Mystiken tätnar i trailern för tredje episoden av Life is Strange

Robot
Mystiken tätnar i trailern för tredje episoden av Life is Strange
Medlem
Mystiken tätnar i trailern för tredje episoden av Life is Strange

Jaaaaaaaaaaa. Som jag längtat och nu gjorde trailern mig ännu mer otålig!

FM-guru
F.d. Sisyr

Blev rätt besviken på den första episoden, inte orkat mig ta an den andra. Börjar väl bli dags - se om det blir mer intressant.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Blev rätt besviken på den första episoden, inte orkat mig ta an den andra. Börjar väl bli dags - se om det blir mer intressant.

Tycker jag verkligen!

Är ett av mina favoritspel det här året, mest på grund av hur finstämd och trovärdig storyn och karaktärerna är. Inte ofta som jag känt så starkt för vissas öden!

Inaktiv
Skrivet av Erenthal:
Skrivet av Sisyr:

Blev rätt besviken på den första episoden, inte orkat mig ta an den andra. Börjar väl bli dags - se om det blir mer intressant.

Tycker jag verkligen!

Är ett av mina favoritspel det här året, mest på grund av hur finstämd och trovärdig storyn och karaktärerna är. Inte ofta som jag känt så starkt för vissas öden!

Mycket bra spel, här fastnar man med karaktärerna


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Holy motherfuckingchrist..

twisten i slutet av denna episod alltså, börja genuint få tårar i ögonen, är inte direkt mr.sensetive normalt sätt.

Kan fan inte fatta hur i helvete detta spel ska sluta, mindfuck räcker inte, mindrape är det som gäller.

Inaktiv
Skrivet av Ztreek:

Holy motherfuckingchrist..

twisten i slutet av denna episod alltså, börja genuint få tårar i ögonen, är inte direkt mr.sensetive normalt sätt.

Kan fan inte fatta hur i helvete detta spel ska sluta, mindfuck räcker inte, mindrape är det som gäller.

Jaa, slutet på epi3 var, Whaaaat?! Men liten spoiler,

om hon nu kunde rewind så pass mkt, kan hon inte göra det igen? eller så händer det något mirakel med Chloe


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:
Skrivet av Ztreek:

Holy motherfuckingchrist..

twisten i slutet av denna episod alltså, börja genuint få tårar i ögonen, är inte direkt mr.sensetive normalt sätt.

Kan fan inte fatta hur i helvete detta spel ska sluta, mindfuck räcker inte, mindrape är det som gäller.

Jaa, slutet på epi3 var, Whaaaat?! Men liten spoiler,

om hon nu kunde rewind så pass mkt, kan hon inte göra det igen? eller så händer det något mirakel med Chloe

Tippar på att det kommer återhämta sig, det är bara ett alternativt universum som kommer visa vad som hände med Rachael hon var ju fortfarande 'där' liksom

1
Skriv svar