CDPR: Day 1-patchen för The Witcher 3 kommer att förbättra frameraten

Haha kul att alla gamers lilla gullegris till utvecklare ska släppa en day one patch


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Sanazin:

Kan folk SLUTA GNÄLLA OM NEDGRADERAD GRAFIK. KÖP INTE SPELET FÖR IN I HELA FRIDEN DÅ, SE OM VI ANDRA BRYR OSS. ÅH vad lack jag blir, butthurt much?!

Du låter mer butthurt. Låt folk yttra sig om vad de tycker om det, du kommer fortfarande köpa spelet. Ingen kommer hindra dig. är det så svårt att acceptera att vissa människor blir upprörda?


signatur

I drank what?

Medlem

A few more days... Then we'll know!

Ingen idé att börja tjafsa innan vi har spelet i våra händer. Suveränt kommer det bli, oavsett konsolinverkan på grafisk potential.

Dessutom är det CDPR vi pratar om här. När spelet väl är släppt, oavsett hur det då ser ut med det som diskuteras så flitigt, tror ni verkligen inte att det kommer komma en EE? Klart det kommer!

Jag vågar dessutom slå vad om att en EE till PC redan är under utveckling. Detta baserat på tidigare läcka om vilka titlar som skulle få DX12-stöd i samband med Windows 10-lanseringen.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Sanazin:

Kan folk SLUTA GNÄLLA OM NEDGRADERAD GRAFIK. KÖP INTE SPELET FÖR IN I HELA FRIDEN DÅ, SE OM VI ANDRA BRYR OSS. ÅH vad lack jag blir, butthurt much?!

Gnälla? vad jag ser i denna tråden är en diskution emellan mäniskor angående ämnet och att folk sagt att dom nedgraderat grafiken pga optimering och konsoler.

Det är ej gnäll det är fakta, ingen av dessa som sagt att dom nergraderat grafiken har satt sig i kors och börjar slänga svär ord eller sagt JAG VÄGRAR KÖPA DETTA SPELET NU!

bara för man tycker det är dåligt att CPR har givit vika till konsolerna, som alltid får som dom vill betyder detta Icke att man ej kommer köpa spelet.

Det kommer fortfarande vara ett fantastiskt spel.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Du låter mer butthurt. Låt folk yttra sig om vad de tycker om det, du kommer fortfarande köpa spelet. Ingen kommer hindra dig. är det så svårt att acceptera att vissa människor blir upprörda?

Det var ju precis det jag syftade på, att till och med jag blir butthurt. Det är gnäll mer eller mindre överallt om detta.
Att vissa ens orkar hänga sig upp på en video från 2013 och inte inser att det egentligen inte säger ett smack om hur grafiken i ett spel kommer att vara x antal år senare.
Rent generellt får alla yttra sig hur de vill, men för mig så låter det som gnäll hur man än vänder och vrider på det.

Att tro att diskussionen är legitimt är bara löjligt tycker jag personligen. Antingen gillar man produkten och köper det, eller så gör man inte det, att börja prata om hur man känner sig kränt och sårad (ja, vissa gör det tyvärr) på grund av ett spel är bara barnsligt på alla sätt och vis.
Jag kan ju exempelvis vända på det sista du skriver; Är det så svårt att förstå att folk tröttnar på vad de anser är ren gnäll?

Skrivet av FuzioN:

Gnälla? vad jag ser i denna tråden är en diskution emellan mäniskor angående ämnet och att folk sagt att dom nedgraderat grafiken pga optimering och konsoler.

Det är ej gnäll det är fakta, ingen av dessa som sagt att dom nergraderat grafiken har satt sig i kors och börjar slänga svär ord eller sagt JAG VÄGRAR KÖPA DETTA SPELET NU!

bara för man tycker det är dåligt att CPR har givit vika till konsolerna, som alltid får som dom vill betyder detta Icke att man ej kommer köpa spelet.

Det kommer fortfarande vara ett fantastiskt spel.

Egentligen var min reaktion inte baserad på diskussionen i just denna nyhetstråd, jag tycker snarare att den har varit vettig och jag delar samma tankegång som många andra i tråden. Min inlägg var nog bara något jag behövde få ur mig och syftade på all snack över på Reddit (du kan nog ana hur det är där).

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Haha kul att alla gamers lilla gullegris till utvecklare ska släppa en day one patch

Ja det är fantastiskt bra!
En utvecklare som bryr sig om sina kunder såpass att de börjar åtgärda brister redan dag 1, till skillnad från många andra som skiter fullständigt i spelet eller dess spelare såfort det gått guld.

Jag vet att du försökte vara nedlåtande men i själva verket förklarade du bara hur bra CDPR faktiskt är!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Sanazin:
Skrivet av Mirage:

Du låter mer butthurt. Låt folk yttra sig om vad de tycker om det, du kommer fortfarande köpa spelet. Ingen kommer hindra dig. är det så svårt att acceptera att vissa människor blir upprörda?

Det var ju precis det jag syftade på, att till och med jag blir butthurt. Det är gnäll mer eller mindre överallt om detta.
Att vissa ens orkar hänga sig upp på en video från 2013 och inte inser att det egentligen inte säger ett smack om hur grafiken i ett spel kommer att vara x antal år senare.
Rent generellt får alla yttra sig hur de vill, men för mig så låter det som gnäll hur man än vänder och vrider på det.

Att tro att diskussionen är legitimt är bara löjligt tycker jag personligen. Antingen gillar man produkten och köper det, eller så gör man inte det, att börja prata om hur man känner sig kränt och sårad (ja, vissa gör det tyvärr) på grund av ett spel är bara barnsligt på alla sätt och vis.
Jag kan ju exempelvis vända på det sista du skriver; Är det så svårt att förstå att folk tröttnar på vad de anser är ren gnäll?

