Comeback till Q2 med ny svensk FFA - DM server

Inaktiv
Comeback till Q2 med ny svensk FFA - DM server

Tjena, gamle berla är tillbaka. Tänkte börja lira Q2 igen och ev starta upp Army Of Immortals, dvs [AI]. 8)

Under tiden så kommer jag hosta en FFA - DM server med de gamle vanliga standard mapsen dm1-dm8/rdm, samt andra vid förslag.. Nyaste mappen bör vara bubkez senaste realease q2bub1.bsp Overload.

Kontakta gärna mig på IRC, berla @ Qnet givetvis.
Vill gärna ha lite synpunkter på denna servern så att den kan bli mer uppdaterad och bättre om möjligt!

Army Of Immortals #[AI] (Swedish FFA - DM)|berla.servequake.com:27910

Hare så sköjj!

Medlem

mys, men de är inte så många som lirar ffa i sverige, mest polackar och ryssar, men de kanske blir vändning nu
dock så saknar jag anticheat på servern och q2duel1 :>


signatur

u mad bro?

Inaktiv

Måste bara fråga varför man kör quake 2 istället för quake 3/quake4. Är inget sarkastiskt i frågan, bara undrar. Har aldrig kört quake 2 själv.


signatur
Inaktiv
Skrivet av DD_Raven:

mys, men de är inte så många som lirar ffa i sverige, mest polackar och ryssar, men de kanske blir vändning nu
dock så saknar jag anticheat på servern och q2duel1 :>

Då ffa är rena tidsfördrivet så tvivlar jag på r1ch's anticheat fatkiskt behövs. De jag har snackat med hävdar att clienten, well dedicaten för r1q2 är såpass säker ändå så det borde räcka för en FFA servern, men rätta mig gärna om jag har fel.

Har lagt till q2duel1 nu iaf.

Inaktiv
Skrivet av Iceguppi:

Måste bara fråga varför man kör quake 2 istället för quake 3/quake4. Är inget sarkastiskt i frågan, bara undrar. Har aldrig kört quake 2 själv.

Den faktiska känslan i spelet gör att det är helt överlägset. Dubbelhoppen bland annat är en väldigt stor grejj i Quake 2.

Inaktiv

Uppe igen!
Finns även en server uppe till.

berla.servequake.com:27910, 27920

Enjoy!

Inaktiv
Skrivet av Iceguppi:

Måste bara fråga varför man kör quake 2 istället för quake 3/quake4. Är inget sarkastiskt i frågan, bara undrar. Har aldrig kört quake 2 själv.

Oj....nej! Det är inte alls samma sak. Personligen så dog quake efter Q2. Tror inge som spelade Q2 tyckte spelet och känslan blev bättre med Q3. Snarare lämnade folk till förmån för CS.

Medlem

är de nå spelare på servern då? i sånna fall kanske man jag tom installerar å hoppar in lite!

1
Skriv svar