Se det fantastiska introt till The Witcher 3

Robot
Se det fantastiska introt till The Witcher 3

Blizzard - handsken är kastad och svärdet är slipat.

#nyhetstips, #blizzard, #cd-projekt-red, #the-witcher-3


Medlem
Se det fantastiska introt till The Witcher 3

Men släpp spelet!

Medlem

Bara några dagar kvar nu
Sista filen kvar för preload. Jag passar på att åka ut till landet en sväng innan cd projekt fäller bomben.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Kan de inte göra en animerad långfilm?
Detta är det ju klass på!

Medlem

den var så sjukt mästerlig gjord så tror jag tittat på den säkert en 10 gånger ^^ bara för att se alla detaljer

Medlem

Introt till ettan och tvåan va ju minst sagt episka. så nu ska jag sätta mig och titta på detta.... kan ju inte säga att förväntningarna är små. eller att jag är rädd för att de inte skall uppfyllas.

Medlem

Varför vill man döda något så vidrigt, vackert vidunder?

k3m
Medlem
Skrivet av Haddock:

Kan de inte göra en animerad långfilm?
Detta är det ju klass på!

Fan vad det hade varit najs Inte bara anime, jag vill även ha serie och film otecknat

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av Haddock:

Kan de inte göra en animerad långfilm?
Detta är det ju klass på!

Fan vad det hade varit najs Inte bara anime, jag vill även ha serie och film otecknat

Nu tänkte jag inte anime, utan en animerad film. Precis så som den här trailern.

Redaktör
Ponny

*flämtar* Just det där att det fångar spelet, världen och vad man faktiskt gör är minst lika imponerande. Det är inte bara massa effekter för sakens skull utan känns som kärnan av Witcher.

*flämtar lite till*


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Undrar om Game of Thrones hade varit lika bra utan The Witcher som inspirationskälla, och tvärtom...

Medlem

Ja ja sluta tjata. Jag ska förboka spelet! Se, jag surfar in på en sida nu och lägger in en beställning. Nöjd?

Medlem

Hmm hur fasen kan man köpa ett spel bara för man ser en cg trailer? Inget köp för mig, jag har pc och ingen konsol....

Medlem
Skrivet av Kiario:

Hmm hur fasen kan man köpa ett spel bara för man ser en cg trailer? Inget köp för mig, jag har pc och ingen konsol....

Tror du seriöst att folk baserar sitt köp endast på en trailer?

Mitt inlägg ska exempelvis ses som ett skämt. Jag har spelat alla spelen, läst böckerna och sett en jädrans massa info om tredje delen i spelserien. Jag älskar världen och dess karaktärer så ett köp var givet för mig.

Hoppa ner från din höga häst. Jag tror du börjar få lite ont i röven...

Medlem

Blizzards cinematics är fortfarande snyggare och har mera innehåll samt klass. Men aja "sex sells".

Medlem
Skrivet av frenger:

Undrar om Game of Thrones hade varit lika bra utan The Witcher som inspirationskälla, och tvärtom...

The witcher-sagan skrevs innan Game of Thrones.

Wiedźmin (the Witcher/häxkarlen)släpptes 1990.
Game of thrones (första boken i a Song of Fire and Ice) släpptes 1996.

JRRM har Rosornas krig som inspirationskälla - Sapkowski polska medeltidskrönikor och slavisk mytologi, så antagligen har de påverkat varandra väldigt lite.

Medlem

Mitt enda orosmoln är att det verkar så mycket bättre än dragon age. Å det är ju top notch. Måste finnas en hake

k3m
Medlem
Skrivet av Haddock:
Skrivet av k3m:
Skrivet av Haddock:

Kan de inte göra en animerad långfilm?
Detta är det ju klass på!

Fan vad det hade varit najs Inte bara anime, jag vill även ha serie och film otecknat

Nu tänkte jag inte anime, utan en animerad film. Precis så som den här trailern.

Jag vet det

k3m
Medlem
Skrivet av molg:
Skrivet av Kiario:

Hmm hur fasen kan man köpa ett spel bara för man ser en cg trailer? Inget köp för mig, jag har pc och ingen konsol....

