Bygg europeiska städer i Cities: Skylines

Robot
Bygg europeiska städer i Cities: Skylines

Stadsbyggarssuccén lägger till mängder med byggnader - samt tunnlar!

#nyhetstips, #cities-skylines, #colossal-order


Medlem
Bygg europeiska städer i Cities: Skylines

Om alla spelutvecklare hade samma inställning till sina spel och kunder skulle jag inte ha en sekund över för något annat än just spel. Nu blir det nog x antal timmar i Skylines igen!

Medlem

Vad kul, en av de få saker jag haft att klaga på i spelet är just den nordamerikanska estetiken. Blev lite besviken över att andra teman saknades när spelet lanserades, härligt att det fixas! Hoppas på fler teman i framtiden, vore roligt att skapa en smoggfylld kinesisk storstad tex


signatur

Can't blame the stone for being cold

Medlem

Ursäkta mig - har ingen berättat för Paradox att denna typen av content kallas DLC(!!!!) och är något man tar betalt för.

Medlem

Helt otroligt ! Först cd projekt med sina gratis dlc och nu detta ! Friska vindar i spelvärlden !

Inaktiv

Härligt med gratis uppdatering av spelet, visar att de bryr sig om dom som köpte spelet. förövrigt hoppas jag på framtida uppdateringar i destrict tex bostadsområden och affärer och inte bara industri omvandling.

Medlem
Skrivet av kalkoman:

Nu blir det nog x antal timmar i Skylines igen!

Det räcker om du säger "ett antal" Ett antal är en godtyckligt stor mängd, vilket är det du syftar på. Det blir lite tokigt om du byter ut X mot ett faktiskt tal och säger exempelvis "18 antal timmar", för då är det 18 godtyckligt stora mängder du talar om.

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av kalkoman:

Nu blir det nog x antal timmar i Skylines igen!

Det räcker om du säger "ett antal" Ett antal är en godtyckligt stor mängd, vilket är det du syftar på. Det blir lite tokigt om du byter ut X mot ett faktiskt tal och säger exempelvis "18 antal timmar", för då är det 18 godtyckligt stora mängder du talar om.

Ooops. Låg inte så mycket tanke bakom det. Men jag tror ändå att x antal personer förstod vad jag menade.

Medlem

Vore skoj om man kunde få bygga en stad tillsammans med vänner, precis som i Anno-spelen.

MEG
Medlem

Nu har Paradox Interactive satt standarden för spel, enligt mitt tycke, hoppas att spelet säljer bra.


signatur

Death is only the beginning

Avstängd
Skrivet av Zhin:

Ursäkta mig - har ingen berättat för Paradox att denna typen av content kallas DLC(!!!!) och är något man tar betalt för.

Tro mig, Paradox vet mycket väl hur man mjölkar ur pengar från spel via DLC. Se bara på deras egna flaggskepp EU4 och CK2, där har du en konstant ström av DLC som lämnar en väldigt bitter eftersmak.

k3m
Medlem

Släpp det på gog för övrigt...

Medlem
Skrivet av kalkoman:
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av kalkoman:

Nu blir det nog x antal timmar i Skylines igen!

Det räcker om du säger "ett antal" Ett antal är en godtyckligt stor mängd, vilket är det du syftar på. Det blir lite tokigt om du byter ut X mot ett faktiskt tal och säger exempelvis "18 antal timmar", för då är det 18 godtyckligt stora mängder du talar om.

Ooops. Låg inte så mycket tanke bakom det. Men jag tror ändå att x antal personer förstod vad jag menade.

X = 0


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av Sickness666:
Skrivet av Zhin:

Ursäkta mig - har ingen berättat för Paradox att denna typen av content kallas DLC(!!!!) och är något man tar betalt för.

Tro mig, Paradox vet mycket väl hur man mjölkar ur pengar från spel via DLC. Se bara på deras egna flaggskepp EU4 och CK2, där har du en konstant ström av DLC som lämnar en väldigt bitter eftersmak.

Du verkar ha missat att alla större features i dessa DLC expansioner är gratis även för de som inte köper dem?

Avstängd
Skrivet av Zerp:
Skrivet av Sickness666:
Skrivet av Zhin:

Ursäkta mig - har ingen berättat för Paradox att denna typen av content kallas DLC(!!!!) och är något man tar betalt för.

Tro mig, Paradox vet mycket väl hur man mjölkar ur pengar från spel via DLC. Se bara på deras egna flaggskepp EU4 och CK2, där har du en konstant ström av DLC som lämnar en väldigt bitter eftersmak.

Du verkar ha missat att alla större features i dessa DLC expansioner är gratis även för de som inte köper dem?

Nej nu har du fått det bakvänt. Stora features är det som ingår i DLC:n.

Medlem
Skrivet av Sickness666:

Nej nu har du fått det bakvänt. Stora features är det som ingår i DLC:n.

Hur kan de då erbjuda multiplayer kompatibilitet mellan de som har alla DLC och de som inte har något enda DLC?

Avstängd
Skrivet av Zerp:
Skrivet av Sickness666:

Nej nu har du fått det bakvänt. Stora features är det som ingår i DLC:n.

Hur kan de då erbjuda multiplayer kompatibilitet mellan de som har alla DLC och de som inte har något enda DLC?

Varför skulle de inte kunna göra det? Alla får spela med hostens DLC. Det är schysst av dem.

Jämför bara här tillexempel: http://www.eu4wiki.com/Art_of_War
Det är väldigt tydligt att alla stora features inte kommer gratis. Långt ifrån.

1
Skriv svar