju snö ute fortfarande .... långt kvar till sommarn än, men snart kanske våren kan komma

Medlem

Varför annonserar man vad man ska annonsera? Kan man inte bara annonsera det man ska annonsera när det är dag att annonsera så blir det en större överraskning?

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Jag hoppas att de kombinerar en riktig presskonferens med Nintendo Direct. Jag gillar idén med Nintendo Direct, och även Treehouse, men jag vill höra jubel från publik och känna hypen, inte höra Iwata säga "We hope you will enjoy XX as much as we do. We will talk more about it in the future" med typisk japansk brytning.

Ja lite av grejen är faktiskt att dras med i hyllningar för spel som kommer överraskande och är imponerande. Det är lite för lite sånt numera. Allt "läcker" och förannonseras.

Inaktiv

Jag har haft mina åsikter om Nintendo men det där hade jag köpt rakt av utan att blinka.

Medlem

Tyckte inte Punch Out på Wii var så bra. Nes och Snes spelen va bra dock.

Så ja jag är lite skeptisk för ett nytt Punch Out

Medlem

Ser ut som Reggie

Medlem

Cel shade stylen från wii versionen i hd, ja tack!!

Medlem
Medlem

Så hoppar Shaq fram från overallen och så lanserar SNES Shaq-fu 2.

1
Skriv svar