Battlefield: Hardline är inte värt fullpris tycker du? Ok, kika här då!/Deal över

Medlem
Battlefield: Hardline är inte värt fullpris tycker du? Ok, kika här då!/Deal över

Om du tycker att det "normala" priset är för mycket för Hardline så har du chansen nu. Söndagen ut så kan du köpa det för 99:-
Det gäller bara PC-versionen

Edit: Deal över!
http://www.electroworld.se/product/spel-konsoler/spel-till-pc...

Lyckas inte att få länkat en sådan lång url, så copy paste som gäller.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Nice! Köpte direkt. För det priset kan jag köra SP liksom.

Får man en kod på mailen eller är det bara att vänta?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Citat:

mackanfrånsverige
· för 2 månader sen
Tjenare, får man spelet på skiva eller skickas det en kod till Mail?
1 svar
Svara på den här frågan

hanss
· för 2 månader sen
Hej,

Det skickas på skiva.

I Frågor och Svar fliken.

Medlem

Ah, missade det helt.

Däremot stämmer det ju inte alltid. Från Elgiganten har det flera gånger stått att man det via posten, sen får man ändå en kod digitalt. Ibland har man tur liksom.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Ballt, hade aldrig tänkt köpa det men nu kunde jag inte låta bli när de var så billigt. Tack för tipset!

Owe
Medlem

Najs!
Köpte det jag med bara för sp.

Bra tips; och det är absolut inte värt fullpris.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Subjektivt dock, även om jag personligen håller med.

Kan upplysa om att det nu är slutsålt!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Skrivet av Stag:

Subjektivt dock, även om jag personligen håller med.

Kan upplysa om att det nu är slutsålt!

Japp. Mina åsikter representerar bara mig själv, så det är ju omkullrunkeligt subjektivt

ElectroWorld och Elgiganten ser misstänktsamt mycket ut som varandra. Kanske samma ägare?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kul att tipset uppskattades.
Ja, den tanken har slagit mig med, väldigt likt Elgiganten.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Tack för tipset

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Stag:

Subjektivt dock, även om jag personligen håller med.

Kan upplysa om att det nu är slutsålt!

Japp. Mina åsikter representerar bara mig själv, så det är ju omkullrunkeligt subjektivt

ElectroWorld och Elgiganten ser misstänktsamt mycket ut som varandra. Kanske samma ägare?

Ingår i Dixon koncernen. EW och EG delar lager och VD men de fungerar som 2 olika bolag.

Läste det för en stund sedan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

DAoG skrev "EW och EG delar lager", så japp.

Har handlat från Electroworld förut. Fick mitt Roccat MK Pro 500 kr billigare där än nästa på prisjakt. Samma historia med headset. Alltid varit snabba och haft superbra service. Ringde också en gång då jag inte hade fått något tracking number på mitt headset (vilket sen visade sig vara mitt misstag), och tjejen som svarade hjälpte till supersnabbt, och sa därefter att hon skulle ringa upp under morgondagen. Jaja tänkte jag, man lär väl inte höra något mer. Typ 22 minuter senare ringde hon igen med ett trackingnummer! Suveränt!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Stag:

Subjektivt dock, även om jag personligen håller med.

Kan upplysa om att det nu är slutsålt!

Japp. Mina åsikter representerar bara mig själv, så det är ju omkullrunkeligt subjektivt

ElectroWorld och Elgiganten ser misstänktsamt mycket ut som varandra. Kanske samma ägare?

Ingår i Dixon koncernen. EW och EG delar lager och VD men de fungerar som 2 olika bolag.

Helt riktigt Jobbar själv på Huvudlagret på Elgiganten i Jönköping och Electroworld tillhör Dixon precis som Elgiganten.

1
Skriv svar