Gratis spel på steam bland annat hl2 deathmatch

Medlem
Gratis spel på steam bland annat hl2 deathmatch

Skulle bara vilja tipsa om att man får
Hl2 deathmatch
Hl2 lost coast
Peggle extreme
Portal first slice

gratis om man är Nvidia eller ati kund.

Nvidia
http://www.steampowered.com/nvidia/

Ati
http://www.steampowered.com/ati_offer1a/

Medlem
Medlem

Tror du folk rotar i nyhetsarkivet efter det där!?

Riktigt jävla idiotiskt inlägg...


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv
Skrivet av Zelaxe:

Tror du folk rotar i nyhetsarkivet efter det där!?

Riktigt jävla idiotiskt inlägg...

Vad är nyhetsarkivet till för då?

Ditt inlägg såg lite mer idiotskt än han.

Om folk kollar där kan dom väl lika gärna ta bort det.

Tycker att det är bra att mosoloa1 att han visar det iaf.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Zelaxe:

Tror du folk rotar i nyhetsarkivet efter det där!?

Riktigt jävla idiotiskt inlägg...

Vad är nyhetsarkivet till för då?

Ditt inlägg såg lite mer idiotskt än han.

Om folk kollar där kan dom väl lika gärna ta bort det.

Tycker att det är bra att mosoloa1 att han visar det iaf.

Tror du folk letar efter det? han TIPSADE om det, för sådana som inte visste! Tror du att dom letar i nyhetsarkivet efter det.

"Ja, jag letar igenom nyhetsarkivet och hoppas att jag hittar ett erbjudande om ett Portal-demo för Nvidia-ägare, det finns säkert, även om jag aldrig har hört talas om det innan!"


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Zelaxe:

Tror du folk rotar i nyhetsarkivet efter det där!?

Riktigt jävla idiotiskt inlägg...

Vad är nyhetsarkivet till för då?

Ditt inlägg såg lite mer idiotskt än han.

Om folk kollar där kan dom väl lika gärna ta bort det.

Tycker att det är bra att mosoloa1 att han visar det iaf.

Tror du folk letar efter det? han TIPSADE om det, för sådana som inte visste! Tror du att dom letar i nyhetsarkivet efter det.

"Ja, jag letar igenom nyhetsarkivet och hoppas att jag hittar ett erbjudande om ett Portal-demo för Nvidia-ägare, det finns säkert, även om jag aldrig har hört talas om det innan!"

Precis

Medlem

Vem vill ha half life2 lost cost en kvarts speltid typ

Medlem
Skrivet av Alesi09:

Vem vill ha half life2 lost cost en kvarts speltid typ

Snälla, läs lite noggrannare:

Citat:

Hl2 deathmatch
Hl2 lost coast
Peggle extreme
Portal first slice

Du får FYRA spel, om än korta spel, helt GRATIS.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av Alesi09:

Vem vill ha half life2 lost cost en kvarts speltid typ

Snälla, läs lite noggrannare:

Citat:

Hl2 deathmatch
Hl2 lost coast
Peggle extreme
Portal first slice

Du får FYRA spel, om än korta spel, helt GRATIS.

Fel. Du får 2 spel.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av Alesi09:

Vem vill ha half life2 lost cost en kvarts speltid typ

Snälla, läs lite noggrannare:

Citat:

Hl2 deathmatch
Hl2 lost coast
Peggle extreme
Portal first slice

Du får FYRA spel, om än korta spel, helt GRATIS.

Fel. Du får 2 spel.

Hur räknar du, alla dom är spel, 1+1+1+1=4 SPEL.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Alltså om du har ett ATI kort så får du Half Life 2 deathmatch och Lost Coast.

Om du har NVIDIA får du Peggle Extreme och Portal Fire Slice.

Varje person får alltså 2 st spel var om man inte är riktigt girig och byter efter man grafikkort efter man har laddat ner dom.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Tror du folk letar efter det? han TIPSADE om det, för sådana som inte visste! Tror du att dom letar i nyhetsarkivet efter det.

"Ja, jag letar igenom nyhetsarkivet och hoppas att jag hittar ett erbjudande om ett Portal-demo för Nvidia-ägare, det finns säkert, även om jag aldrig har hört talas om det innan!"

