Efter zombieslakt kommer.. Pokémon till pc!?

Robot
Medlem
Efter zombieslakt kommer.. Pokémon till pc!?

typ något sånt här som nintendo borde ha gjort för länge sen med pokemon xD gx spelet var väl på rätt väg men inte riktigt där


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Det handlar aldrig om någon klon

Förövrigt tyckte jag monsterdesignerna verkade en aning för mycket. Jag föredrar när det ändå är en aning relaterbart till verkliga djur / mytologier. Det är precis samma problem som Pokemon har nu för tiden.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Detta är ett mobilspel med "diamanter" och massa vänte tid.

Du har 4 keys för att kunna fånga "monster", 1 key tar 20 minuter att refresha.
Du har även 4 keys för att göra dungeons. 1 dungeon key tar 2 timmar att resha. 1 dungeon tar typ 5 minuter att klara av. Sen så kostar allt en massa credits i spelet för att levla upp dina monster så det är en massa grindande. Typ 0 story.

Så klart går det att komma förbi alla dessa saker som tar tid, betala massa riktiga pengar.

Medlem

Tycker de ska släppa lite mer DLC och patchar till State of Decay först.. :/
Men nåja, hoppas det går bra för dem.

Medlem

ser rätt b ut tbh

Medlem
Skrivet av Apministern:

Det handlar aldrig om någon klon

Förövrigt tyckte jag monsterdesignerna verkade en aning för mycket. Jag föredrar när det ändå är en aning relaterbart till verkliga djur / mytologier. Det är precis samma problem som Pokemon har nu för tiden.

Håller inte med, verklighetens djur är för tråkiga. Visst funkar det för x antal monster, men i längden blir det enformigt om man inte har större variation. Designerna på icke-realistiska monster ska dock vara originella, ex lapras eller mew. Dessutom måste det finnas en stor variation av attacker, inte bara bite och scratch. Men kan hålla med om att pokemonkreatörerna har haft lite problem med fantasin på senaste tiden, *host* garbodor, lampent, vanillite och rotom *host*

Medlem

Förstår fortfarande inte varför dom inte skapat Pokemon spel till Wii U än... enda anledning till att jag köpte det I hopp av att en dag få ta min första pokemon och traska ut i gräset.

Medlem
Skrivet av Lilljak:

Förstår fortfarande inte varför dom inte skapat Pokemon spel till Wii U än... enda anledning till att jag köpte det I hopp av att en dag få ta min första pokemon och traska ut i gräset.

haha jo hur länge ska vi behöva vänta på ett full on rpg pokemon spel egentligen ? xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av Lilljak:

Förstår fortfarande inte varför dom inte skapat Pokemon spel till Wii U än... enda anledning till att jag köpte det I hopp av att en dag få ta min första pokemon och traska ut i gräset.

haha jo hur länge ska vi behöva vänta på ett full on rpg pokemon spel egentligen ? xD

Jag tänker sitta här vid min dator och uppdatera FZ framsida tills dom lägger upp en fin rubrik "Pokemon till Wii NGTH!!!" Då går jag och dammar av den och sätter på mig min pikachu dräkt och drar en långdragen R****

Medlem
Skrivet av Lilljak:
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av Lilljak:

Förstår fortfarande inte varför dom inte skapat Pokemon spel till Wii U än... enda anledning till att jag köpte det I hopp av att en dag få ta min första pokemon och traska ut i gräset.

haha jo hur länge ska vi behöva vänta på ett full on rpg pokemon spel egentligen ? xD

Jag tänker sitta här vid min dator och uppdatera FZ framsida tills dom lägger upp en fin rubrik "Pokemon till Wii NGTH!!!" Då går jag och dammar av den och sätter på mig min pikachu dräkt och drar en långdragen R****

väntar fortfarande på deras aaa zelda tittel för wiiU något som borde ha kommit första året xD jag har inte rört min wiiU sen jag spelade klart zombieU, alltså lääääänge sen xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Jag har inte ens spelat klart zombieU Ah Zelda spelet kan jag tänka mig att köpa, dom har alltid varit roliga.

Medlem

Jasså, det handlar alltså inte om någon klon? SYND. FÖR JAG VILL HA EN KLON OM INTE NINTENDO STYR UPP SIN SKIT.

Men det ser intressant ut ändå, kommer heelt klart testas.


signatur

// Bacon <3

1
Skriv svar