Wii U-versionen av Project Cars har problem

Medlem
Skrivet av pillveke:

Wtf pratar du om? Känns som du kört 5 olika ämnen i en mixer och sedan fått ihop det till ett inlägg

Lite jobbigt med att läsa? Jag hävdar att hårdvaran är för dålig för att det skall vara rättvist att jämföra WiiU med de andra. Det har jag belägg för. Sedan att fanboysen börjar blanda in när skräpet släpptes är något helt annat.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

sedan får du väl tycka som du vill. Det är du ju duktig på.

Klart jag är. Jag är jävligt bra på det dessutom. Det är liksom hela iden med ett forum.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av pillveke:

Wtf pratar du om? Känns som du kört 5 olika ämnen i en mixer och sedan fått ihop det till ett inlägg

Lite jobbigt med att läsa? Jag hävdar att hårdvaran är för dålig för att det skall vara rättvist att jämföra WiiU med de andra. Det har jag belägg för. Sedan att fanboysen börjar blanda in när skräpet släpptes är något helt annat.

Är det därför du är så tvedtydig? För att du har läsprpblem? Det är ok.

Jag förstår att du hävdar massa saker med massa belägg. Bra. Duktigt. Men bara för att du är lite ledsen i ögat så ändras inte generationsindelningen som är ganska allmänt accepterad. Äpplen blir inte päron för att du säger det.

Hävdar du att hårdvaran är ojämförbar med PS4\XBONE så för all det gör det, men WiiU tillhör ju nuvarande generation och bara onödigt förvirrande och kontraproduktivt att specifik hårdvara ska definera tillhörande generation i en tidsaxel.

Om nu PS4an varit ett rejält monster som sopade banan med allt så skulle väl du, lille vän, hävda att den är inte nuvarande generation utan "next-next-gen". Haha

Medlem

Den enda nyttan med en Wii är ju att spela Nintendo-exklusiva spel.
Varför spela t ex detta projekt cars på en Wii när man kan välja en ps4/xbone?

Jag gillar verkligen Nintendo och deras knutna utvecklares spel, men det bästa vore om dom kunde kasta in handduken i konsolrejset och istället börja utveckla till ps4/xbone.

12
Skriv svar