Se läckt film från remastrade Gears of War

Robot
Se läckt film från remastrade Gears of War
Medlem
Se läckt film från remastrade Gears of War

en bild på unreal engines instagram sida som mer eller mindre ger en hint till ett gears of war spel:


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av Angust:

en bild på unreal engines instagram sida som mer eller mindre ger en hint till ett gears of war spel:

Microsoft köpte upp Gears of War för cirka 1,5 år sedan och satte sin studio Black Tusk på att göra ett nytt spel.

Vapnet på bilden är nog bara för att de hade det liggande i studion - det behöver inte se ut så i vad det nu är för spel (eller något annat) de jobbar på.

Medlem

Ja, det fanns inte tillräckligt många remakes den här konsolgenerationen så de släpper en till.

* Edit - Remakes är fel ord. Remaster tänkte jag på.

Inaktiv

Öhm. Varför gör man en "remake" av ett redan modernt spel? :S Är det ens möjligt?

Medlem
Skrivet av Bennii:

Ja, det fanns inte tillräckligt många remakes den här konsolgenerationen så de släpper en till.

* Edit - Remakes är fel ord. Remaster tänkte jag på.

Denna generation är en "Gör om, gör rätt"-generation

Medlem

bara för att detta var det bäst säljande spelet för x box exclusive .
så dom gör en remake för att tjäna lite flis.

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Bennii:

Ja, det fanns inte tillräckligt många remakes den här konsolgenerationen så de släpper en till.

* Edit - Remakes är fel ord. Remaster tänkte jag på.

Denna generation är en "Gör om, gör rätt"-generation

Men då är Gears of War fel spel att remastra för det gjorde det mesta rätt.

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Bennii:

Ja, det fanns inte tillräckligt många remakes den här konsolgenerationen så de släpper en till.

* Edit - Remakes är fel ord. Remaster tänkte jag på.

Denna generation är en "Gör om, gör rätt"-generation

Men då är Gears of War fel spel att remastra för det gjorde det mesta rätt.

Gjorde även GTA 5 och The Last of Us, men inte stoppade det Rockstar och Sony från att göra remasters Jag tror att vi kommer få se remasters till de flesta spelen som sålde bra förra generationen. Easy money

Medlem

Trodde den här spelserien var död och begraven.

Vilken sjujävla bajsserie.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Trodde den här spelserien var död och begraven.

Vilken sjujävla bajsserie.

Samtliga GoW blev väl GOTY i genren :).

Medlem

Jag ser då fram emot det här spelet på x1 när jag skaffar mig en krysslåda.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

folk köper samma spel om och om igen.. Är lite förvånad över de låga kraven "gamers" har.

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Remus:

Trodde den här spelserien var död och begraven.

Vilken sjujävla bajsserie.

Samtliga GoW blev väl GOTY i genren :).

Är väl inte så konstigt då dom typ uppfann genren*, det gör dom inte bättre för det.

Och förresten GOTY av vilka, det är en jäkla flexibel "utmärkelse" var det GOTY av säg.. Polygon eller IGN, eller av Arne Karlsson i Vetlanda.. GOTY väger inte speciellt tungt då det inte är en reglerad utmärkelse som ägs av nån speciell.

*Nej jag vet att dom inte uppfann 3:e persons covershootern, men ni vet vad jag menar.

EDIT: +stava is teh shit


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

GoW 1 gillade jag skarpt!
Om "macho shooter" var en genre så skulle det definitivt vara pappan!

2 och 3 kändes bara tjatiga dock.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

tnn
Medlem

Tycker det låter rimligt. Det har ändå snart ett decennium på nacken. Om jag hade ägt en xbone hade jag förmodligen köpt det någon gång, om än knappast på release eller till fullpris.
Sen att det är hjärndöd, småtjatig och överdriven machoaction där man använder sina bisarra biceps för att såga monster i stycken med motorsåg behöver väl inte vara så negativt per definition. Personligen tycker jag att det är rätt skoj. Alla spel måste inte lära en allt om livet.

1
Skriv svar