Inaktiv
Left 4 dead!

Nu så har man bokat Left 4 Dead på webhallen med mosoloa1!

Skulle vara roligt om ni själva kunde få diskutera hur det kommer bli och vad längtar mest av

Skulle vara roligt om vi kunde gå ihop ett stort gäng och lira om man kan lira fler än 4.

Bästa spelet alla kategorier. Innehåller zombies.

Bästa spelet alla kategorier. Innehåller zombies.

ZOMBIE!

Medlem

Yeaah! Självklart måste man kunna vara fler än 4 om man kan spela zombies! Här ska ägas L4D!

Jag är lämnad för att dö!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Kommer att köpa det igenom steam. Lata mig

Zombies <3

Samarbete nu, människor!

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Yeaah! Självklart måste man kunna vara fler än 4 om man kan spela zombies! Här ska ägas L4D!

Jag är lämnad för att dö!

Har för mig att man kan vara 8 max
4 överlevande och 4 zomiber som bomer, tanker och de andra.

Inaktiv

Haha fan vad roligt!

4 människor vs 4 + botar..

Då får man lite motstånd iaf.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Haha fan vad roligt!

4 människor vs 4 + botar..

Då får man lite motstånd iaf.

skapligt! kommer bli sjukt! Kolla bara senaste E3 videon!

http://www.wegame.com/watch/GameTrailers_E3_08_L4D_Dev_Walkth...

http://www.wegame.com/watch/GameTrailers_E3_08_L4D_Dev_Walkth...

Underbare zombies:heart:


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Det ska ju innehålla annat än coop med... Där ett lag är zombies och ett är människor.. SÅ mer än 4 kan man nog spela. Fast i coop vet jag inte... Men det borde vara med än 4! Annars kommer det en mod som löser det ^^

Det är inte 4 botar direkt... kommer ju mängder av zombies i coop.

Inaktiv

Nån som vet om det kommer innehålla någon slags kampanj eller?

Skulle roligt att gå runt själv och göra uppdrag som att rädda personer m.m?

Medlem

Jag har också funderat på det. Men jag vet inte. SKulle vara kul dock. Undrar om spelet kommer ha någon slags story eller om det bara kommer vara zombie-slakt.

Medlem

har för mig att man spelar igenom en "story", iaf en serie updrag


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Avstängd

Har aldrig gillat zombies (har aldrig gillat skräck överhuvudtaget för den delen), men bara för att det är Valve och för att spelet verkar vara så intressant i övrigt så ska jag testa det när tillfälle ges.

Medlem
Skrivet av EliasN:

Har aldrig gillat zombies (har aldrig gillat skräck överhuvudtaget för den delen), men bara för att det är Valve och för att spelet verkar vara så intressant i övrigt så ska jag testa det när tillfälle ges.

Bra initiativ!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Kommer bli rackarns skoj!


signatur
Inaktiv

ja ska nog köpa det lite senare när det blir billigare

men det ser grymt ut + <3 zombies

Medlem

Jag är dock rädd för att det kommer vara dâligare än vad folk drömmer om


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Jag är dock rädd för att det kommer vara dâligare än vad folk drömmer om

Ta det lugnt. Det är Valve. Det kan inte bli dåligt!

Medlem

Springande Zombies å massa andra knäppgökar som inte borde få kallas Zombies är inte min grej.
Dom ska hasa sig fram!

Men de blir ett köp iaf för jag älskar Zömbiz.

00a
Medlem

Har själv börjat värma upp lite med modden zombie panic. satans vad kul det är!

Medlem
Skrivet av Joel1992:

Har själv börjat värma upp lite med modden zombie panic. satans vad kul det är!

låter som en bra idé


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Har spelat Left4Dead en timme nu! Världens bästa zombie-spel nånsin:D

Sjukt vanebildande, men kan göras bättre!