Skrivet av FuzioN:

Gnälla? vad jag ser i denna tråden är en diskution emellan mäniskor angående ämnet och att folk sagt att dom nedgraderat grafiken pga optimering och konsoler.

Det är ej gnäll det är fakta, ingen av dessa som sagt att dom nergraderat grafiken har satt sig i kors och börjar slänga svär ord eller sagt JAG VÄGRAR KÖPA DETTA SPELET NU!

bara för man tycker det är dåligt att CPR har givit vika till konsolerna, som alltid får som dom vill betyder detta Icke att man ej kommer köpa spelet.

Det kommer fortfarande vara ett fantastiskt spel.

Egentligen var min reaktion inte baserad på diskussionen i just denna nyhetstråd, jag tycker snarare att den har varit vettig och jag delar samma tankegång som många andra i tråden. Min inlägg var nog bara något jag behövde få ur mig och syftade på all snack över på Reddit (du kan nog ana hur det är där).

Okej då förstår jag dig trodde du menade här haha! nä läser inte mycket reddit förutom feedback forums på alpha och ea spel.

mest trolls och 12-16 åringar som skriver nonsens, och dom som skriver logiska saker blir oftast ner dragna ibland alla idiotiska posts där

Så jag fattar vad du menar.

Medlem

Hade detta vart ett Assassins Creed spel eller random EA spel hade det vart totalt ramaskri..

eld
Medlem
Skrivet av Sanazin:

Att vissa ens orkar hänga sig upp på en video från 2013 och inte inser att det egentligen inte säger ett smack om hur grafiken i ett spel kommer att vara x antal år senare.

I dom flesta fallen bättre såvida man inte har en specifik platform man måste arbeta emot som inte har arbiträr prestanda.

Skrivet av Sanazin:

Att tro att diskussionen är legitimt är bara löjligt tycker jag personligen.

Den blev legitimt när cdpr stod fast hårt vid att inga nedgraderingar hade skett samt att det finns massa fantastiska settings i pc versionen som dom inte tänker prata om.

Många ger sig fortfarande in i produkten i hopp av att det ska finnas settings som gör att spelet ser helt fantastiskt ut på PC.

Stora mängder personer här på FZ säger ju fortfarande "vänta och se!" som en slags ursäkt att folk ska köpa settings-grisen i säcken.

Medlem
Skrivet av Kerrai:

Hade detta vart ett Assassins Creed spel eller random EA spel hade det vart totalt ramaskri..

Det tror jag inte. Dag 1-patcher är så vanliga.

Skrivet av Soulless:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Haha kul att alla gamers lilla gullegris till utvecklare ska släppa en day one patch

Ja det är fantastiskt bra!
En utvecklare som bryr sig om sina kunder såpass att de börjar åtgärda brister redan dag 1, till skillnad från många andra som skiter fullständigt i spelet eller dess spelare såfort det gått guld.

Jag vet att du försökte vara nedlåtande men i själva verket förklarade du bara hur bra CDPR faktiskt är!

Alla släpper ju dayone patcher nuförtiden

Skrivet av Kerrai:

Hade detta vart ett Assassins Creed spel eller random EA spel hade det vart totalt ramaskri..

Amen


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av eld:

Den blev legitimt när cdpr stod fast hårt vid att inga nedgraderingar hade skett samt att det finns massa fantastiska settings i pc versionen som dom inte tänker prata om.

Många ger sig fortfarande in i produkten i hopp av att det ska finnas settings som gör att spelet ser helt fantastiskt ut på PC.

Stora mängder personer här på FZ säger ju fortfarande "vänta och se!" som en slags ursäkt att folk ska köpa settings-grisen i säcken.

Jadu, bryr man sig endast om grafiken och som jag nämnde tidigare, har hängt upp sig på en videosnutt från 2013, ja då ska man kanske vänta med att köpa spelet.
Det är inte svårare än så. Jag tror personligen att spelet kommer att sälja bra och att majoriteten av de som köper det, inkluderad mig själv, kommer att vara hur nöjd som helst.

Faktum är att ingen av oss, inklusive dem som gnäller mest, har någon aning om i vilken skick spelet var när CDPR släppte den första videon av spelet för x antal år sedan. En nedgradering av grafiken tror jag knappast att det hela handlar om med tanke på att spelet måste faktiskt vara spelbart och relativt färdigt för att man ens ska kunna kalla det för en nedgradering.

Medlem

Konsoler förstör utvecklingen för spel, finns inget mer att säga.

Säger jag att allt ser ut som skit och spelas som skit? Absolut inte.

Men konsoler är fortfarande skit för spelutvecklingen, i dagens läge, tyvärr.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Förresten, för alla oroliga själar:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?p=164088463#post16...

Framförallt: Config File lets you tweak the game extensively, like Distance Scaling (I know some of you were worried) and higher res shadows.

Yay!

k3m
Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Haha kul att alla gamers lilla gullegris till utvecklare ska släppa en day one patch

Ja det är fantastiskt bra!
En utvecklare som bryr sig om sina kunder såpass att de börjar åtgärda brister redan dag 1, till skillnad från många andra som skiter fullständigt i spelet eller dess spelare såfort det gått guld.

Jag vet att du försökte vara nedlåtande men i själva verket förklarade du bara hur bra CDPR faktiskt är!

Instämmer!

k3m
Medlem
Skrivet av Sanazin:

Förresten, för alla oroliga själar:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?p=164088463#post16...

Framförallt: Config File lets you tweak the game extensively, like Distance Scaling (I know some of you were worried) and higher res shadows.

Yay!

Oj oj då! Nu börjar det bli spännande

12
Skriv svar