Tävla i Magicka 2-VM – vinn fina priser

Robot
Medlem
Tävla i Magicka 2-VM – vinn fina priser

Tänker avvakta tills det är 100% spelbart. Man minns ju hur stabil ettan var i början :\ Men om det visar sig att det funkar bra redan nu ikväll så blir det nog ett köp framåt helgen.

Medlem

Om någon vill joina claimony så går det bra att göra det på min ref code
http://www.claimony.com/signup-beta/?r=LDUJUP93

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Tänker avvakta tills det är 100% spelbart. Man minns ju hur stabil ettan var i början :\ Men om det visar sig att det funkar bra redan nu ikväll så blir det nog ett köp framåt helgen.

Den här gången är det schuuuukt mycke stabilare än föregångaren. Det är iaf en sak jag är rätt säker på, för jag vet

Medlem
Skrivet av Geron:
Skrivet av Bojkott:

Tänker avvakta tills det är 100% spelbart. Man minns ju hur stabil ettan var i början :\ Men om det visar sig att det funkar bra redan nu ikväll så blir det nog ett köp framåt helgen.

Den här gången är det schuuuukt mycke stabilare än föregångaren. Det är iaf en sak jag är rätt säker på, för jag vet

Såg ett långt klipp på gameplay från sneak peeken och bestämde mig för att slå till trots allt. Har väl lirat i drygt en timme nu och inga problem än så länge

Medlem

Jag såg ett gameplay av det här spelet på Gamex/comic con i Stockholm och då verkade det till och med flyta på bra. Utvecklarna spelade det på en stor duk och det verkade vara som 1:an fast bättre. Vi får hoppas på att försäljningen av spelet går bra och att de buggar som finns löser sig så snabbt som möjligt. Jag har personligen inte köpt den ännu, men det får det allt bli så småningom.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

1
Skriv svar