CDPR: Day 1-patchen för The Witcher 3 kommer att förbättra frameraten

Robot
CDPR: Day 1-patchen för The Witcher 3 kommer att förbättra frameraten

Andra klagomål adresseras också, via bland annat utvecklarnas twitter.


Medlem
CDPR: Day 1-patchen för The Witcher 3 kommer att förbättra frameraten

och där har vi det bekräftat grabbar det vart konsolerna som höll grafiken tillbaka.

trist

Medlem

Det är smart av dem att inte kommentera ryktena om nedgraderad grafik så här close to release. Alla kommer veta either way när spelets släpp, oavsett vad de säger nu hade tolkats som bortförklaringar. På grund av hur korkade de som driver häxjakt om det här så skapar dessa ironiskt nog en situation där sanningen inte kan komma fram either way.

Medlem

Låt folk bojkotta spelet om de tycker det är så hemskt att spelet inte ser ut som de tidiga uppvisningarna.
De skadar sig själv och går troligen miste om ett av de bästa rollspel som släppts.

Spelet ser ju fortfarande riktigt bra ut och grafiken är ju trots allt inte det viktigaste. Varför pågår denna diskussion fortfarande?

Dessutom är det ju ingen som köper grisen i säcken, vi har timtals med filmer som visar spelet hur det verkligen kommer att se ut och det är INGEN falsk marknadsföring som pågår.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Cd projekt måste optimera spelet för alla tusentals olika hårdvarukonfigurationer. Tja, sånt kan ju ta tid. Sen får man inte glömma att det finns folk som försöker köra spelet med hårdvara som inte mötes tw3 krav och de som har sli/crossfire och vem vet hur det kommer fungera? Only time will tell.

Lite matnyttigt:
http://www.geforce.com/whats-new/articles/the-witcher-3-wild-...
The Witcher 3: Wild Hunt – Day-1 Patch Changelog:

Major changes:
– Support for DLCs
– Multiple stability issues fixed
– Overall performance improvements

Quests and game:
– Variety of cosmetic quest improvements
– Journal objective fixes
– Quest mapping fixes
– Dialogue flag fixes
– Quest balancing issues
– Scene triggering improvements

Gameplay systems:
– Boat behavior
– AI improvements
– NPC spawn strategy improvements
– Combat balancing


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

k3m
Medlem
Skrivet av Soulless:

Spelet ser ju fortfarande riktigt bra ut och grafiken är ju trots allt inte det viktigaste. Varför pågår denna diskussion fortfarande?.

På grund av trollen och fansen!

k3m
Medlem
Skrivet av FuzioN:

och där har vi det bekräftat grabbar det vart konsolerna som höll grafiken tillbaka.

Du har då en konstig uppfattning om vad bekräftelse är i sådana fall. Än så länge vet ingen utom CDPR hur det står till med trailarna. Alltså, grafiken är höljd i dunkel. Ingenting är bekräftat.

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av FuzioN:

och där har vi det bekräftat grabbar det vart konsolerna som höll grafiken tillbaka.

Du har då en konstig uppfattning om vad bekräftelse är i sådana fall. Än så länge vet ingen utom CDPR hur det står till med trailarna. Alltså, grafiken är höljd i dunkel. Ingenting är bekräftat.

Art directorn för Wither 3 har uttalats sig.
Mest en massa undanflykter men sammanfattat så menar de att de tidigare uppvisningarna var från en icke färdig "build" av grafikmotorn och att den nu färdiga motorn, som gör så mycket mer än testversionen, behövde en del ändringar och optimeringar som ligger till grunden för den nedsatta grafiken.

Så det är officiellt att det färdiga spelet inte ser ut som de tidigare uppvisningarna. Dock är det väl oklart exakt hur PC versionen kommer se ut på högsta inställningar.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Om inte jag missminner mig så var de första uttalandena från CDPR att de skulle krävas ett monster till dator (sli 780 för att kunna hålla 60 på vettiga inställningar i 1080p... rätta mig om ja har fel, detta var ett tag sedan). Att man väljer att gå ifrån de är ju såklart lite olyckligt (dumt att gå ut med från första början) och tråkigt för de >+-1% kanske? som har den datorn. Men att spelet försöker optimeras för datorer folk faktiskt har känns ju ganska vettigt.

Vore roligt att ha siffror på om den typen av marknadsföring (visa en bättre produkt på orealistisk hårdvara, för att lansera en nedskalad realistisk version) är bra eller dålig för försäljningen. Känns som att det funkar bra, och det är därför så många sysslar med det.

Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av k3m:
Skrivet av FuzioN:

och där har vi det bekräftat grabbar det vart konsolerna som höll grafiken tillbaka.

Du har då en konstig uppfattning om vad bekräftelse är i sådana fall. Än så länge vet ingen utom CDPR hur det står till med trailarna. Alltså, grafiken är höljd i dunkel. Ingenting är bekräftat.

Art directorn för Wither 3 har uttalats sig.
Mest en massa undanflykter men sammanfattat så menar de att de tidigare uppvisningarna var från en icke färdig "build" av grafikmotorn och att den nu färdiga motorn, som gör så mycket mer än testversionen, behövde en del ändringar och optimeringar som ligger till grunden för den nedsatta grafiken.

Så det är officiellt att det färdiga spelet inte ser ut som de tidigare uppvisningarna. Dock är det väl oklart exakt hur PC versionen kommer se ut på högsta inställningar.

Vart kan jag läsa detta?

Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av k3m:
Skrivet av FuzioN:

och där har vi det bekräftat grabbar det vart konsolerna som höll grafiken tillbaka.

Du har då en konstig uppfattning om vad bekräftelse är i sådana fall. Än så länge vet ingen utom CDPR hur det står till med trailarna. Alltså, grafiken är höljd i dunkel. Ingenting är bekräftat.

Art directorn för Wither 3 har uttalats sig.
Mest en massa undanflykter men sammanfattat så menar de att de tidigare uppvisningarna var från en icke färdig "build" av grafikmotorn och att den nu färdiga motorn, som gör så mycket mer än testversionen, behövde en del ändringar och optimeringar som ligger till grunden för den nedsatta grafiken.

Så det är officiellt att det färdiga spelet inte ser ut som de tidigare uppvisningarna. Dock är det väl oklart exakt hur PC versionen kommer se ut på högsta inställningar.