Miss tro mig inte, Det här är ett givet köp. Men jag måste få gnälla lite för det är min natur. Shock och besvikelse var ordet när L4D rullat i timmar, Inte för atmosfären den finns där nog och till, men det är också den som kan slipas på med bättre animationer och viktigast av allt. EN KROPPSLIG NÄRVARO!

Jag är sjukt less på "floating gun " syndromet som plågar dessa spel, ge mig en kropp att bry och värna om. tänk själv när en lick.....eh.. Smocker grabbar tag runt halsen med tungan, att då få se avataren kämpa i första person och försöka slita sig loss men sakta bli dragen från räddningen,, eller stirra in i ögonen på en Hunter ,,ryss.
vapnen ska få sig en dänga när jag håller på. Dom bara flyger framför en, ingen känsla ingen riktig feedback. Överdrivna spel som Halo har bättre Punch i sina vapen, jag menar du sitter bakom din skärm/tv och känner den där,,,,UGHHH känslan när när FI går i backen, L4D saknar detta. L4D har Zombies och Shotgun, det är en given kombo i survivor spel som detta,,, AND they ¤%"#&$ up.

summa = Mer inlevelse tack ( tänk L4D+Killzone2 )
4 survivors
4 darkened
4 "Filmer" med fem banor vardera +special banor för versus läget.
sjukt vanebildande och trots gnäll redigt roligt.

ps; om en enda person springer i vägen för eldgivningen och sen gnäller eller våda skuter mig med ren vilje.
Bäva för dagen jag är admin och du är i mitt våld.
Tack och vi ses på servrarna och kom ihåg Back 2 Back när horden kommer.:P


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Avstängd

Köpte genom Steam. Riktigt kul spel!

Har klarat ut Death Toll och No Mercy. Älskar spelet!

Medlem

bara 30 achievements kvar xD

Medlem

Jag är riktigt sugen på Left4dead. Har dock funderat i dag på ett nytt spelköp och har haft warhammer online i åtanke. Skulle vara soft att ha ett spel att hoppa in i då och då. WoW orkar jag inte börja med igen. Jag provade warhammer betan lite men vet inte om jag gillade det så mycket. Left4dead kanske inte håller allt för länge, eller vad vet jag. Men just nu funderar jag som sagt mellan left4dead och warhammer. Helst köper jag Left4dead då det är mer att bara hoppa in och spela.

Medlem

Det beror på vad du gillar för spel helt enkelt. Left4Dead är ju lite som CSS, och ja. FPS elelr MMORPG helt enkelt. Båda spelen kommer ju att expendera hela tiden:)

Medlem

Jo, jag vet att det är olika sorters spel : p Men jag kommer nog köpa left4dead. Är som sagt riktigt sugen på det. Nästa år kanske jag köper warhammer, om jag känner att jag behöver något spel att fördriva tiden med, om det inte finns något annat aktuellt spel som lockar då.

Medlem

Gött:)

Jag hade nog gärna spelat MMORPG såsom WoW och WAR om inte det hade kostat så mycket:)

Medlem

Tur att jul finns
Jag kommer med största sannolikhet att få det då.
Undra hur länge man kommer orka spela utan att tröttna
Om Valve släpper fler maps och håller spelet uppdaterat så kan jag gissa på att jag spelar det i minst 2 år


signatur

Rawr

Medlem

Jag och min bror har klarat av spelat och alla nivåerna på alla svårighetsgrader nu, men det är fortfarande lika kul att skjuta på zombies imo:)
Men det ska bli kul om de släpper nya fräscha maps!

Medlem

Har beställt Left4dead nu. Behöver verkligen något nytt att spela, då jag har spelbrist. Men bra att det verkar hålla ett tag, för det är det jag är mest rädd för. Är rädd för att jag kommer spela mig leds på Left4dead ganska fort, då det är ett av dom få nya spel jag kommer ha. Måste kanske utöka med något mer spel för att komplettera.

12
Skriv svar