Candy Crush är nya Minesweeper i Windows 10

Robot
Candy Crush är nya Minesweeper i Windows 10

Svenska pusselspelet är ingår i Microsofts nya operativsystem.

#candy-crush-saga


Medlem
Candy Crush är nya Minesweeper i Windows 10

Stackars oss.

Inaktiv

fram med protest listor.

Medlem

YES!!!!

...eller något.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

FM-guru
F.d. Sisyr

Harpan. <3 Tror mitt rekord ligger på drygt 10k poäng.

Medlem

Häftigt! Har aldrig spelat Candy Crush, men vad jag förstått är det väldigt likt min personliga favorit - Bejeweled 3.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Harpan och MS Röj finns att ladda ner i Windows Store.

Medlem

Första nyheten om Windows 10 (9), som inte är rakt av positiv.

Medlem

Hurra, kan inte vänta på att avinstallera det! King är odrägliga avskum och jag vill ta tillfället i akt och påminna om gången de försökta stämma en indieutvecklare för att han hade "Saga" i spelnamnet.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Roligt för svensken att det ÄR ingår

Medlem

Min fot upp i Microsofts röv är MS Röj i Windows 10.

Medlem

Hade hellre sett att minecraft implementeras men det är jag det.

Inaktiv

Det verkar snarare som en kort promotion och avtal med King. De som uppgraderar till Win10 tidigt får spelet gratis och förinstallerat. Personligen kommer jag trycka på högerklick>avinstallera.

Inaktiv

Haha tänk om man startade Minesweeper så kom det upp "köp fler minor! Skriv in ditt kreditkortsnummer här!". Brave new world

Medlem

Coolt! Blir det gratis att spela då, eller ska man fortfarande köpa boosts och plåga sina Facebook vänner för att komma vidare?

Var ju inte så att det kostade något att installera till att börja med, bara att spela obegränsat.

Medlem
Skrivet av eatem:

Haha tänk om man startade Minesweeper så kom det upp "köp fler minor! Skriv in ditt kreditkortsnummer här!". Brave new world

Minesweeper Rescue Saga
Solitaire Soda Saga
Pinball Witch Saga

Medlem

Då vet man vad man ska avinstallera först iallafall.

Medlem

Det blir en FET avinstallation direkt av den dära skiten.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Hoppas det är smidigt att avinstallera det.

Medlem

Visste ni att steam är integrerat i Windows 10?

Kommer avinstallera snabbare än min egen skugga


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Bah kommer det förinstallerat kan det gott ligga kvar finns dock andra appar som jag inte använder som kommer avinstalleras.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Hurra, kan inte vänta på att avinstallera det! King är odrägliga avskum och jag vill ta tillfället i akt och påminna om gången de försökta stämma en indieutvecklare för att han hade "Saga" i spelnamnet.

Ska man nyansera det hela lite så (om jag nu förstått det rätt) så måste de för att skydda sina patent skramla lite med sabeln. Det finns nån juridisk term för det, men för att patent ska gälla så (som sagt, om jag förstått det rätt) så måste de "challenga" produkter som man ens nästan kan blanda ihop.

Sen kan man ju tycka att det för sin egen PR kunde gjort det snyggare med ett enkelt utskick om att "vi måste göra det här, men vi är glada att allt nu är clearat och att vi kan lägga det bakom oss".

Medlem
Medlem

"Spelet som gjorde gamers till en väldigt bred demografi" tror inte att morsor på 45 år som spelar candy crush på jobbrasterna identifierar sig som gamers. Tror även inte att de ser candy crush (eller andra mobilspel) som en hobby, endast tidsfördriv i deras ögon.

Aya, on topic: om det ska inkluderas så hoppas jag att det är en annan version där man inte kan köpa liv eller spamma facebook, eller annat liknande drygt skit.

1
Skriv svar