Någon som lirar World Of Warships?

Inaktiv
Någon som lirar World Of Warships?

World of Warships går att köpa för 200:- via deras hemsida o är imo helt underbart.
Som att köra gamla klassikern Battlestations: Midway / Pacific för dom som minns det men med vrålsnygg grafik och underbart ljud.

Finns inget trevligare än när man glider upp med en perfekt bredsida och bränner av North Carolina`s 9st 406mm kanoner o subben är på sådär halv skön inställning så det vibrerar i bröstet : ).

Heter ZonarUnleashed i spelet. Adda gärna

Redan 6k+ ppl inne o lirar både coop o pvp o det är CBT

Medlem

Spelar en del men inte behövde jag köpa det. Det är ju f2p?


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Aww, så det behövs en invite för tillgång till Warships om man inte köper?


signatur

Constants and variables

Medlem

De säljer access till "Closed Beta"

Jag har aldrig tyckt om den typen av marknadsföring men om det finns folk som är redo att betala så

Medlem

jaha, säljer de invites hm. Men ja, spelet är kul som attan.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv

Yepp, Skulle sagt det kanske, ursäkta.
Ja båten du köper via deras sida (ca 190kr) är också en biljett in till CBT som pågår nu.
Har spelat i snart 3h, kan inte sluta. Helt underbart. Ingen rond är sig lik o när teamwork funkar så är det riktigt mäktigt. Köp Köp Köp !!

Medlem

Spelar det, men utan Aim assist modden kan jag bara inte spela det, missar hela tiden, och blir bara frustrerad och nästan slår sönder skärmen...

Det måste fan seriöst finnas någon sjukdom till att inte ha förmågan att kunna tänka ut projektilbanan för det kan jag fucking inte bara, helt omöjligt.
Samma sak gäller när jag försöker snipra i BF4, missar HELA tiden om inte fienden i fråga står still -.-

Inaktiv

Har också ett helvete, har blivit riktigt galen några gånger när man tror att man ska träffa bara för att skott jävlarna ska ramla ner 10m bakom ist medans han träffar klockrena "turret" hits varje gång.

Ang BF- Jag missar med sniper även om dom står still ^^ M416 o ljud-dämpare är d som gäller här

Medlem
Skrivet av totte1015:

Spelar det, men utan Aim assist modden kan jag bara inte spela det, missar hela tiden, och blir bara frustrerad och nästan slår sönder skärmen...

Det måste fan seriöst finnas någon sjukdom till att inte ha förmågan att kunna tänka ut projektilbanan för det kan jag fucking inte bara, helt omöjligt.
Samma sak gäller när jag försöker snipra i BF4, missar HELA tiden om inte fienden i fråga står still -.-

Jobbigt för er nu när ni inte kan använda fusk och vinna över de som spelar ärligt.

Medlem
Skrivet av Tomten:
Skrivet av totte1015:

Spelar det, men utan Aim assist modden kan jag bara inte spela det, missar hela tiden, och blir bara frustrerad och nästan slår sönder skärmen...

Det måste fan seriöst finnas någon sjukdom till att inte ha förmågan att kunna tänka ut projektilbanan för det kan jag fucking inte bara, helt omöjligt.
Samma sak gäller när jag försöker snipra i BF4, missar HELA tiden om inte fienden i fråga står still -.-

Jobbigt för er nu när ni inte kan använda fusk och vinna över de som spelar ärligt.

Det är inte fusk jävla tomte (LOL)
Det är ASSIST, fusk vore det om den auto aimar!!!!
Samma sak som med torpeder, så alla fuskar då? Det finns ju aim assist på torpeder med

Sedan så finns ju till och med Auto aim till WoT, är det fusk med då eller?

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Tomten:
Skrivet av totte1015:

Spelar det, men utan Aim assist modden kan jag bara inte spela det, missar hela tiden, och blir bara frustrerad och nästan slår sönder skärmen...

Det måste fan seriöst finnas någon sjukdom till att inte ha förmågan att kunna tänka ut projektilbanan för det kan jag fucking inte bara, helt omöjligt.
Samma sak gäller när jag försöker snipra i BF4, missar HELA tiden om inte fienden i fråga står still -.-

Jobbigt för er nu när ni inte kan använda fusk och vinna över de som spelar ärligt.

Det är inte fusk jävla tomte (LOL)
Det är ASSIST, fusk vore det om den auto aimar!!!!
Samma sak som med torpeder, så alla fuskar då? Det finns ju aim assist på torpeder med

Sedan så finns ju till och med Auto aim till WoT, är det fusk med då eller?

Det är fusk eftersom det inte är tillgängligt för de som inte moddar spelet, väldigt simpelt. Tänk lite. Utvecklarna hade själva med systemet i Alphan men tog bort det då de ansåg att det tog bort all skicklighet i spelet.

Medlem

Håller med om WoWS. Riktigt trevligt spel.

Vi är flera stycken i Friskyttarna som spelar i CBT, varav några varit med sedan alpha.

Rekommenderar absolut World of Warships.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Väcker liv i en gammal tråd, med lite hopp om att hitta någon som fortfarande spelar det här. och kan tänka sig spela några matcher

1
Skriv svar