Produktionen av Techlands Hellraid stoppas

Robot
Medlem
Produktionen av Techlands Hellraid stoppas

Trist, såg fram imot en Diablo/Skyrim hybrid att lira i co-op

Medlem

FAN!!!!
Jag ville så gärna ha detta lir

Hmm. Trist.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Releasehästryttare

nooooo .. såg ju så jävla kul ut :'(

Medlem

Förstår ni hur trasigt detta spel måste ha varit i så fall? Med tanke på hur deras spel som hållit deras mått varit...

Medlem
Inaktiv
Skrivet av koleny:

Förstår ni hur trasigt detta spel måste ha varit i så fall? Med tanke på hur deras spel som hållit deras mått varit...

Dessvärre en väldigt relevant poäng.

Sedan så har spelets faktiskt sett väldigt platt och trist ut i alla gameplay-videos. I princip så är det Dead Island fast i tråkigare miljöer, mer repetitiva strider och fiender som består av skelett. Snark.

Medlem

Bra och starkt gjort, det släpps alldeles för mycket halvfärdigt skit som det är och såna här beslut ger ju ett visst ökat förtroende.

Skrivet av koleny:

Förstår ni hur trasigt detta spel måste ha varit i så fall? Med tanke på hur deras spel som hållit deras mått varit...

Det har du rätt i.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

NOOOOO! detta såg jag sjukt fram emot, en first person rpg procedual generated värld, du kunde spela coop.

Fanns igentligen inget liknande, vadå tillbaka till ritbordet? :S
Hoppas dom inte lägger ner det utan fan lite problem som dom vill lösa typ på ett smidigare sätt, detta gör en dock lite orolig!

Medlem

Helt rätt beslut!
Vill ju inte att Hellraid blir nästa Hellgate london!

Medlem
Skrivet av Ecodot:

Helt rätt beslut!
Vill ju inte att Hellraid blir nästa Hellgate london!

Va? Älskade Hellgate London och spelade väldigt många timmar. Hoppas Hellraid dyker upp igen senare...såg lovande ut.

Inaktiv

Hellraid har grymt mycket potential. Jag har haft ett kraftigt erigerat intresse större delen av tiden då jag sett gameplay från spelet. Inte för att det i sig såg extraordinärt ut utan för just potentialen för vad det kan bli om det görs rätt.

Medlem
Skrivet av Darkmage1971:
Skrivet av Ecodot:

Helt rätt beslut!
Vill ju inte att Hellraid blir nästa Hellgate london!

Va? Älskade Hellgate London och spelade väldigt många timmar. Hoppas Hellraid dyker upp igen senare...såg lovande ut.

Jo samma här, men resten av världen håller inte med oss. Spelet floppade på nolltid och studion las ner. Det saknades något att hålla kvar spelarna efter att man kört ut spelet.

Medlem

Surt. Men, bättre det än halvfärdigt skräp. KBK.

Medlem
Skrivet av Ecodot:
Skrivet av Darkmage1971:
Skrivet av Ecodot:

Helt rätt beslut!
Vill ju inte att Hellraid blir nästa Hellgate london!

Va? Älskade Hellgate London och spelade väldigt många timmar. Hoppas Hellraid dyker upp igen senare...såg lovande ut.

Jo samma här, men resten av världen håller inte med oss. Spelet floppade på nolltid och studion las ner. Det saknades något att hålla kvar spelarna efter att man kört ut spelet.

Sant. Jag tyckte det var extra surt att de gick under då det var det första spelet jag betalade en månadskostnad för. Då fick man ju lite mer att spela iaf. Spelade faktiskt igenom det igen för några månader sen...fortfarande roligt även om grafiken börjar bli lite småful.

1
Skriv svar