Välkomna pojkar och flickor...

Medlem
Välkomna pojkar och flickor...

Det är förvisso ett tag sedan jag senast surfade in på detta forum och jag blev lite fundersam då jag såg en del Q2/Q3/Q4 topics här och undrade var alla felpostade trådar kom ifrån. Sen insåg jag...nu delar vi alla samma säng!

Så jag hälsar er välkomna och förväntar mig att ni alla rättar in er i ledet och tankar ner spelet som gäller på www.nquake.com - om inte annat så för att fixa en gratis julklapp till barnbarnen osv.

Väl mött!


signatur
Medlem

Väl mött, men tyvärr är det endast quake 3 som gäller. Även fast man köpt top o' the line dator ramlar jag ändå tillbaks till gamla goda q3.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Q3 är ett tjejspel!

Inaktiv
Skrivet av jingai:

Q3 är ett tjejspel!

Jag har spelat lite QW/Q4, en del QUakeWars och mycket Q2/Q3 ... vad blir man för sort då ?
PENSIONÄR ???http://web.telia.com/~u88706207/smileys/wink.gif


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Inaktiv

om ni lirat 2an 3an och 4an, hur i jisse namn har ni lyckats missa det bästa, 1an ?

Medlem

helt meningslöst att försöka spela QW på nätet om man inte är pro.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av sno0zer:

helt meningslöst att försöka spela QW på nätet om man inte är pro.

Absolut inte.

#qwrookie

Ero
Medlem

Först tar man bort alla könstittlar -inna -erska, sen blir det blått i regeringen och nu slår man ihop alla Q forum.

Och appropå -inna, det ska väl heta t.ex flygvärd nu för alla och inte flygvärd/flygvärdinna, men varför i hela fridens namn finns väninna kvar?! :S


signatur

Varit medlem längre än dig.

Medlem

Troligen för att inte ta fel på kön om man dejtar eller "Hrmmm" kopulerar....lite tråkigt för en annan som e "pojke" att göra detta med en "vän", eftersom jag endast är inresserad av-innor


signatur

"nothing is always worth somthing too...."

1
Skriv svar