Gängslagsmål och droskor i Assassin's Creed: Syndicate!

Grand Theft Arkham Creed: 1886

Halv tråkigt dock att spelet blev officiellt utannonserat idag och det finns redan ett season pass till spelet.

Medlem

ok var det bara jag som tyckte det såg skoj ut?
blir säkert köp för mig iallfall.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Blackwolfe:

Har älskat varje AC hittils.. fast.. AC3 älskade jag rejält mycket mindre än de andra Så, jag är lätt taggad på detta.. trots buggfesten som Unity var så var det fortfarande ett grymt bra spel.

Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Hoppas det ser stelt ut i slagsmålen för att det är pre-alpha.

Handgemäng i AssCreed 2 var ju bättre :/

Tyckte att slagsmålen såg riktigt nice och brutala ut! Väldigt råa

men det såg väl fruktansvärt ryckigt ut?!

Som sagt..pre-alpha phootage. Man ska inte dra allt för stora växlar åt något håll då.

Medlem
Skrivet av VHN:

"Gäsp"

Du menar den känslan man även får inför alla nya COD/BF/90% av allt som är FPS...

Medlem

Eftersom det utspelar sig i det Victorianska London så vill jag verkligen det här ska bli bra....så bra.....men vore hyfsat naiivt att rätt och slätt förvänta sig det med tanke på senaste tidens farser...

Medlem
Skrivet av Le Erik:

Såg 3 minuter och upptäckte sedan att jag satt och pluggade matte igen, så kul var det.

Matte är ju kul!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Varför känns det här så mycket fulare än Unity?

Medlem

OMG! Such Nextgen! Much graphics!

Bild tagen från trailern. Ser ju inte direkt bra ut.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Jag vill verkligen förboka, men jag vågar inte p.g.a. Ubisofts förkärlek till att släppa ofärdiga spel.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

AssCreed1 och 2 var bra. Ettan kändes nytt och fräscht, dock extremt enformigt. Tvåan var ett bra exempel på hur en uppföljare ska vara. Allt var förbättrat och mer variation, bra story och karaktärer.
Revelations och Brotherhood var bara tvåan i nya kostymer. Jag körde igenom en av dom och slutade med den andre.
AssCreed 3 körde jag i drygt 2 timmar innan jag gav upp.
Black Flag var väldigt skoj så länge man inte satte fötterna på land vilket man var tvungen att göra till och från.

Efter Asscreed 2 har det inte hänt så mycket utöver det grafiska men det känns som att jag spelat samma spel sen dess, samma mekanik samma story element. Jag har blivit mätt på AssCreed serien. Jag tycker att Ubi borde vänta i minst 2-3 år innan de släpper ett nytt AssCreed och då presentera något som gör att det känns nytt och fräscht igen. Jag vill ju gilla den här spel serien :/

Ti.
Medlem

AssCreed alá Viktorianska London - Automatisk 5/5 av Fredrik Eriksson.

Medlem

Tänk också på att, så här "snyggt" kommer inte spelet vara vid release... tyvärr

FML
Medlem
Skrivet av spel_15:

Förhandsboka inte spelet denna gång. Vänta på recensioner

FZ gav väl de förra 5/5. Så inte ens recensioner kan man lita på när de kommer till buggfest.

Medlem

Gillar fortfarande AC serien och tycker att tidsperioden kan bli intressant. Förhoppningsvis behåller de customization från Unity men gör lite annat nytt. Av det vi sett hittills hade jag dock mycket hellre spelat som Evie, förhoppningsvis är det väl några sådana uppdrag eller något liknande.

Medlem

Combat-systemet lider fortfarande av 1-fiende-åt-gången-principen...

De har försökt att sno lite från Batman-spelen men är ännu inte där.

Skrivet av kentxy:
Skrivet av spel_15:

Förhandsboka inte spelet denna gång. Vänta på recensioner

FZ gav väl de förra 5/5. Så inte ens recensioner kan man lita på när de kommer till buggfest.

Men herre gud har ni inte fattat att FZ inte hade några buggar när de testade...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av kentxy:
Skrivet av spel_15:

Förhandsboka inte spelet denna gång. Vänta på recensioner

FZ gav väl de förra 5/5. Så inte ens recensioner kan man lita på när de kommer till buggfest.

Men herre gud har ni inte fattat att FZ inte hade några buggar när de testade...

