Se Batman och Nightwing sparka stjärt i Arkham Knight

Robot
Se Batman och Nightwing sparka stjärt i Arkham Knight
Medlem
Se Batman och Nightwing sparka stjärt i Arkham Knight

Tänk att i strider så ser det identiskt ut med första spelet, förutom att man kan göra exakt samma sak med två olika karaktärer.

Medlem

Herrejestanes sicka röda öron gossen har. De riktigt glänser. Om han tatuerar in en gul liten hammare och skära på örsnibben skulle han kunna vifta med två små ryska flaggor samtidigt och agera näste ryske Bondskurk i kommande Bondfilm.

Medlem
Skrivet av Ballong:

Tänk att i strider så ser det identiskt ut med första spelet, förutom att man kan göra exakt samma sak med två olika karaktärer.

Jag håller inte med dig, ser kul ut som fan
I ett superhjältespel är jag inte intresserad av "X, X, X, Y, B, B" för bästa attacken, rinse, repeat. Jag vill ha cinematiskt fräcka fighter, och Batman: Arkham serien ger mig precis det.
Det var därför jag älskade Shadow of Mordor också, samma idé, lika bra utfört.


signatur

I drank what?

Medlem

Ser bra ut! Ska bli skoj med lite Batman-action snart igen.

Medlem
Skrivet av Ballong:

Tänk att i strider så ser det identiskt ut med första spelet, förutom att man kan göra exakt samma sak med två olika karaktärer.

Ja det såg faktiskt rätt trist ut.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

... och på vilket sätt förhöjer detta "upplevelsen"?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

... och på vilket sätt förhöjer detta "upplevelsen"?

2 hjältar som slåss tillsammans samtidigt. Ser jävligt fräckt ut för mig, iaf. Du kan skifta mellan dem under stridens hetta - också en fräck feature.

Sen om du tycker det förhöjer eller inte, det är upp till dig.


signatur

I drank what?

Medlem

Det här är årets spel, ingen konkurrens. The Witcher 3 kan dra åt h


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

vetifan alltså, men det käns som exakt samma spel. Samma fights som i de andra osv. köper på rea nångång

1
Skriv svar