Massor av nytt innehåll släppt till Destiny

Robot
Massor av nytt innehåll släppt till Destiny

Bungie släpper House of Wolves - den allra största expansionen hittills.

#destiny


Medlem
Massor av nytt innehåll släppt till Destiny

Veteranerna suktar väl efter en ny raid?

Medlem

Dom har lovat raid som kommer senare. Jag gillar expansionen och kör fortfarande dom gamla raidsen så jag har inget problem med att det inte kom en ny raid just nu.

Medlem

Kanske dags att komma tillbaka efter ett 3-4 månaders stopp för att testa det.

Medlem

Spelade Destiny ett par veckor efter släpp men tröttnade fort. Får se om det bli att ta en vända tillbaka efter Witcher 3 men jag tycker det största misstaget de gjort är att inte ha matchmaking till de vanliga uppdragen då spelet iallafall är roligare om man har några att springa runt med, även om de är främlingar.

Med tanke på att det finns till vissa uppdrag borde det inte direkt vara några konstigheter att ordna tycker jag.

Inaktiv

Jag fattar inte dagens gamers. "Ett stort problem med material". Jag spelade Destiny över 100 timmar innan jag ledsnade, hur många spel räcker så länge? Visa mig ett nöje som håller dig sysselsatt 100 timmar för 600 kr?

Alla spel kan inte vara CS eller Doom och hålla 10 år, väldiga krav ni ställer.

Medlem

Behållningen i Destiny känner jag är ju att ha vänner att spela med i ett FPS. Det är ju inte ett MMO utan en mer intim variant och jag gillar det iaf.

Att spela själv tja....det funkar väl en stund men sen vill man ha lite utmaning och intensiva strider med vänner och det kan bli riktigt roligt imellanåt.

Jag som gillar story blev ju dock besviken på den biten och håller verkligen tummarna för att dom ska styra upp till nästa iteration av spelet. Ingen har tvivlat på att det finns oerhörd potential för IP:t

Medlem
Skrivet av eatem:

Jag fattar inte dagens gamers. "Ett stort problem med material". Jag spelade Destiny över 100 timmar innan jag ledsnade, hur många spel räcker så länge? Visa mig ett nöje som håller dig sysselsatt 100 timmar för 600 kr?

Alla spel kan inte vara CS eller Doom och hålla 10 år, väldiga krav ni ställer.

Jag måste också ha mellan 100 - 200 timmar i Destiny, men när jag slutade var det pga att det blev enformigt och saknade content. Vill jag spela PvP så har jag roligare i Battlefield/CoD, vill jag questa/spela story så finns det andra spel. Men helt klart, älskade Destiny när det släpptes (förutom att det inte gick att spela alls i början).

1
Skriv svar