Du kanske tycker att vi med jämna mellanrum bör posta en ny tråd om detta, samt om alla andra gratiserbjudanden som dykt upp genom tidens lopp? Så att ingen intresserad missar det tänkte jag. Jag slänger upp trådar om GTA och Beneath a Steel Sky på en gång!

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Alltså om du har ett ATI kort så får du Half Life 2 deathmatch och Lost Coast.

Om du har NVIDIA får du Peggle Extreme och Portal Fire Slice.

Varje person får alltså 2 st spel var om man inte är riktigt girig och byter efter man grafikkort efter man har laddat ner dom.

Har du ett AMD/ATI-kort får du Half Life 2: deathmatch och Lost Coast ja, men har du ett nVidia-kort får du alla fyra.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av asker:
Skrivet av Zelaxe:

Tror du folk letar efter det? han TIPSADE om det, för sådana som inte visste! Tror du att dom letar i nyhetsarkivet efter det.

"Ja, jag letar igenom nyhetsarkivet och hoppas att jag hittar ett erbjudande om ett Portal-demo för Nvidia-ägare, det finns säkert, även om jag aldrig har hört talas om det innan!"

Du kanske tycker att vi med jämna mellanrum bör posta en ny tråd om detta, samt om alla andra gratiserbjudanden som dykt upp genom tidens lopp? Så att ingen intresserad missar det tänkte jag. Jag slänger upp trådar om GTA och Beneath a Steel Sky på en gång!

Är väl inget fel med det, varför har man inte en klistrad tråd i Övriga Spel med Abandonware och andra gratis-spel?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av asker:
Skrivet av Zelaxe:

Tror du folk letar efter det? han TIPSADE om det, för sådana som inte visste! Tror du att dom letar i nyhetsarkivet efter det.

"Ja, jag letar igenom nyhetsarkivet och hoppas att jag hittar ett erbjudande om ett Portal-demo för Nvidia-ägare, det finns säkert, även om jag aldrig har hört talas om det innan!"

Du kanske tycker att vi med jämna mellanrum bör posta en ny tråd om detta, samt om alla andra gratiserbjudanden som dykt upp genom tidens lopp? Så att ingen intresserad missar det tänkte jag. Jag slänger upp trådar om GTA och Beneath a Steel Sky på en gång!

Är väl inget fel med det, varför har man inte en klistrad tråd i Övriga Spel med Abandonware och andra gratis-spel?

Abandonware räknas inte alltid som gratis skall du veta, att tanka något som utvecklaren uttryckligen inte släppt gratis själva är piratkopiering, oavsett hur gammalt spelet är.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:

Abandonware räknas inte alltid som gratis skall du veta, att tanka något som utvecklaren uttryckligen inte släppt gratis själva är piratkopiering, oavsett hur gammalt spelet är.

Jaha, jag trodde att utgivarna hade alla rättigheter på spelen. :/


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Struntar i vad folk säger om arkivet. Det här var faktiskt en riktigt rolig nyhet för mig! TACK!

Medlem

Om jag inte har Nvidia kort, funkar det ändå?

Inte speciellt ny nyhet för mig, eftersom jag har Ati kort och redan fixat hl2 ^^ Men det om portal var nytt

Medlem

men är inte lost coast gratis? jag har laddat ner det för ett par år sen när det kom som en demo för HDR....ingen betalning där inte


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:

men är inte lost coast gratis? jag har laddat ner det för ett par år sen när det kom som en demo för HDR....ingen betalning där inte

Det kom gratis till HL2.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

har lastat hem båda paketen till mitt steamkonto


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

ty


signatur

Rawr

Medlem

Kanske inte hör till den här tråden men det var det närmaste jag hittade till det ämnet jag ska fråga om.
Någon som vet varför vissa demo-spel inte går att ladda ner ifrån Steam?
Som t ex Just Cause. Provade att ladda ner det typ 3 gånger men det gick aldrig helt. Någon förklaring någon?


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Mr.Waterboy:

Kanske inte hör till den här tråden men det var det närmaste jag hittade till det ämnet jag ska fråga om.
Någon som vet varför vissa demo-spel inte går att ladda ner ifrån Steam?
Som t ex Just Cause. Provade att ladda ner det typ 3 gånger men det gick aldrig helt. Någon förklaring någon?

överbelastning på steamservern

hashfel på överförd fil eller nåt liknande


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

1
Skriv svar