Kratos och Hades slåss i film från God of War III Remastered

Robot
Kratos och Hades slåss i film från God of War III Remastered
Kratos och Hades slåss i film från God of War III Remastered

GoWIII var riktigt bra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Lirade detta för ca 2 veckor sen och det är riktigt stiligt på ps3. Detta ser inte ut som någon otrolig skillnad. Kanske mest för er som inte haft ps3 eller ps2 för den delen ?

Medlem

"Så här förbannade är dem på varandra."

Nog för att missbruket av "dem" är ganska utbrett på forumet nuförtiden men det ser ganska illa ut när det hamnar i sajtens texter.

Medlem
Skrivet av Bahoven:

Lirade detta för ca 2 veckor sen och det är riktigt stiligt på ps3. Detta ser inte ut som någon otrolig skillnad. Kanske mest för er som inte haft ps3 eller ps2 för den delen ?

Bättre ljus, texturer, 60fps. Några saker som jag ser i alla fall.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem

Hmm.. bara remakes just nu känns det som. Vilken utav konsollerna har flest?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:

Hmm.. bara remakes just nu känns det som. Vilken utav konsollerna har flest?

Räknar man digitala spel så är det PS4 då den helt enkelt har betydligt fler spel: http://www.listwar.com/released-games/

Sedan beror det väl på hur man räknar. Är till exempel Hotline Miami till PS4 en "remake" eller är det bara en PS4-version av samma spel? Måste spelet vara märkbart förbättrat för att vara en remake?

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av Dumlen:

Hmm.. bara remakes just nu känns det som. Vilken utav konsollerna har flest?

Räknar man digitala spel så är det PS4 då den helt enkelt har betydligt fler spel: http://www.listwar.com/released-games/

Sedan beror det väl på hur man räknar. Är till exempel Hotline Miami till PS4 en "remake" eller är det bara en PS4-version av samma spel? Måste spelet vara märkbart förbättrat för att vara en remake?

Ahh k, själv har man inte köpt en ps4 pga brist på för min del intressanta spel. Den må ha fler, men de flesta är ju gamla pctitlar eller spel man redan har på den förra generationen vilket är jävligt trist.

Sedan verkar det vara som så att de spel som faktiskt utvecklats just för ps4ans hårdvara inte verkar ha hållit måttet för framerate även om de ser snygga ut.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Tycker det är lite tråkigt att behöva köpa spelet en gång till bara för sånt här. Borde gå att uppgradera. Förstår att det inte är ekonomiskt försvarbart, men för en billigare peng iaf. Jag har redan betalat 600:- för spelet en gång i tiden, och känner jag Sony rätt så kommer detta kosta runda slängar 400:- till bara för att få spela på den senaste konsolen.

Dags för trade in kanske?


signatur
1
Skriv svar