Medlem
FZ Klan

Här om dagen spelade vi klanmatch som gick väldigt dåligt. Efter det hade vi lite kul.

[ia=4875]

edit, fixed


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Och nu om ni godkänner att vi är eran klan så Låvar vi att vi ska börja träna så vi blir riktigt bra! Och vi är några till i klanen

Inaktiv

Haha snyggt

FZ!

Medlem

Glöm inte att vi ägde (lite iaf) Gamereactors klan på 2fort :). Då var jag med också.
FZ FTW!

Vi är rätt många redan. Runt 8 medlemmar om jag inte minns fel.

Medlem
Skrivet av Fargo:

Glöm inte att vi ägde (lite iaf) Gamereactors klan på 2fort :). Då var jag med också.
FZ FTW!

Vi är rätt många redan. Runt 8 medlemmar om jag inte minns fel.

Vi är nog kanske fler, läs mer på http://www.fz.se.nu/


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Ni får ta och fixa en server! Håller på att installera TF2 just nu


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

Medlem

Vi van 3 matcher! Bra jobbat [FZ]!

Medlem
Skrivet av Johan3043:

Vi van 3 matcher! Bra jobbat [FZ]!

Yeah! Verkligen bra jobbat, keep play'in.
Blir väl klan match i morrn med


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av Johan3043:

Vi van 3 matcher! Bra jobbat [FZ]!

Yeah! Verkligen bra jobbat, keep play'in.
Blir väl klan match i morrn med

Jag är med!!!!

Synd att jag inte kunde vara med på favo mapen men det var väl bra att vi hade reserv iaf

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av Johan3043:

Vi van 3 matcher! Bra jobbat [FZ]!

Yeah! Verkligen bra jobbat, keep play'in.
Blir väl klan match i morrn med

Jag är med!!!!

Synd att jag inte kunde vara med på favo mapen men det var väl bra att vi hade reserv iaf

Hehe bra Vi kanske borde "toppa" laget någon gång, men vi borde rösta på 2fort och dustbowl :D...som maps alltså


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Ska vi toppa laget så blir det väl :

Showerguy
Moses
Fargo
Freecake
Johan
Sven

Det är ju iaf dom som har lirat mest matcher. Och visar även att dom är bra.

Dannie är också så klart as bra. Men när det gäller toppa så vet jag inte.

Medlem

Får man gå med i klanen??:)

Medlem

Haha, jag äger skiten ur alla på TF2 jag joinar lätt. Låt mig visa vad jag går för, och ni kommer ta in mig direkt (A)

Medlem

Ja helt okej! Men se till att vara aktiva Steam ID's?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jag heter luttren på steam

Medlem

Shisuke ditt Steam namn?
Och Alesi ditt steam namn fungerar ej

Medlem

shisuk3 är mitt steamis.

Räkna med mig, ni hittar ingen bättre sniper, jag svär.

Medlem

Mitt funkar vist fråga showerguy

Medlem

Mitt konto blev hackat.. Tillåt mig att svära: FAN HELVETES JÄVLA SKIT BÖGHACKER BRINN I HELVETE OCH BLI VÅLDTAGEN AV EN BLÅVAL. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!"

HATA HATA HATA HATA.

Tack för pmsen showerguy jag försökte byta direkt när det hände men det var försent... både lösen och email var bytt. Jag har iaf gjort det där "hijacked account"-grejen på steams hemsida.. Skickade med bild på min cdkey till orange box med.. Hoppas det ordnar sig... Har rätt många spel på steam...

Hur gick det nu till?
Jo. En polare på friends på steam skicka mig en länk och sa att jag skulle gå dit o kolla hans profil. Sidan jag kom till såg EXAKT ut som steam community-sidan. EXAKT! Jag loggade in för att se hans profil och BAM. Hackad.. Försökte byta pass direkt men det var försent, mail likså. "polaren" på steam hade också fått sitt konto hackat.. Han använde friendslisten till att få mer konton. Säkert nån jävla 12 åring som sitter o skrattar med 250 finnar på halsen. Hoppas han dör.

Medlem

Jag älskar steam. Jag älskar det. Dom löste detta åt mig på EN DAG. EN DAG! Kontot tillbaka och allt. Fy fan vad steam är bra.

Medlem

Haha, det tog en månad för mig när mitt blev hackat.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Hehe sköna killar dom pås team support
« Message by you on Fri, 25th Jul 2008 12:40 pm »
Wow. If you were in sweden i would buy you a freaking cake. Thank you alot! I have learned my lesson. And i have taken all your recommended steps. Thanks again!

Och han svarade:
Hello Robin,

I am glad that the issue is resolved to your satisfaction.

Please let us know if you encounter any further difficulty - we will be happy to assist you. I might take you up on the cake offer, too.

Medlem

Ja dom är för goa

Medlem

signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Du kanske vill testa att översätta texten själv istället för att låta ett program översätta någon annans text.

"Veta när inte att branden är nyckeln till bra Heavy spela. Wasting ammo knaprande långväga mål eller om ÜberCharged par kommer att lämna er utan kulor när du behöver dem mest, och plötsligt upphör eld att få en hastighet lyft att få Out of sight kan tillåta ens ett lumbering tunga att ut-manövrera de andra team Snarare än att förlita sig på vapenmakt i en farlig situation."

SAY WHAT?


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Du kanske vill testa att översätta texten själv istället för att låta ett program översätta någon annans text.

"Veta när inte att branden är nyckeln till bra Heavy spela. Wasting ammo knaprande långväga mål eller om ÜberCharged par kommer att lämna er utan kulor när du behöver dem mest, och plötsligt upphör eld att få en hastighet lyft att få Out of sight kan tillåta ens ett lumbering tunga att ut-manövrera de andra team Snarare än att förlita sig på vapenmakt i en farlig situation."

SAY WHAT?

Vi beklagar buggen, det ska självklart fixas.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Fick jag gå med eller inte??

Medlem
Skrivet av Alesi09:

Fick jag gå med eller inte??

Klart du får Har vart lite inaktiv på Steam dom senaste 24 timmarna. Gruppen är offeciel btw.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av Fargo:

Jag älskar steam. Jag älskar det. Dom löste detta åt mig på EN DAG. EN DAG! Kontot tillbaka och allt. Fy fan vad steam är bra.

Tacka mig!

Nejmen det är bra att det löste sig iaf Fargo.

Inaktiv

Nejmen vi är inte en direkt klan. Men iaf dom som vill lira Pcw är det bara komma in i Fz gruppen på Steam och där löser sig allt. Det är ganska jobbigt att hålla på här och där. Kom bara in i gruppchatten och ni är med på pcw.

12
Skriv svar