Spana in buddhist-roboten Zenyatta från Blizzards Overwatch

Robot
Spana in buddhist-roboten Zenyatta från Blizzards Overwatch
Medlem
Spana in buddhist-roboten Zenyatta från Blizzards Overwatch

Jag förstår ingenting av vad som händer, men jag gillar det jag ser.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

fan va han babblar då.

dom vågade inte använda muhamed

Medlem

Om det inte var så långsamt skulle jag vara såld på Overwatch, hoppas att de ändrar så man kan röra sig mycket snabbare innan det släpps annars är det värsta sömnpillret för mig.

Medlem
Skrivet av humancentipede:

dom vågade inte använda muhamed

buddhist, muhammed, buddhist, muhammed

Medlem
Skrivet av Ahris:

Om det inte var så långsamt skulle jag vara såld på Overwatch, hoppas att de ändrar så man kan röra sig mycket snabbare innan det släpps annars är det värsta sömnpillret för mig.

Jag tror att den nuvarande hastigheten är mer tilltalande för den stora massan. Blizzards spel har alltid slagit mig som nybörjarvänliga.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Ahris:

Om det inte var så långsamt skulle jag vara såld på Overwatch, hoppas att de ändrar så man kan röra sig mycket snabbare innan det släpps annars är det värsta sömnpillret för mig.

Det finns en del rätt snabba karaktärer som t.ex. Tracer. Spana in gameplay från henne och om det fortfarande är ett sömnpiller är det nog inget för dig trots allt.

Medlem
Skrivet av humancentipede:

dom vågade inte använda muhamed

Men omfg, det är väl sjukt jävla självklart? Nedtumme på dig.

Det hade ju blivit helt OP.

Medlem

Ser riktigt kul ut, undra hur det kommer funka i praktiken med pubs då ingen lär vilja köra support som vanligt.

Medlem

Wow, förväntade inte mig att jag skulle vara SÅHÄR intresserad utav spelet. Gillade stilen men trodde inte jag skulle känna ett "Vill-ha-nu"-sug!

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Ahris:

Om det inte var så långsamt skulle jag vara såld på Overwatch, hoppas att de ändrar så man kan röra sig mycket snabbare innan det släpps annars är det värsta sömnpillret för mig.

Jag tror att den nuvarande hastigheten är mer tilltalande för den stora massan. Blizzards spel har alltid slagit mig som nybörjarvänliga.

Brukar må illa om det går för snabbt :3

Medlem
Skrivet av Duffelbag:
Skrivet av Ahris:

Om det inte var så långsamt skulle jag vara såld på Overwatch, hoppas att de ändrar så man kan röra sig mycket snabbare innan det släpps annars är det värsta sömnpillret för mig.

Det finns en del rätt snabba karaktärer som t.ex. Tracer. Spana in gameplay från henne och om det fortfarande är ett sömnpiller är det nog inget för dig trots allt.

Jag har nog sett det mesta av de karaktärer som har blivit presenterade. Tracer skulle möjligtvis vara räddningen men hon är egentligen bara snabb tack vare blinkförmågan.
Vi får väl se hur det blir framöver, det taktiska spelet tjänar ju på långsammare karaktärer så även om spelet inte blir adrenalinkicken som man önskade så kan det bli kul på ett annat sätt.

Medlem

Ser riktigt intressant ut, gillar tempot och förhoppningsvis lyckas de göra hjältarna intressanta.

Medlem
Skrivet av Arnoldo:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Ahris:

Om det inte var så långsamt skulle jag vara såld på Overwatch, hoppas att de ändrar så man kan röra sig mycket snabbare innan det släpps annars är det värsta sömnpillret för mig.

Jag tror att den nuvarande hastigheten är mer tilltalande för den stora massan. Blizzards spel har alltid slagit mig som nybörjarvänliga.

Brukar må illa om det går för snabbt :3

Mår inte illa men föredrar denna hastigheten i första-persons spel.

Medlem

Ooh. Ser ju riktigt bra ut. Längtar!

Medlem

Ser sjukt tråkigt o kaotiskt ut.

Medlem
Skrivet av Ahris:

Om det inte var så långsamt skulle jag vara såld på Overwatch, hoppas att de ändrar så man kan röra sig mycket snabbare innan det släpps annars är det värsta sömnpillret för mig.

Jag diggar hastigheten. Känns som nån blandning mellan TF2(aldrig spelat iofs) och pvp i typ guild wars 2 eller wow. Vilket innebär att det skulle kunna bli riktigt kul. Men vi får se.

Medlem
Skrivet av humancentipede:

dom vågade inte använda muhamed

Vad har "muhamed" med det här och göra? Är du besatt av Islam eller?

Medlem

De måste tona ner hur ofta voice over används på abilities. Karaktären tjötar ju nonstop med samma dialog!

Medlem

Keff!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Trodde det skulle vara liknande TF2 men min kompis sade att det ska bli 5vs5 så vettefan hur mkt hype det är... Såg detta some casual spel men verkar som att det blir ett FPS moba spel.

dmn
Medlem
Skrivet av Puscifer:

Blizzards spel har alltid slagit mig som nybörjarvänliga.

Blizzard bemästrar konsten att göra spelen nybörjarvänliga med bibehållet högt skill-tak. Win-win!

1
Skriv svar