Det är inte undanflykter när det faktiskt stämmer. Använder man sin hjärna och tänker efter lite så är det extremt enkelt att lista ut varför de har gjort ändringarna - för att det antagligen var nödvändigt. Spelet är flera gånger större än det var under testbuilden folk refererar till, vilket innebär att världen nu är så mycket större och fortfarande så innehållstätt att det automatiskt kräver mer prestanda än det gjorde tidigare. Det hade inte varit några problem att få grafiken från första trailersen ifall spelet var upplagt med små områden som Witcher 2 eller Dragon Age Inquisition, med laddningsskärmar mellan. Det är den inte. Världen i Witcher Wild Hunt är flera gånger större än i Skyrim och dessutom flera gånger mer innehållstät. Det är inte alls långsökt att det krävdes en nedgradering för att kunna optimisera spelet så att det faktiskt är spelbart för genomsnittsspelarens dator.

Medlem
Skrivet av warferwille:
Skrivet av Soulless:
Skrivet av k3m:
Skrivet av FuzioN:

och där har vi det bekräftat grabbar det vart konsolerna som höll grafiken tillbaka.

Du har då en konstig uppfattning om vad bekräftelse är i sådana fall. Än så länge vet ingen utom CDPR hur det står till med trailarna. Alltså, grafiken är höljd i dunkel. Ingenting är bekräftat.

Art directorn för Wither 3 har uttalats sig.
Mest en massa undanflykter men sammanfattat så menar de att de tidigare uppvisningarna var från en icke färdig "build" av grafikmotorn och att den nu färdiga motorn, som gör så mycket mer än testversionen, behövde en del ändringar och optimeringar som ligger till grunden för den nedsatta grafiken.

Så det är officiellt att det färdiga spelet inte ser ut som de tidigare uppvisningarna. Dock är det väl oklart exakt hur PC versionen kommer se ut på högsta inställningar.

Vart kan jag läsa detta?

https://www.youtube.com/watch?v=IU9rlkCOk9E

Jag bedrog dig lite, det var inte "art director" utan "visual effect artist",


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soothsayer:

Om inte jag missminner mig så var de första uttalandena från CDPR att de skulle krävas ett monster till dator (sli 780 för att kunna hålla 60 på vettiga inställningar i 1080p... rätta mig om ja har fel, detta var ett tag sedan). Att man väljer att gå ifrån de är ju såklart lite olyckligt (dumt att gå ut med från första början) och tråkigt för de >+-1% kanske? som har den datorn. Men att spelet försöker optimeras för datorer folk faktiskt har känns ju ganska vettigt.

Vore roligt att ha siffror på om den typen av marknadsföring (visa en bättre produkt på orealistisk hårdvara, för att lansera en nedskalad realistisk version) är bra eller dålig för försäljningen. Känns som att det funkar bra, och det är därför så många sysslar med det.

Jag tror inte att det är någon konspiratorisk marknadsföringsplan.

Det är nog så enkelt att de "tillverkade" en väldigt liten del av spelet för uppvisning.
Och när de senare tillverkade HELA spelet så fungerade det inte med alla de effekter och detaljer som den lilla delen klarade av, och var tvungna att skala bort eller ersätta en del med annat.

Jag kan förvisso inget om spelutveckling eller programmering.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av FuzioN:

och där har vi det bekräftat grabbar det vart konsolerna som höll grafiken tillbaka.

trist

Såvida inte en developer bekräftar det i ord eller bokstäver så kommer inte jag lyssna på rykten eller dåliga konspirationer baserade på okända grafik inställningar.

Sen att folk jämför gameplay med trailers är löjligt. Det må vara in-game trailers men det är ju fortfarande så att de har använt spelmotorn. Står inte någonstans att det är actual gameplay eller vidare.

Jag ser vad jag får i mina händer, om det nu skulle besvika är det en annan femma än bilder på nätet.

OnT, gött att de fixar saker innan release hoppas på att det är någorlunda spelbart

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Soulless:
Skrivet av k3m:
Skrivet av FuzioN:

och där har vi det bekräftat grabbar det vart konsolerna som höll grafiken tillbaka.

Du har då en konstig uppfattning om vad bekräftelse är i sådana fall. Än så länge vet ingen utom CDPR hur det står till med trailarna. Alltså, grafiken är höljd i dunkel. Ingenting är bekräftat.

Art directorn för Wither 3 har uttalats sig.
Mest en massa undanflykter men sammanfattat så menar de att de tidigare uppvisningarna var från en icke färdig "build" av grafikmotorn och att den nu färdiga motorn, som gör så mycket mer än testversionen, behövde en del ändringar och optimeringar som ligger till grunden för den nedsatta grafiken.

Så det är officiellt att det färdiga spelet inte ser ut som de tidigare uppvisningarna. Dock är det väl oklart exakt hur PC versionen kommer se ut på högsta inställningar.

Det är inte undanflykter när det faktiskt stämmer. Använder man sin hjärna och tänker efter lite så är det extremt enkelt att lista ut varför de har gjort ändringarna - för att det antagligen var nödvändigt. Spelet är flera gånger större än det var under testbuilden folk refererar till, vilket innebär att världen nu är så mycket större och fortfarande så innehållstätt att det automatiskt kräver mer prestanda än det gjorde tidigare. Det hade inte varit några problem att få grafiken från första trailersen ifall spelet var upplagt med små områden som Witcher 2 eller Dragon Age Inquisition, med laddningsskärmar mellan. Det är den inte. Världen i Witcher Wild Hunt är flera gånger större än i Skyrim och dessutom flera gånger mer innehållstät. Det är inte alls långsökt att det krävdes en nedgradering för att kunna optimisera spelet så att det faktiskt är spelbart för genomsnittsspelarens dator.

Jo, för det hade ju inte gått att ha sliders där du ställer in grafiken, nej... Måste TVINGAS ner. Så är det.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Soulless:
Skrivet av k3m:
Skrivet av FuzioN:

och där har vi det bekräftat grabbar det vart konsolerna som höll grafiken tillbaka.

Du har då en konstig uppfattning om vad bekräftelse är i sådana fall. Än så länge vet ingen utom CDPR hur det står till med trailarna. Alltså, grafiken är höljd i dunkel. Ingenting är bekräftat.