Tänkte bara flika in med att jag faktiskt hade väldigt få problem jag också, nu säger jag inte att det inte var problem med spelet för det var det uppenbarligen, men hade jag recenserat det efter att ha spelat igenom det mesta innehållet hade jag inte haft det som negativt heller.

Att fastna i en vägg en gång, en krasch och ett par npc'er som beter sig konstigt kan man nästan räkna med i ett open world spel utan att bli för arg. En del buggar är ändå bara charmiga, som när jag hittade nightcrawler i bondeutstyrsel.

Medlem
Skrivet av joonsson:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av kentxy:
Skrivet av spel_15:

Förhandsboka inte spelet denna gång. Vänta på recensioner

FZ gav väl de förra 5/5. Så inte ens recensioner kan man lita på när de kommer till buggfest.

Men herre gud har ni inte fattat att FZ inte hade några buggar när de testade...

Tänkte bara flika in med att jag faktiskt hade väldigt få problem jag också, nu säger jag inte att det inte var problem med spelet för det var det uppenbarligen, men hade jag recenserat det efter att ha spelat igenom det mesta innehållet hade jag inte haft det som negativt heller.

Att fastna i en vägg en gång, en krasch och ett par npc'er som beter sig konstigt kan man nästan räkna med i ett open world spel utan att bli för arg. En del buggar är ändå bara charmiga, som när jag hittade nightcrawler i bondeutstyrsel.

Håller med dig. Vissa haft tur och vissa har bara fått irritera sig på spelet. Jag tyckte om spelet i övrigt. Fint grafik, levande stadsdelar. lite halvtråkigt fightsystem:) osv. Som du säger, man får stå ut med lite buggar i öppen värld spel. MEN att förhandsboka ett spel är bara en dålig investering. Om vi spelare fortsätter så här så innebär det att tillverkarna får överhand, och det kommer till slut resultera 0 % nöjda konsumenter.

Medlem
Skrivet av spel_15:
Skrivet av joonsson:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av kentxy:
Skrivet av spel_15:

Förhandsboka inte spelet denna gång. Vänta på recensioner

FZ gav väl de förra 5/5. Så inte ens recensioner kan man lita på när de kommer till buggfest.

Men herre gud har ni inte fattat att FZ inte hade några buggar när de testade...

Tänkte bara flika in med att jag faktiskt hade väldigt få problem jag också, nu säger jag inte att det inte var problem med spelet för det var det uppenbarligen, men hade jag recenserat det efter att ha spelat igenom det mesta innehållet hade jag inte haft det som negativt heller.

Att fastna i en vägg en gång, en krasch och ett par npc'er som beter sig konstigt kan man nästan räkna med i ett open world spel utan att bli för arg. En del buggar är ändå bara charmiga, som när jag hittade nightcrawler i bondeutstyrsel.

Håller med dig. Vissa haft tur och vissa har bara fått irritera sig på spelet. Jag tyckte om spelet i övrigt. Fint grafik, levande stadsdelar. lite halvtråkigt fightsystem:) osv. Som du säger, man får stå ut med lite buggar i öppen värld spel. MEN att förhandsboka ett spel är bara en dålig investering. Om vi spelare fortsätter så här så innebär det att tillverkarna får överhand, och det kommer till slut resultera 0 % nöjda konsumenter.

Jag håller med dig till en viss del, därför förhandsbokar jag bara i butiker där jag kan ångra mig vid släppet om jag inte längre är sugen efter att ha läst några recensioner. Förutom några undantag som till exempel The Witcher 3 då som jag redan köpt via GoG.

Förboka inte. Elgiganten kommer säkerligen också sälja det för en billig peng sex månader efter släpp som de gjorde med Unity och Rouge. Jag köpte båda för drygt 150:-.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Förboka inte. Elgiganten kommer säkerligen också sälja det för en billig peng sex månader efter släpp som de gjorde med Unity och Rouge. Jag köpte båda för drygt 150:-.

Bra deal. Dugligt spel för rätt pris

Skrivet av spel_15:
Skrivet av walter_iego:

Förboka inte. Elgiganten kommer säkerligen också sälja det för en billig peng sex månader efter släpp som de gjorde med Unity och Rouge. Jag köpte båda för drygt 150:-.

Bra deal. Dugligt spel för rätt pris

Jag tycker det. Ofärdiga och buggiga spel är inte värda 500:-.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Man kan ju alltid hoppas det blir en minst lika härlig buggfest som senast! Tack för kaffet.

12
Skriv svar