NES-inköp

Flakmonkey
NES-inköp

Nintendo 8-bitars är inte det jag samlar på främst men när man får chansen
till en bra deal så får man ju slå till. Inga superrariteter direkt men en
bra hög för priset jag betalade.

#blogg

Medlem
NES-inköp

Rätt okej titlar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ser precis ut som paketet som gick för typ 725 kronor här om veckan på tradera, möjligt att det var du som budade precis över mig?

Ryben?

Inaktiv

Ah, World Cup. Premium-spel!

Medlem

Vilket är spelet längst upp i mitten? Tycker jag känner igen det.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Tiger Heli är okej, men är inte speciellt svårt. Vet inte om det blir svårare eller så när det loopar, men inget jag märkt nej.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Flakmonkey
Skrivet av kaealy:

Ser precis ut som paketet som gick för typ 725 kronor här om veckan på tradera, möjligt att det var du som budade precis över mig?

Ryben?

Haha, faktum är att jag tror att jag fått fel prylar Jag vet att jag budade på det här och på ett N64-paket från samma försäljare. Sen fick jag ju vinnarmail, förde över pengar utan att titta så någon på exakt vilken auktion jag vann, men jag förde över en mindre summa pengar än vad det här paketet gick för.... Frågan är ju nu hur man ska hantera det. Jag är nöjd med det jag fått men frågan är ju hur den personen tycker som förmodligen fått innehållet i den auktionen jag vann... Måste väl vara upp till säljaren att reda ut det här?

Skrivet av magma:

Vilket är spelet längst upp i mitten? Tycker jag känner igen det.

Adventures in the Magic Kingdom

Moderator | Testpilot

Bart Vs The World är så dåååligt <.< Har några fina barndomsminnen från spelet ändå.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Nintendo World Cup är ju fullkomligt guld! Hela undre raden är ju tämligen högt upp bland favoriterna.. 2-player på allihop (4 på förstnämnda så klart).

1
Skriv svar