Art directorn för Wither 3 har uttalats sig.
Mest en massa undanflykter men sammanfattat så menar de att de tidigare uppvisningarna var från en icke färdig "build" av grafikmotorn och att den nu färdiga motorn, som gör så mycket mer än testversionen, behövde en del ändringar och optimeringar som ligger till grunden för den nedsatta grafiken.

Så det är officiellt att det färdiga spelet inte ser ut som de tidigare uppvisningarna. Dock är det väl oklart exakt hur PC versionen kommer se ut på högsta inställningar.

Det är inte undanflykter när det faktiskt stämmer. Använder man sin hjärna och tänker efter lite så är det extremt enkelt att lista ut varför de har gjort ändringarna - för att det antagligen var nödvändigt. Spelet är flera gånger större än det var under testbuilden folk refererar till, vilket innebär att världen nu är så mycket större och fortfarande så innehållstätt att det automatiskt kräver mer prestanda än det gjorde tidigare. Det hade inte varit några problem att få grafiken från första trailersen ifall spelet var upplagt med små områden som Witcher 2 eller Dragon Age Inquisition, med laddningsskärmar mellan. Det är den inte. Världen i Witcher Wild Hunt är flera gånger större än i Skyrim och dessutom flera gånger mer innehållstät. Det är inte alls långsökt att det krävdes en nedgradering för att kunna optimisera spelet så att det faktiskt är spelbart för genomsnittsspelarens dator.

Jag använder min hjärna och attackerar inte CDPR för den här farsen till kontrovers. Jag begriper inte ens varför folk bryr sig, spelet ser ju fantastiskt ut endå.

Dock är det väl synd (men förståligt) om spelet görs sämre än det hade behövts pga dagens klena konsoller.
Grafik kommer i andrahand, men det sagt får den gärna vara så bra som möjligt


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

k3m
Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av warferwille:
Skrivet av Soulless:
Skrivet av k3m:
Skrivet av FuzioN:

och där har vi det bekräftat grabbar det vart konsolerna som höll grafiken tillbaka.

Du har då en konstig uppfattning om vad bekräftelse är i sådana fall. Än så länge vet ingen utom CDPR hur det står till med trailarna. Alltså, grafiken är höljd i dunkel. Ingenting är bekräftat.

Art directorn för Wither 3 har uttalats sig.
Mest en massa undanflykter men sammanfattat så menar de att de tidigare uppvisningarna var från en icke färdig "build" av grafikmotorn och att den nu färdiga motorn, som gör så mycket mer än testversionen, behövde en del ändringar och optimeringar som ligger till grunden för den nedsatta grafiken.

Så det är officiellt att det färdiga spelet inte ser ut som de tidigare uppvisningarna. Dock är det väl oklart exakt hur PC versionen kommer se ut på högsta inställningar.

Vart kan jag läsa detta?

https://www.youtube.com/watch?v=IU9rlkCOk9E

Jag bedrog dig lite, det var inte "art director" utan "visual effect artist",

Min sammanfattning överensstämmer inte med din. Min bild är mer troget verkligheten. Du ser det du vill se och propagerar utifrån din illusion. Medans jag ser på saken kritiskt och objektivt. För att sedan förskaffa mig en sammanfattning som är trogen sanningen. Jag vet inte varför du beter dig som du gör? Vill du krossa människors förhoppningar, utav illvilja? CDPR har aldrig någonsin sagt att de har visat upp falsk media. De grådaskiga kåkarna som ritades upp fel av motorn. Är en video som sagt ritades upp fel av spelmotorn. Sedan så har red sagt flera andra saker också som tyder på att de inte skalat ner grafiken. Sist, vad är ditt syfte med att gnälla på den ryktade nedgraderingen?

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av Soulless:
Skrivet av warferwille:
Skrivet av Soulless:
Skrivet av k3m:
Skrivet av FuzioN:

och där har vi det bekräftat grabbar det vart konsolerna som höll grafiken tillbaka.

Du har då en konstig uppfattning om vad bekräftelse är i sådana fall. Än så länge vet ingen utom CDPR hur det står till med trailarna. Alltså, grafiken är höljd i dunkel. Ingenting är bekräftat.

Art directorn för Wither 3 har uttalats sig.
Mest en massa undanflykter men sammanfattat så menar de att de tidigare uppvisningarna var från en icke färdig "build" av grafikmotorn och att den nu färdiga motorn, som gör så mycket mer än testversionen, behövde en del ändringar och optimeringar som ligger till grunden för den nedsatta grafiken.

Så det är officiellt att det färdiga spelet inte ser ut som de tidigare uppvisningarna. Dock är det väl oklart exakt hur PC versionen kommer se ut på högsta inställningar.

Vart kan jag läsa detta?

https://www.youtube.com/watch?v=IU9rlkCOk9E

Jag bedrog dig lite, det var inte "art director" utan "visual effect artist",

Min sammanfattning överensstämmer inte med din. Min bild är mer troget verkligheten. Du ser det du vill se och propagerar utifrån din illusion. Medans jag ser på saken kritiskt och objektivt. För att sedan förskaffa mig en sammanfattning som är trogen sanningen. Jag vet inte varför du beter dig som du gör? Vill du krossa människors förhoppningar, utav illvilja? CDPR har aldrig någonsin sagt att de har visat upp falsk media. De grådaskiga kåkarna som ritades upp fel av motorn. Är en video som sagt ritades upp fel av spelmotorn. Sedan så har red sagt flera andra saker också som tyder på att de inte skalat ner grafiken. Sist, vad är ditt syfte med att gnälla på den ryktade nedgraderingen?

Vafaan?
Vad har du läst för nått, jag är ju helt på cdpr sida i den här frågan...
Jag bara konstaterade att det ÄR en skillnad på grafiken och att det HAR kommenterats officiellt.

Hur i helvete får du nått av det jag skrivigt som gnäll, jag har aldrig varit mer peppad på spelet än just nu...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Soulless:
Skrivet av k3m:
Skrivet av FuzioN:

och där har vi det bekräftat grabbar det vart konsolerna som höll grafiken tillbaka.

Du har då en konstig uppfattning om vad bekräftelse är i sådana fall. Än så länge vet ingen utom CDPR hur det står till med trailarna. Alltså, grafiken är höljd i dunkel. Ingenting är bekräftat.

