Det här är de 10 mest sedda spelen på Youtube

Robot
Det här är de 10 mest sedda spelen på Youtube
Medlem
Det här är de 10 mest sedda spelen på Youtube
Medlem

yeeeeeeeeey dota2


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Medlem

Är Fifa egentligen så populärt på Youtube? Jösses..

Fifan, det trodde man aldrig.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

phi
Medlem
Medlem

Puzzle & Dragons WTF?!

Medlem

¿Men mario och zelda då?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Detta är det sjukaste jag sett, Fifa, sims och puzzles & dragons wtf indeed. Trodde jag aldrig

Medlem
Skrivet av Rasmous:

Är Fifa egentligen så populärt på Youtube? Jösses..

Ja, helt otroligt med tanke på att fotboll måste vara den minst kända sporten i världen.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Aldrig sett en enda video om FIFA.

Skrivet av Rasmous:

Är Fifa egentligen så populärt på Youtube? Jösses..

Räcker med att skaffa en facecam sen sitta o betee sig som en vuxenbebis så får man massa views, han spelar inte ens spelet wtf?

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Rasmous:

Är Fifa egentligen så populärt på Youtube? Jösses..

Ja, helt otroligt med tanke på att fotboll måste vara den minst kända sporten i världen.

Men att sitta och titta på folk som spelar fotboll på datorn, på Youtube. PewDiePie kan jag förstå att vissa tycker är kul när han spelar skräckspel, men att titta på någon som spelar fotboll? Dessa lag finns ju i verkligheten och spelar på TV i stort sätt några gånger i veckan, men då ska man sitta och titta på någon snubbe som styr spelarna..

Medlem
Skrivet av Rasmous:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Rasmous:

Är Fifa egentligen så populärt på Youtube? Jösses..

Ja, helt otroligt med tanke på att fotboll måste vara den minst kända sporten i världen.

Men att sitta och titta på folk som spelar fotboll på datorn, på Youtube. PewDiePie kan jag förstå att vissa tycker är kul när han spelar skräckspel, men att titta på någon som spelar fotboll? Dessa lag finns ju i verkligheten och spelar på TV i stort sätt några gånger i veckan, men då ska man sitta och titta på någon snubbe som styr spelarna..

Det är samma sak som med Pewdiepie, dom är där för personen skriker och har sig.
Inte fotbollen i sig själv.

Medlem

Min personliga topp 5 lista ser ut så här:
Skyrim
Fallout 3/New Vegas
GTA 5
Mass Effect
Battlefield 4

Då är det den alltid mysige Gopher som står för största delen av min underhållning.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Top 5 spel youtube för mig

Dota 2
BF4/H
CS GO
RockSmith
HoS

Medlem

Starmade! Mycket kul å se på, hett tips.


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Älskar spel men hatar att titta på det... man är olika

eld
Medlem

Gör om gör rätt, det är ju massa spel där som säljs online! det är ju ingen korrekt ubi-lista!

Medlem
Skrivet av eld:

Gör om gör rätt, det är ju massa spel där som säljs online! det är ju ingen korrekt ubi-lista!

Kan du förklara lite bättre vad du menar med säljning online och antal youtube tittare.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av eld:

Gör om gör rätt, det är ju massa spel där som säljs online! det är ju ingen korrekt ubi-lista!

Kan du förklara lite bättre vad du menar med säljning online och antal youtube tittare.

Gissningsvis syftar han på http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20150513/har-ar-de-20-mest-...

Toppkommentar bör ge en bra ledtråd.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Den där listan är 100% BS Kollade runt, finns knappt videor på spelet "Puzzles & Dragon" med över 100k views.

Medlem
Skrivet av Kane:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av eld:

Gör om gör rätt, det är ju massa spel där som säljs online! det är ju ingen korrekt ubi-lista!

Kan du förklara lite bättre vad du menar med säljning online och antal youtube tittare.

Gissningsvis syftar han på http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20150513/har-ar-de-20-mest-...

Toppkommentar bör ge en bra ledtråd.

Men var är kopplingen? Att ett spel säljer bra betyder det inte att spelet automatiskt blir populärt på youtube.
Ett bra exempel är spel till Nintendos konsol som säljer bra men inte passar på youtube då Nintendo kräver så mycket pengar.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Whasington Post?

Medlem

Euro Truck Simulator 2 med Squirrel eller KSP med Scott Manley? War Thunder/WoT/WoWs med Jingles? Nehepp.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Var fan är starcraft? Ofta fifa, puzzles and dragons(?) Och five nights at freddys har mer visningar än starcraft? Sjukt jävla sorgligt. Mitt hopp på mänskligheten är nu officiellt över. Blev även förvånad att inte wow var med.

1
Skriv svar