The witcher 3 PC låsa upp med vpn eller proxy

Medlem
The witcher 3 PC låsa upp med vpn eller proxy

SÅ liret är släppt i usa , någon som lyckas låst upp spelet genom VPN eller proxy? Själv har jag försökt med båda, men GoG galaxy clienten ändrar sig typ ingenting med varken vpn eller proxy, den bryr sig inte för 5 öre, och står stilla på att det i skriven stund är 21 timmar kvar till release.

vaknade nyss på tok för tidigt men skulle juh inte sitta fel att få börja lira idag ^^

KoP
Medlem

Är det för jobbigt att vänta en dag? :S Ta ett chill pill.

Medlem

Vad jag förstår så är spelet inte släppt i USA än, en streamer där sa tidigare att det är 22h kvar.


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem
Skrivet av KoP:

Är det för jobbigt att vänta en dag? :S Ta ett chill pill.

ja varför helt enkelt kan vi inte alla vänta i några år till när vi ändå håller på att vänta, NEJ det är inte jobbigt att vänta, men det skulle vara trevligt att lira idag när jag har hela dagen fri.

Medlem
Skrivet av Fisklax:

Vad jag förstår så är spelet inte släppt i USA än, en streamer där sa tidigare att det är 22h kvar.

flera streamers som har börjat streama PC versionen, och här http://www.rockpapershotgun.com/2015/05/12/when-does-the-witc... har du länk med tider å dator för unlocks.

Medlem

De som streamar PC versionen har fått den upplåst utav CDProject för review syfte etc.
Spelet släpps samtidigt i hela världen. 1AM CEST, vilket även råkar bli 7PM ET etc etc.

Så nej, du kan inte aktivera det tidigare med VPN eftersom att det inte finns någonting att aktivera det emot.

Medlem
Skrivet av Natrium:
Skrivet av Fisklax:

Vad jag förstår så är spelet inte släppt i USA än, en streamer där sa tidigare att det är 22h kvar.

flera streamers som har börjat streama PC versionen, och här http://www.rockpapershotgun.com/2015/05/12/when-does-the-witc... har du länk med tider å dator för unlocks.

För den som har koll på tidszoner så är det inte så svårt att lista ut att spelet släpps samtidigt över hela världen. Kl 01:00 i natt för oss svenskar, och kl 16:00-19:00 (lokal tid) för de i USA, eftersom att de ligger 6-9 timmar efter oss. Så en VPN är ganska onödigt i det här fallet.

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Natrium:
Skrivet av Fisklax:

Vad jag förstår så är spelet inte släppt i USA än, en streamer där sa tidigare att det är 22h kvar.

flera streamers som har börjat streama PC versionen, och här http://www.rockpapershotgun.com/2015/05/12/when-does-the-witc... har du länk med tider å dator för unlocks.

För den som har koll på tidszoner så är det inte så svårt att lista ut att spelet släpps samtidigt över hela världen. Kl 01:00 i natt för oss svenskar, och kl 16:00-19:00 (lokal tid) för de i USA, eftersom att de ligger 6-9 timmar efter oss. Så en VPN är ganska onödigt i det här fallet.

Det handla i mitt fall att jag vart lite förvirrad att vissa satt å spela PC versionen och efter en snabb titt på google så hitta jag dom där tiderna, Dock så nyvaknad och trött som jag var så tänkte jag inte på att för USA är det den 18e när det är 19e för oss

Medlem

De borde ha släppt skiten i fredags. Jag kommer kunna spela max 2-3 timmar om dagen denna arbetsvecka

Medlem
Skrivet av returpack:

De borde ha släppt skiten i fredags. Jag kommer kunna spela max 2-3 timmar om dagen denna arbetsvecka

Sluta vara bitter nu. Du kan lira till helgen.

Medlem
Skrivet av Zalcore:
Skrivet av returpack:

De borde ha släppt skiten i fredags. Jag kommer kunna spela max 2-3 timmar om dagen denna arbetsvecka

Sluta vara bitter nu. Du kan lira till helgen.

Det är så drygt att jag, efter att ha haft glest med jobb i mars-april, har mycket jobb lagom till Witcher-releasen (saknar fast anställning).
Vid ett spelsläpp vill jag gärna börja med att "nöta" hårt några dagar.

Medlem
Skrivet av returpack:
Skrivet av Zalcore:
Skrivet av returpack:

De borde ha släppt skiten i fredags. Jag kommer kunna spela max 2-3 timmar om dagen denna arbetsvecka

Sluta vara bitter nu. Du kan lira till helgen.

Det är så drygt att jag, efter att ha haft glest med jobb i mars-april, har mycket jobb lagom till Witcher-releasen (saknar fast anställning).
Vid ett spelsläpp vill jag gärna börja med att "nöta" hårt några dagar.

Jag förstår dig precis. Witcher-släppet kommer precis i samband med slutet på alla mina kurser. Hela veckan är fylld utav tentor. Kommer inte bli alltför mycket spelande här heller innan helgen tyvärr.

Medlem

Ni har tur. Jag har småbarn, kan aldrig lira något våldsamt innan kl. 21 (som tidigast). Sen går man å lägger sig mellan 22-23 för att orka upp dagen efter. Så är det. Varje dag. Inklusive helger.

Ni spelar livet på EZ mode!


signatur

I drank what?

1
Skriv svar