Art directorn för Wither 3 har uttalats sig.
Mest en massa undanflykter men sammanfattat så menar de att de tidigare uppvisningarna var från en icke färdig "build" av grafikmotorn och att den nu färdiga motorn, som gör så mycket mer än testversionen, behövde en del ändringar och optimeringar som ligger till grunden för den nedsatta grafiken.

Så det är officiellt att det färdiga spelet inte ser ut som de tidigare uppvisningarna. Dock är det väl oklart exakt hur PC versionen kommer se ut på högsta inställningar.

Det är inte undanflykter när det faktiskt stämmer. Använder man sin hjärna och tänker efter lite så är det extremt enkelt att lista ut varför de har gjort ändringarna - för att det antagligen var nödvändigt. Spelet är flera gånger större än det var under testbuilden folk refererar till, vilket innebär att världen nu är så mycket större och fortfarande så innehållstätt att det automatiskt kräver mer prestanda än det gjorde tidigare. Det hade inte varit några problem att få grafiken från första trailersen ifall spelet var upplagt med små områden som Witcher 2 eller Dragon Age Inquisition, med laddningsskärmar mellan. Det är den inte. Världen i Witcher Wild Hunt är flera gånger större än i Skyrim och dessutom flera gånger mer innehållstät. Det är inte alls långsökt att det krävdes en nedgradering för att kunna optimisera spelet så att det faktiskt är spelbart för genomsnittsspelarens dator.

Jo, för det hade ju inte gått att ha sliders där du ställer in grafiken, nej... Måste TVINGAS ner. Så är det.

Det fungerar inte så. Har de ändrat grafiken har de ändrat saker i hur motorn fungerar - för att det ska gå att faktiskt optimera. Efter deras erfarenhet med Witcher 2 vet CDPR att det inte är ett bra alternativ att ge folk options i menyn som de inte kan garantera fungerar bra och väloptimerat, vilket vi fick bekräftat i folks respons till Ubersampling. För om de har dragit ner grafiken har det garanterat varit av optimeringsskäl.

Medlem
Skrivet av Soulless:

Låt folk bojkotta spelet om de tycker det är så hemskt att spelet inte ser ut som de tidiga uppvisningarna.
De skadar sig själv och går troligen miste om ett av de bästa rollspel som släppts.

Spelet ser ju fortfarande riktigt bra ut och grafiken är ju trots allt inte det viktigaste. Varför pågår denna diskussion fortfarande?

Dessutom är det ju ingen som köper grisen i säcken, vi har timtals med filmer som visar spelet hur det verkligen kommer att se ut och det är INGEN falsk marknadsföring som pågår.

Hela grejen varför jag tror många blir förbannad över att grafiken är/OM den nu är förändrad är mest åt PC folket, VI har kraften att köra allt det goda men vi får inte det som visas tidigare för det skulle kosta för mycket tid och pengar att göra det bara för att konsolerna ska kunna spela spelet, när the witcher från början har varit ett PC spel, kan inte prata för andra men för mig själv så älskar jag CDprojekt lika mycket som alltid, men dom kan ha gett mig en rejält slag i magen när jag som trogen fan av hela witcher serien och böckerna, varit så sjukt sugen på att spela spelet som visas upp i prakt vad tekniken klarade till och med av 2013-14 och nu får vi inte spela det spelet, utan en nerbantad version med inte lika mycket ögongodis, Spelet kommer absolut att bli en saga av dess like å grymt som fan, men för mig så svider det att jag ändå inte får den ultimata upplevelsen som jag har väntat på i flera år.

Medlem
Skrivet av Natrium:
Skrivet av Soulless:

Låt folk bojkotta spelet om de tycker det är så hemskt att spelet inte ser ut som de tidiga uppvisningarna.
De skadar sig själv och går troligen miste om ett av de bästa rollspel som släppts.

Spelet ser ju fortfarande riktigt bra ut och grafiken är ju trots allt inte det viktigaste. Varför pågår denna diskussion fortfarande?

Dessutom är det ju ingen som köper grisen i säcken, vi har timtals med filmer som visar spelet hur det verkligen kommer att se ut och det är INGEN falsk marknadsföring som pågår.

Hela grejen varför jag tror många blir förbannad över att grafiken är/OM den nu är förändrad är mest åt PC folket, VI har kraften att köra allt det goda men vi får inte det som visas tidigare för det skulle kosta för mycket tid och pengar att göra det bara för att konsolerna ska kunna spela spelet, när the witcher från början har varit ett PC spel, kan inte prata för andra men för mig själv så älskar jag CDprojekt lika mycket som alltid, men dom kan ha gett mig en rejält slag i magen när jag som trogen fan av hela witcher serien och böckerna, varit så sjukt sugen på att spela spelet som visas upp i prakt vad tekniken klarade till och med av 2013-14 och nu får vi inte spela det spelet, utan en nerbantad version med inte lika mycket ögongodis, Spelet kommer absolut att bli en saga av dess like å grymt som fan, men för mig så svider det att jag ändå inte får den ultimata upplevelsen som jag har väntat på i flera år.

Hade du tänkt efter hade du varit medveten om att det är LÅÅÅÅNGT ifrån garanterat att det finns någon som hade kunnat köra spelet med samma grafik från 2013 och samtidigt ha hög upplösning och 60+ fps. Varför? Eftersom spelet är MYCKET mer prestandakrävande än det var 2013. Varför? För att spelet är sömlös open world och har MÅNGDUBBLAT i storlek sedan de videosen spelades in.

Vet du inte vad du pratar om kan det vara en bra idé att inte leka papegoja åt insiktslöst gnäll.

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Natrium:
Skrivet av Soulless:

Låt folk bojkotta spelet om de tycker det är så hemskt att spelet inte ser ut som de tidiga uppvisningarna.
De skadar sig själv och går troligen miste om ett av de bästa rollspel som släppts.

Spelet ser ju fortfarande riktigt bra ut och grafiken är ju trots allt inte det viktigaste. Varför pågår denna diskussion fortfarande?

Dessutom är det ju ingen som köper grisen i säcken, vi har timtals med filmer som visar spelet hur det verkligen kommer att se ut och det är INGEN falsk marknadsföring som pågår.

