48GB material har läckt från Star Citizen

Robot
48GB material har läckt från Star Citizen
Medlem
48GB material har läckt från Star Citizen

Nerdgasm!!!

Medlem
dmn
Medlem

"Läckan" kan väl inte vara särskilt svettframkallande, eftersom FZ publicerar bilderna.

Medlem

Kul att se vart (en del av?) pengarna går ändå!

Medlem

Rättelse: Disco Lando, community manager i fråga, sitter i Santa Monica i USA. Chris Roberts däremot är i UK.

Medlem

Någonstans sitter en PR-ansvarig och känner sig väldigt nöjd.

Medlem

trevligt trevligt.. men jag sparar det till ingame istället vill dock testa fps modulen nu... arrghh

Medlem

Bra att man kan komma åt material bara genom en URL. Säkerheten på topp

Medlem
Skrivet av dmn:

"Läckan" kan väl inte vara särskilt svettframkallande, eftersom FZ publicerar bilderna.

Shhhh, super secret information!

Säg inget att FZ gjort detta!

Medlem
Skrivet av dmn:

"Läckan" kan väl inte vara särskilt svettframkallande, eftersom FZ publicerar bilderna.

Nä det känns som att dom flesta som har något resonemang borde ha förstått att det producerades vanduul skepp, eftersom de kommer behövas i single player delen som börjar släppas nästa år har jag för mig. Såg inte om det var mer än vandul-skeppen som var nytt, för upptagen med witcher 3

Medlem

mm ge mig. Hoppas spelet lever upp till al hype bara. Tanken av ett EVE med lite roligare strider. Och med VR headsets kommande.¨

Fan ska aldrig mer gå ut

Medlem
Skrivet av faceslicer:

mm ge mig. Hoppas spelet lever upp till al hype bara. Tanken av ett EVE med lite roligare strider. Och med VR headsets kommande.¨

Fan ska aldrig mer gå ut

Om man börjar jämföra det med EVE tror jag att man kommer bli besviken. EVE kommer fortfarande vara the shit när det kommer till brett och djupt gameplay. SC kommer inte ha någon industri, du kommer sälja och köpa av NPC'er osv. EVE har haft lång tid på sig att utvecklas, jag är tveksam men hoppas att SC kommer kunna fortsätta att utvecklas (få en riktig ekonomi etc.) trots att de inte tänker ha någon subscription.

Medlem
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av faceslicer:

mm ge mig. Hoppas spelet lever upp till al hype bara. Tanken av ett EVE med lite roligare strider. Och med VR headsets kommande.¨

Fan ska aldrig mer gå ut

Om man börjar jämföra det med EVE tror jag att man kommer bli besviken. EVE kommer fortfarande vara the shit när det kommer till brett och djupt gameplay. SC kommer inte ha någon industri, du kommer sälja och köpa av NPC'er osv. EVE har haft lång tid på sig att utvecklas, jag är tveksam men hoppas att SC kommer kunna fortsätta att utvecklas (få en riktig ekonomi etc.) trots att de inte tänker ha någon subscription.

jävla glädjedödare :D. Är ju lite det man vill ha, Spelarstyrd politik iallafall, känns som världen blir mycket mer levande om spelare själva får intrigera mot varandra. Spelade väldigt lite archage, gillade det skarpt just för att man kunde starta egna factions etc. (sen va resten av spelet en besvikelse) men just den biten älskade jag.

Hoppas man får se mer sånt i spel. Trött på att bli matad av en tredjedels raidinstance varannan månad. Låt spelare utveckla världen.

Men ja, jag drömmer fortfarande att SC ska bli Eve med bättre combat, håller tummarna för det. Men du har nog rätt att få spel ger så mycket som Eve

Medlem
Skrivet av faceslicer:
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av faceslicer:

mm ge mig. Hoppas spelet lever upp till al hype bara. Tanken av ett EVE med lite roligare strider. Och med VR headsets kommande.¨

Fan ska aldrig mer gå ut

Om man börjar jämföra det med EVE tror jag att man kommer bli besviken. EVE kommer fortfarande vara the shit när det kommer till brett och djupt gameplay. SC kommer inte ha någon industri, du kommer sälja och köpa av NPC'er osv. EVE har haft lång tid på sig att utvecklas, jag är tveksam men hoppas att SC kommer kunna fortsätta att utvecklas (få en riktig ekonomi etc.) trots att de inte tänker ha någon subscription.

jävla glädjedödare :D. Är ju lite det man vill ha, Spelarstyrd politik iallafall, känns som världen blir mycket mer levande om spelare själva får intrigera mot varandra. Spelade väldigt lite archage, gillade det skarpt just för att man kunde starta egna factions etc. (sen va resten av spelet en besvikelse) men just den biten älskade jag.

Hoppas man får se mer sånt i spel. Trött på att bli matad av en tredjedels raidinstance varannan månad. Låt spelare utveckla världen.

Men ja, jag drömmer fortfarande att SC ska bli Eve med bättre combat, håller tummarna för det. Men du har nog rätt att få spel ger så mycket som Eve

Jag med! dock så känns det som stor del av SC comunityn inte vill att det ska vara some EVE, många som ogillar att spelare har så mycket frihet i EVE, rädsla för "greifing" etc. Men jag håller med dig att det kommer nog behövas spelar-styrd ekonomi och politik för att det ska bli riktigt bra. Det finns inte en chans för det vid release dock, men kanske utvecklas mot det (:

Medlem
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av faceslicer:
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av faceslicer:

mm ge mig. Hoppas spelet lever upp till al hype bara. Tanken av ett EVE med lite roligare strider. Och med VR headsets kommande.¨

Fan ska aldrig mer gå ut

Om man börjar jämföra det med EVE tror jag att man kommer bli besviken. EVE kommer fortfarande vara the shit när det kommer till brett och djupt gameplay. SC kommer inte ha någon industri, du kommer sälja och köpa av NPC'er osv. EVE har haft lång tid på sig att utvecklas, jag är tveksam men hoppas att SC kommer kunna fortsätta att utvecklas (få en riktig ekonomi etc.) trots att de inte tänker ha någon subscription.

jävla glädjedödare :D. Är ju lite det man vill ha, Spelarstyrd politik iallafall, känns som världen blir mycket mer levande om spelare själva får intrigera mot varandra. Spelade väldigt lite archage, gillade det skarpt just för att man kunde starta egna factions etc. (sen va resten av spelet en besvikelse) men just den biten älskade jag.

Hoppas man får se mer sånt i spel. Trött på att bli matad av en tredjedels raidinstance varannan månad. Låt spelare utveckla världen.

Men ja, jag drömmer fortfarande att SC ska bli Eve med bättre combat, håller tummarna för det. Men du har nog rätt att få spel ger så mycket som Eve

Jag med! dock så känns det som stor del av SC comunityn inte vill att det ska vara some EVE, många som ogillar att spelare har så mycket frihet i EVE, rädsla för "greifing" etc. Men jag håller med dig att det kommer nog behövas spelar-styrd ekonomi och politik för att det ska bli riktigt bra. Det finns inte en chans för det vid release dock, men kanske utvecklas mot det (:

Ekonomin i SC ser inte ut att bli fullt spelarstyrd men jag ser det inte som någon nackdel egentligen. Det kan nog funka helt okej och spelare kommer fortfarande att kunna påverka ekonomin på olika sätt.

Exempel:

Citat:

Star Citizen’s economy is based around players’ actions. Blockade a manufacturing planet? Goods made there will become more expensive and the government will start hiring mercenaries seeking your head!

https://robertsspaceindustries.com/about-the-game/universe

1
Skriv svar