The Witcher 3 har uppdaterats till PC

Medlem
Skrivet av Ohso:
Skrivet av SkyFly:
Skrivet av Ohso:

Fortfarande 1.01 på konsollerna. hmm ?

1.02 är det på min PS4 i alla fall.

Måste man göra något speciellt för att uppdatera på konsoll eller gör den det själv ?

Du kan själv se om där finns nya uppdateringar om du trycker OPTIONS-knappen när du har Witcher 3 markerat ute i huvudmenyn, det gäller för övrigt alla spel och appar.

Det råder lite förvirring kring patch 1.02, inte alla som får/behöver den. Tror att den rättade till problem med att DLC inte dök upp i PSN Store för vissa, det är allt, den innehåller inga prestandaförbättringar eller något sådant. Jag har själv bara patch 1.01.

Det är patch 1.03 som är nästa "stora" uppdatering till konsolerna.

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av nilfisk:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Ohso:
Skrivet av SkyFly:
Skrivet av Ohso:

Fortfarande 1.01 på konsollerna. hmm ?

1.02 är det på min PS4 i alla fall.

Måste man göra något speciellt för att uppdatera på konsoll eller gör den det själv ?

Bara ha konsollen online till PSN/Xbox live så sker det automagiskt såvida du inte själv har gått in och ställt in så program inte ska uppdatera

Är väl logiskt att det släpps fler updates till PC, eller?.
Inte lika många olika varianter > buggar osv.

Jag svarade på hur man uppdaterade konsolversionen inte hurvida PC får mer patchar eller ej, var fick du det ifrån?

Nej, jag bara tänkte/(inte tänkte att det kommer säkert fler updates till just pc, alltså inte alla som kommer till PC kommer till konsol, möjligtvis

Medlem
Skrivet av Spit:
Skrivet av Ohso:
Skrivet av SkyFly:
Skrivet av Ohso:

Fortfarande 1.01 på konsollerna. hmm ?

1.02 är det på min PS4 i alla fall.

Måste man göra något speciellt för att uppdatera på konsoll eller gör den det själv ?

Du kan själv se om där finns nya uppdateringar om du trycker OPTIONS-knappen när du har Witcher 3 markerat ute i huvudmenyn, det gäller för övrigt alla spel och appar.

Det råder lite förvirring kring patch 1.02, inte alla som får/behöver den. Tror att den rättade till problem med att DLC inte dök upp i PSN Store för vissa, det är allt, den innehåller inga prestandaförbättringar eller något sådant. Jag har själv bara patch 1.01.

Det är patch 1.03 som är nästa "stora" uppdatering till konsolerna.

Kan tillägga att patch 1.03 är ute till PS4 nu.

Medlem

Inte stött på en enda bugg.. Däremot gav denna patch bättre prestanda..

Medlem

Jag har haft en krasch och en quest som låst sig pga bugg, en av de första tutorialquestsen. Det enda söm stör mig är "storm i foilen". Varför ska träd och gräs se ut som att de har rökt hippietobak?

12
Skriv svar