Hela grejen varför jag tror många blir förbannad över att grafiken är/OM den nu är förändrad är mest åt PC folket, VI har kraften att köra allt det goda men vi får inte det som visas tidigare för det skulle kosta för mycket tid och pengar att göra det bara för att konsolerna ska kunna spela spelet, när the witcher från början har varit ett PC spel, kan inte prata för andra men för mig själv så älskar jag CDprojekt lika mycket som alltid, men dom kan ha gett mig en rejält slag i magen när jag som trogen fan av hela witcher serien och böckerna, varit så sjukt sugen på att spela spelet som visas upp i prakt vad tekniken klarade till och med av 2013-14 och nu får vi inte spela det spelet, utan en nerbantad version med inte lika mycket ögongodis, Spelet kommer absolut att bli en saga av dess like å grymt som fan, men för mig så svider det att jag ändå inte får den ultimata upplevelsen som jag har väntat på i flera år.

Hade du tänkt efter hade du varit medveten om att det är LÅÅÅÅNGT ifrån garanterat att det finns någon som hade kunnat köra spelet med samma grafik från 2013 och samtidigt ha hög upplösning och 60+ fps. Varför? Eftersom spelet är MYCKET mer prestandakrävande än det var 2013. Varför? För att spelet är sömlös open world och har MÅNGDUBBLAT i storlek sedan de videosen spelades in.

Vet du inte vad du pratar om kan det vara en bra idé att inte leka papegoja åt insiktslöst gnäll.

hahahah kanske ska titta själv vad du snackar om innan du yttrar dig min kära lilla mupp, Nu snackar jag till dom som har kraft i burkarna , du får fråga pappa din om han kanske kan ge till din veckopeng så du kan börja spara till en riktigt pc.
Med det sagt, JA självklart så kommer det kräva extremt mycket kraft och bara några % spelare kan faktist spela spelet på dom inställningarna, men det är det som är så fint med en PC, VI KAN ställa ner grafiken.(Problemet nu ligger i att vi kan inte ställa upp grafiken, den möjligheten finns inte). OM nu motorn klarar av att visa sån där grafik så kan den säkert visa hur än öppen värld det än är så länge kraften finns där, om motorn självklart något system som kan hålla i vad som spelaren ser och vad som ska laddas i minnet och inte dvs. Har du någonsin hört någon annan säga nä vi var tvungen dra ner på grafiken ,tex i GTA 5 för att motorn klarar inte av att visa den grafiken samtidigt som den är öppen "stad" värld, det är juh inte direkt så att HELA the witchers 3 karta laddas in och visas på skärmen samtidigt.

Det är inte typ som crytech sa till sig själva när dom gjorde deras spel Crysis 1, att fan nä vi läre dra ner grafiken för folk kanske inte kommer kunna köra spelet i hög upplösning och 60 fps.

Hela grejen med denna grafik debatt tror jag några glömmer att dom säger , vi var tvungen göra det för att en viss grej HÖLL tillbaka oss, inte att motorn inte skulle klara av det.

Medlem

Klockan är 16.00, vart är del 2 av eran recension?!

Medlem
Skrivet av Natrium:
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Natrium:
Skrivet av Soulless:

Låt folk bojkotta spelet om de tycker det är så hemskt att spelet inte ser ut som de tidiga uppvisningarna.
De skadar sig själv och går troligen miste om ett av de bästa rollspel som släppts.

Spelet ser ju fortfarande riktigt bra ut och grafiken är ju trots allt inte det viktigaste. Varför pågår denna diskussion fortfarande?

Dessutom är det ju ingen som köper grisen i säcken, vi har timtals med filmer som visar spelet hur det verkligen kommer att se ut och det är INGEN falsk marknadsföring som pågår.

Hela grejen varför jag tror många blir förbannad över att grafiken är/OM den nu är förändrad är mest åt PC folket, VI har kraften att köra allt det goda men vi får inte det som visas tidigare för det skulle kosta för mycket tid och pengar att göra det bara för att konsolerna ska kunna spela spelet, när the witcher från början har varit ett PC spel, kan inte prata för andra men för mig själv så älskar jag CDprojekt lika mycket som alltid, men dom kan ha gett mig en rejält slag i magen när jag som trogen fan av hela witcher serien och böckerna, varit så sjukt sugen på att spela spelet som visas upp i prakt vad tekniken klarade till och med av 2013-14 och nu får vi inte spela det spelet, utan en nerbantad version med inte lika mycket ögongodis, Spelet kommer absolut att bli en saga av dess like å grymt som fan, men för mig så svider det att jag ändå inte får den ultimata upplevelsen som jag har väntat på i flera år.

Hade du tänkt efter hade du varit medveten om att det är LÅÅÅÅNGT ifrån garanterat att det finns någon som hade kunnat köra spelet med samma grafik från 2013 och samtidigt ha hög upplösning och 60+ fps. Varför? Eftersom spelet är MYCKET mer prestandakrävande än det var 2013. Varför? För att spelet är sömlös open world och har MÅNGDUBBLAT i storlek sedan de videosen spelades in.

Vet du inte vad du pratar om kan det vara en bra idé att inte leka papegoja åt insiktslöst gnäll.

hahahah kanske ska titta själv vad du snackar om innan du yttrar dig min kära lilla mupp, Nu snackar jag till dom som har kraft i burkarna , du får fråga pappa din om han kanske kan ge till din veckopeng så du kan börja spara till en riktigt pc.
Med det sagt, JA självklart så kommer det kräva extremt mycket kraft och bara några % spelare kan faktist spela spelet på dom inställningarna, men det är det som är så fint med en PC, VI KAN ställa ner grafiken.(Problemet nu ligger i att vi kan inte ställa upp grafiken, den möjligheten finns inte). OM nu motorn klarar av att visa sån där grafik så kan den säkert visa hur än öppen värld det än är så länge kraften finns där, om motorn självklart något system som kan hålla i vad som spelaren ser och vad som ska laddas i minnet och inte dvs. Har du någonsin hört någon annan säga nä vi var tvungen dra ner på grafiken ,tex i GTA 5 för att motorn klarar inte av att visa den grafiken samtidigt som den är öppen "stad" värld, det är juh inte direkt så att HELA the witchers 3 karta laddas in och visas på skärmen samtidigt.

Det är inte typ crytech sa till sig själva när dom gjorde deras spel, att fan nä vi läre dra ner grafiken för folk kanske inte kommer kunna köra spelet i hög upplösning och 60 fps.

