Söker 2 st personer till hårdsatsning

Medlem
Söker 2 st personer till hårdsatsning

Tjenare gents, Nu är det så att vi är ett gäng från Sverige och Danmark som har varit semi-pro i olika spel. Storsatsning av oss blir att ligga i hårdträning under SC för att sedan gå över till SC II - 350dagar är deadlinen sen flyttar alla till Sverige och börjar gå mer seriöst på SCII. Vi är personer med relativt misslyckad ungdom/skola och tar ett sista försök att göra något utav all waste of time vid spel och det stora intresset att spela. Vi är från åldrarna 17-22, vi är just nu 3 st 2 i Sverige och dansken. Vi väntar på att en dansk kille ska fylla 18 för att sedan flytta in tillsammans och börja starta vår egna verksamhet.

Är du intresserad för något mer seriöst?
Har du inget jobb/skola och vill komma någonstans?
Vill du flytta hemifrån?
Vill du ha ett schysst team som kommer gå 100% seriöst på Starcraft(1)(2)?
Är du ny och vill börja spela seriöst inom Starcraft scenen?

Skicka ett Pm till mig då.

Just nu letar vi intressen från den stora skalan av personer.
Vi 3 kommer hur som helst att köra på.

Detta är för det mesta en check att se hur seriöst och hur intressant just detta ämne kan bli/vara i framtiden och självklart just nu! Så Kontakta mig så kan vi prata mer! För att sumera detta så är det ungefär som ett LAN party på någon(gra) månader för att sedan se vem som pallar trycket och vem som är det. Se det som en långvarig Bootcamp.

Vi accepterar att du är nybörjare och har precis startat - Vi har också

M.V.H
Greveen

Medlem

Riktigt gammalt inlägg ser jag men jag är nyfiken ändå, vad har/hade ni tänkt leva på? Vad ska ni få in cash ifrån?


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Inaktiv

här kommer ett svar på vad dom ska leva på lite gammalt men jaja.a-kassa? om sossarna får som dom vill ka ju alla sjuksköterskor pensionera sig o får 20000 kr i månaden (har räknat bort skatt)för å sitta o glo eftersom dom endå bara tjänar 1000kr extra om dom sliter som idioter.

Medlem
Skrivet av robba94:

här kommer ett svar på vad dom ska leva på lite gammalt men jaja.a-kassa? om sossarna får som dom vill ka ju alla sjuksköterskor pensionera sig o får 20000 kr i månaden (har räknat bort skatt)för å sitta o glo eftersom dom endå bara tjänar 1000kr extra om dom sliter som idioter.

Öh va?

Vad yrar du om, drog en hel del rätt ur röven där.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

robba94 son till smygrasisten och moderaten tommy59

1
Skriv svar