Tror du seriöst att folk baserar sitt köp endast på en trailer?

Mitt inlägg ska exempelvis ses som ett skämt. Jag har spelat alla spelen, läst böckerna och sett en jädrans massa info om tredje delen i spelserien. Jag älskar världen och dess karaktärer så ett köp var givet för mig.

Hoppa ner från din höga häst. Jag tror du börjar få lite ont i röven...

Hahaha

Medlem

Blizzard är fortfarande bättre.

Men cool trailer iaf. Men varför skall Geralt låta som Snake eller alla andra hjältar som har mörk röst? Börjar bli tröttsamt och uttjatat. Kunde väl låtit på något annat vis.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Draug:
Skrivet av frenger:

Undrar om Game of Thrones hade varit lika bra utan The Witcher som inspirationskälla, och tvärtom...

The witcher-sagan skrevs innan Game of Thrones.

Wiedźmin (the Witcher/häxkarlen)släpptes 1990.
Game of thrones (första boken i a Song of Fire and Ice) släpptes 1996.

JRRM har Rosornas krig som inspirationskälla - Sapkowski polska medeltidskrönikor och slavisk mytologi, så antagligen har de påverkat varandra väldigt lite.

Precis, men jag menade att introt gav i alla fall mig kraftiga GoT-vibbar! Och jag tycker att de korrelerar relativt mycket vad gäller stämning och art direction.

phi
Medlem

Jag tycker att grafiken ser ut att vara nedskalad i trailern.

Medlem
Skrivet av Remus:

Blizzard är fortfarande bättre.

Men cool trailer iaf. Men varför skall Geralt låta som Snake eller alla andra hjältar som har mörk röst? Börjar bli tröttsamt och uttjatat. Kunde väl låtit på något annat vis.

För att efter att man druckit tillräckligt mycket alkohol och rökt nog mycket tobak tar stämbanden stryk. Snake är obotlig kedjerökare, och Geralts alla brygder innehåller stark alkohol.

Medlem

Kommer inte titta på något som har med spelet att göra innan jag får se det i själva spelet!


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem
Skrivet av Remus:

Blizzard är fortfarande bättre.

Men cool trailer iaf. Men varför skall Geralt låta som Snake eller alla andra hjältar som har mörk röst? Börjar bli tröttsamt och uttjatat. Kunde väl låtit på något annat vis.

Blizzard har inte gjort en häftig trailer sen WC3... Så där kan jag inte hålla med.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Men goooodis!
Vad kul det ska bli nästa vecka!

Jag har saknat ett härligt rollspel länge nu


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Cheesus! Tänkte inte se den först...ville behålla så mycket som möjligt osett till på tisdag. Men kunde inte låta bli...och tack och lov för det. Lär se den några gånger till innan den 19:de. Snacka om stämningssättande.

Jäkligt bra intro, den visar hela känslan med spelet och hur desperat geralt faktiskt är. För att inte tala om gråskalorna, hon är en vampyr som ses som ett monster, men för henne så är Geralt monstret, som försöker döda henne för lite småmynt.

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:

Jäkligt bra intro, den visar hela känslan med spelet och hur desperat geralt faktiskt är. För att inte tala om gråskalorna, hon är en vampyr som ses som ett monster, men för henne så är Geralt monstret, som försöker döda henne för lite småmynt.

Det är nästan det jag tycker bäst om i Witcher. Att det aldrig moraliseras om besluten man fattar. Inga jäkla paragorn eller renegades poäng delas ut, utan alla beslut har en konsekvens som drabbar på olika sätt beroende på hur man ser på saken.

Och som jag förstått det med W3 så kan beslut man fattat man ansåg vara rätt när de togs, vissa sig få helt andra följder senare. Fantastiskt.

Testpilot

Grymt snyggt!

Vill man se introt i hela sin grafiska prakt utan youtube komprimering , ta hem här:

http://www.gamersyde.com/download_the_witcher_3_wild_hunt_a_n...

12
Skriv svar