Min dator är high-end, och jag betalade för den själv. Jag gillar hur du insinuerar att någon annan är ett barn/barnslig på ett så ironiskt sätt, det är nästan gulligt hur du inte verkar förstå ironin i hur du skriver själv.

Senast CDPR lade in options i ett spel som extremt få datorer klarar av att köra med acceptabla resultat så fick de jättemycket skit för att det inte var optimerat perfekt. För det är ju det som är grejen, kan de inte optimera det bra så är det utan tvivel bättre att inte ha alternativet alls på grund av kraven konsumenterna ställer, vilket är ironiskt på grund av hur hjärndöda folk faktiskt visar sig själva vara här.

Och nej, det är inte garanterat att motorn klarar av att visa den sortens grafik och fortfarande vara spelbart efter förändringarna CDPR har gjort. Spelet är flera gånger större än GTA 5 och är extremt innehållsrikt, varav det som syns på skärmen i Witcher 3 är betydligt mer detaljerat och kommer i större mängder än i just GTA 5 som i sin tur är designat för att majoriteten av världen ska vara papplådor som ger illusionen av att spelet är stort, medan Witcher 3 faktiskt är stort.

Det är väldigt sannolikt baserat på hur de uttalat sig och baserat på vad vi kan se i videos och screenshots att förändringarna de gjort i världen helt enkelt innebär att det inte går att förvänta sig spelbar FPS med samma inställningar som tidigare, och CDPR är inte Crytek. CDPR att sikta på att höja grafiken till varje pris. Det är idiotiskt att göra som Crytek gjorde med Crysis ur ett företagsekonomiskt perspektiv. Hade ni inte gett CDPR skit oavsett vad de hade gjort här så kanske vi hade fått fler saker i optionsmenyn som ingen rimligtvis kan förvänta sig sätta igång och behålla spelbar FPS med, men efter responsen de fick med Ubersampling i Witcher 2 är det uppenbart att det är en jävligt dålig idé.

k3m
Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av k3m:
Skrivet av Soulless:
Skrivet av warferwille:
Skrivet av Soulless:
Skrivet av k3m:
Skrivet av FuzioN:

och där har vi det bekräftat grabbar det vart konsolerna som höll grafiken tillbaka.

Du har då en konstig uppfattning om vad bekräftelse är i sådana fall. Än så länge vet ingen utom CDPR hur det står till med trailarna. Alltså, grafiken är höljd i dunkel. Ingenting är bekräftat.

Art directorn för Wither 3 har uttalats sig.
Mest en massa undanflykter men sammanfattat så menar de att de tidigare uppvisningarna var från en icke färdig "build" av grafikmotorn och att den nu färdiga motorn, som gör så mycket mer än testversionen, behövde en del ändringar och optimeringar som ligger till grunden för den nedsatta grafiken.

Så det är officiellt att det färdiga spelet inte ser ut som de tidigare uppvisningarna. Dock är det väl oklart exakt hur PC versionen kommer se ut på högsta inställningar.

Vart kan jag läsa detta?

https://www.youtube.com/watch?v=IU9rlkCOk9E

Jag bedrog dig lite, det var inte "art director" utan "visual effect artist",

Min sammanfattning överensstämmer inte med din. Min bild är mer troget verkligheten. Du ser det du vill se och propagerar utifrån din illusion. Medans jag ser på saken kritiskt och objektivt. För att sedan förskaffa mig en sammanfattning som är trogen sanningen. Jag vet inte varför du beter dig som du gör? Vill du krossa människors förhoppningar, utav illvilja? CDPR har aldrig någonsin sagt att de har visat upp falsk media. De grådaskiga kåkarna som ritades upp fel av motorn. Är en video som sagt ritades upp fel av spelmotorn. Sedan så har red sagt flera andra saker också som tyder på att de inte skalat ner grafiken. Sist, vad är ditt syfte med att gnälla på den ryktade nedgraderingen?

Vafaan?
Vad har du läst för nått, jag är ju helt på cdpr sida i den här frågan...
Jag bara konstaterade att det ÄR en skillnad på grafiken och att det HAR kommenterats officiellt.

Hur i helvete får du nått av det jag skrivigt som gnäll, jag har aldrig varit mer peppad på spelet än just nu...

CDPR har kommenterat grafiken, ja! Samtidigt sa de att ingen kan anklaga de för att ha visat upp ett snyggare spel tidigare i utvecklingen. Sedan så pratar jag om pc versionen, jag tror det måste förtydligas. I fall du inte är en av de som tjatat om "bekräftat att CDPR har skalat ned grafiken" typ. Då ber jag om ursäkt föt att jag anklagade dig för gnäll.

k3m
Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Natrium:
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Natrium:
Skrivet av Soulless:

Låt folk bojkotta spelet om de tycker det är så hemskt att spelet inte ser ut som de tidiga uppvisningarna.
De skadar sig själv och går troligen miste om ett av de bästa rollspel som släppts.

Spelet ser ju fortfarande riktigt bra ut och grafiken är ju trots allt inte det viktigaste. Varför pågår denna diskussion fortfarande?

Dessutom är det ju ingen som köper grisen i säcken, vi har timtals med filmer som visar spelet hur det verkligen kommer att se ut och det är INGEN falsk marknadsföring som pågår.

Hela grejen varför jag tror många blir förbannad över att grafiken är/OM den nu är förändrad är mest åt PC folket, VI har kraften att köra allt det goda men vi får inte det som visas tidigare för det skulle kosta för mycket tid och pengar att göra det bara för att konsolerna ska kunna spela spelet, när the witcher från början har varit ett PC spel, kan inte prata för andra men för mig själv så älskar jag CDprojekt lika mycket som alltid, men dom kan ha gett mig en rejält slag i magen när jag som trogen fan av hela witcher serien och böckerna, varit så sjukt sugen på att spela spelet som visas upp i prakt vad tekniken klarade till och med av 2013-14 och nu får vi inte spela det spelet, utan en nerbantad version med inte lika mycket ögongodis, Spelet kommer absolut att bli en saga av dess like å grymt som fan, men för mig så svider det att jag ändå inte får den ultimata upplevelsen som jag har väntat på i flera år.

Hade du tänkt efter hade du varit medveten om att det är LÅÅÅÅNGT ifrån garanterat att det finns någon som hade kunnat köra spelet med samma grafik från 2013 och samtidigt ha hög upplösning och 60+ fps. Varför? Eftersom spelet är MYCKET mer prestandakrävande än det var 2013. Varför? För att spelet är sömlös open world och har MÅNGDUBBLAT i storlek sedan de videosen spelades in.

Vet du inte vad du pratar om kan det vara en bra idé att inte leka papegoja åt insiktslöst gnäll.

hahahah kanske ska titta själv vad du snackar om innan du yttrar dig min kära lilla mupp, Nu snackar jag till dom som har kraft i burkarna , du får fråga pappa din om han kanske kan ge till din veckopeng så du kan börja spara till en riktigt pc.
Med det sagt, JA självklart så kommer det kräva extremt mycket kraft och bara några % spelare kan faktist spela spelet på dom inställningarna, men det är det som är så fint med en PC, VI KAN ställa ner grafiken.(Problemet nu ligger i att vi kan inte ställa upp grafiken, den möjligheten finns inte). OM nu motorn klarar av att visa sån där grafik så kan den säkert visa hur än öppen värld det än är så länge kraften finns där, om motorn självklart något system som kan hålla i vad som spelaren ser och vad som ska laddas i minnet och inte dvs. Har du någonsin hört någon annan säga nä vi var tvungen dra ner på grafiken ,tex i GTA 5 för att motorn klarar inte av att visa den grafiken samtidigt som den är öppen "stad" värld, det är juh inte direkt så att HELA the witchers 3 karta laddas in och visas på skärmen samtidigt.

Det är inte typ crytech sa till sig själva när dom gjorde deras spel, att fan nä vi läre dra ner grafiken för folk kanske inte kommer kunna köra spelet i hög upplösning och 60 fps.

Min dator är high-end, och jag betalade för den själv. Jag gillar hur du insinuerar att någon annan är ett barn/barnslig på ett så ironiskt sätt, det är nästan gulligt hur du inte verkar förstå ironin i hur du skriver själv.

Senast CDPR lade in options i ett spel som extremt få datorer klarar av att köra med acceptabla resultat så fick de jättemycket skit för att det inte var optimerat perfekt. För det är ju det som är grejen, kan de inte optimera det bra så är det utan tvivel bättre att inte ha alternativet alls på grund av kraven konsumenterna ställer, vilket är ironiskt på grund av hur hjärndöda folk faktiskt visar sig själva vara här.

Och nej, det är inte garanterat att motorn klarar av att visa den sortens grafik och fortfarande vara spelbart efter förändringarna CDPR har gjort. Spelet är flera gånger större än GTA 5 och är extremt innehållsrikt, varav det som syns på skärmen i Witcher 3 är betydligt mer detaljerat och kommer i större mängder än i just GTA 5 som i sin tur är designat för att majoriteten av världen ska vara papplådor som ger illusionen av att spelet är stort, medan Witcher 3 faktiskt är stort.

Det är väldigt sannolikt baserat på hur de uttalat sig och baserat på vad vi kan se i videos och screenshots att förändringarna de gjort i världen helt enkelt innebär att det inte går att förvänta sig spelbar FPS med samma inställningar som tidigare, och CDPR är inte Crytek. CDPR att sikta på att höja grafiken till varje pris. Det är idiotiskt att göra som Crytek gjorde med Crysis ur ett företagsekonomiskt perspektiv. Hade ni inte gett CDPR skit oavsett vad de hade gjort här så kanske vi hade fått fler saker i optionsmenyn som ingen rimligtvis kan förvänta sig sätta igång och behålla spelbar FPS med, men efter responsen de fick med Ubersampling i Witcher 2 är det uppenbart att det är en jävligt dålig idé.

Det är ju tyvärr så att folk är hjärndöda. Precis som du skrev, folk gnällde på Witcher 2 grafiken. Då CDPR varit hyggliga att ge oss ubersampling. Jag skulle inte heller ge slutanvändarna tillgång till alla möjliga grafikinställningar efter ett sånt mottagande.

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av Soulless:
Skrivet av k3m:
Skrivet av Soulless:
Skrivet av warferwille:
Skrivet av Soulless:
Skrivet av k3m:
Skrivet av FuzioN:

och där har vi det bekräftat grabbar det vart konsolerna som höll grafiken tillbaka.

Du har då en konstig uppfattning om vad bekräftelse är i sådana fall. Än så länge vet ingen utom CDPR hur det står till med trailarna. Alltså, grafiken är höljd i dunkel. Ingenting är bekräftat.

Art directorn för Wither 3 har uttalats sig.
Mest en massa undanflykter men sammanfattat så menar de att de tidigare uppvisningarna var från en icke färdig "build" av grafikmotorn och att den nu färdiga motorn, som gör så mycket mer än testversionen, behövde en del ändringar och optimeringar som ligger till grunden för den nedsatta grafiken.

Så det är officiellt att det färdiga spelet inte ser ut som de tidigare uppvisningarna. Dock är det väl oklart exakt hur PC versionen kommer se ut på högsta inställningar.

Vart kan jag läsa detta?

https://www.youtube.com/watch?v=IU9rlkCOk9E

Jag bedrog dig lite, det var inte "art director" utan "visual effect artist",

Min sammanfattning överensstämmer inte med din. Min bild är mer troget verkligheten. Du ser det du vill se och propagerar utifrån din illusion. Medans jag ser på saken kritiskt och objektivt. För att sedan förskaffa mig en sammanfattning som är trogen sanningen. Jag vet inte varför du beter dig som du gör? Vill du krossa människors förhoppningar, utav illvilja? CDPR har aldrig någonsin sagt att de har visat upp falsk media. De grådaskiga kåkarna som ritades upp fel av motorn. Är en video som sagt ritades upp fel av spelmotorn. Sedan så har red sagt flera andra saker också som tyder på att de inte skalat ner grafiken. Sist, vad är ditt syfte med att gnälla på den ryktade nedgraderingen?

Vafaan?
Vad har du läst för nått, jag är ju helt på cdpr sida i den här frågan...
Jag bara konstaterade att det ÄR en skillnad på grafiken och att det HAR kommenterats officiellt.

Hur i helvete får du nått av det jag skrivigt som gnäll, jag har aldrig varit mer peppad på spelet än just nu...

CDPR har kommenterat grafiken, ja! Samtidigt sa de att ingen kan anklaga de för att ha visat upp ett snyggare spel tidigare i utvecklingen. Sedan så pratar jag om pc versionen, jag tror det måste förtydligas. I fall du inte är en av de som tjatat om "bekräftat att CDPR har skalat ned grafiken" typ. Då ber jag om ursäkt föt att jag anklagade dig för gnäll.

Alrite, det är lugnt
Det var jag som skrev att de hade kommenterat situationen, och att det är bekräftat att saker skiljer sig i grafiken. Men på gott och ont eller exakt VAD som skiljer vill jag inte uttrycka mig om, jag ville bara klargöra att de faktiskt HAR kommenterat situationen.

Jag förstår fullt ut om de måsta taggat ner grafiken en del mellan en tidig liten testversion och det slutgiltiga fullständiga spelet (allt tyder på det även om vi inte vet helt säkert förens spelet är släppt), och jag har inga problem alls med det. Speciellt inte eftersom den slutgiltiga versionen, av allt att döma, fortfarande ser otroligt bra ut!

Det hela är blåst ur proportioner av någon oförklarlig anledning, min enda tes är att folk tidigare inte funnit något att få klaga på och blivit provocerade av CDPR och Wither3s framgångar så nu får denna lilla grafikfars agera ventil för flera års frustrationer.

Alla som väljer att bojkotta Wither 3 lär troligen gå miste om ett av de bättre spelen på många år. Låt dem, det är deras förlust, men man blir bara så trött av alla som gnäller över inget.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

k3m
Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av k3m:
Skrivet av Soulless:
Skrivet av k3m:
Skrivet av Soulless:
Skrivet av warferwille:
Skrivet av Soulless:
Skrivet av k3m:
Skrivet av FuzioN:

och där har vi det bekräftat grabbar det vart konsolerna som höll grafiken tillbaka.

Du har då en konstig uppfattning om vad bekräftelse är i sådana fall. Än så länge vet ingen utom CDPR hur det står till med trailarna. Alltså, grafiken är höljd i dunkel. Ingenting är bekräftat.

Art directorn för Wither 3 har uttalats sig.
Mest en massa undanflykter men sammanfattat så menar de att de tidigare uppvisningarna var från en icke färdig "build" av grafikmotorn och att den nu färdiga motorn, som gör så mycket mer än testversionen, behövde en del ändringar och optimeringar som ligger till grunden för den nedsatta grafiken.

Så det är officiellt att det färdiga spelet inte ser ut som de tidigare uppvisningarna. Dock är det väl oklart exakt hur PC versionen kommer se ut på högsta inställningar.

Vart kan jag läsa detta?

https://www.youtube.com/watch?v=IU9rlkCOk9E

Jag bedrog dig lite, det var inte "art director" utan "visual effect artist",

Min sammanfattning överensstämmer inte med din. Min bild är mer troget verkligheten. Du ser det du vill se och propagerar utifrån din illusion. Medans jag ser på saken kritiskt och objektivt. För att sedan förskaffa mig en sammanfattning som är trogen sanningen. Jag vet inte varför du beter dig som du gör? Vill du krossa människors förhoppningar, utav illvilja? CDPR har aldrig någonsin sagt att de har visat upp falsk media. De grådaskiga kåkarna som ritades upp fel av motorn. Är en video som sagt ritades upp fel av spelmotorn. Sedan så har red sagt flera andra saker också som tyder på att de inte skalat ner grafiken. Sist, vad är ditt syfte med att gnälla på den ryktade nedgraderingen?

Vafaan?
Vad har du läst för nått, jag är ju helt på cdpr sida i den här frågan...
Jag bara konstaterade att det ÄR en skillnad på grafiken och att det HAR kommenterats officiellt.

Hur i helvete får du nått av det jag skrivigt som gnäll, jag har aldrig varit mer peppad på spelet än just nu...

CDPR har kommenterat grafiken, ja! Samtidigt sa de att ingen kan anklaga de för att ha visat upp ett snyggare spel tidigare i utvecklingen. Sedan så pratar jag om pc versionen, jag tror det måste förtydligas. I fall du inte är en av de som tjatat om "bekräftat att CDPR har skalat ned grafiken" typ. Då ber jag om ursäkt föt att jag anklagade dig för gnäll.

Alrite, det är lugnt
Det var jag som skrev att de hade kommenterat situationen, och att det är bekräftat att saker skiljer sig i grafiken. Men på gott och ont eller exakt VAD som skiljer vill jag inte uttrycka mig om, jag ville bara klargöra att de faktiskt HAR kommenterat situationen.

Jag förstår fullt ut om de måsta taggat ner grafiken en del mellan en tidig liten testversion och det slutgiltiga fullständiga spelet (allt tyder på det även om vi inte vet helt säkert förens spelet är släppt), och jag har inga problem alls med det. Speciellt inte eftersom den slutgiltiga versionen, av allt att döma, fortfarande ser otroligt bra ut!

Det hela är blåst ur proportioner av någon oförklarlig anledning, min enda tes är att folk tidigare inte funnit något att få klaga på och blivit provocerade av CDPR och Wither3s framgångar så nu får denna lilla grafikfars agera ventil för flera års frustrationer.

Alla som väljer att bojkotta Wither 3 lär troligen gå miste om ett av de bättre spelen på många år. Låt dem, det är deras förlust, men man blir bara så trött av alla som gnäller över inget.

Hahah, jepp

Medlem

Det känns dumt att gnälla för mycket om grafiken, för det kommer väl en Enhanced Edition med rejält förbättrad sådan, precis som med föregångarna.

Jag nämnde i en kommentar tidigare i veckan att jag avbokat spelet, men någon dag senare skickade GoG ut ett Mail för att berätta att man kunde börja pre-loada. Jag behöver nog inte berätta vad som hände då.
Synd bara att jag efter en lång arbetstorka har fått en hel del jobb igen, t ex. hela nästa vecka...

Medlem

Kan folk SLUTA GNÄLLA OM NEDGRADERAD GRAFIK. KÖP INTE SPELET FÖR IN I HELA FRIDEN DÅ, SE OM VI ANDRA BRYR OSS. ÅH vad lack jag blir, butthurt much?!

12
Skriv svar