Spela som klassiska Läderlappen i Batman: Arkham Knight till PS4

Robot
Spela som klassiska Läderlappen i Batman: Arkham Knight till PS4
Medlem
Spela som klassiska Läderlappen i Batman: Arkham Knight till PS4

Känns som det mest förstör stämningen om man spelar som 60tals-Batman i ett seriöst spel. Adam Wests kostym är mer humor än action idag.

Medlem

så länge det kommer med färgglada POW så e jag på


signatur

always use the nubs for cover

Skrivet av Bennii:

Känns som det mest förstör stämningen om man spelar som 60tals-Batman i ett seriöst spel. Adam Wests kostym är mer humor än action idag.

Är det en blöja, eller är du väldigt glad att se mig?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hahaha snacka om att ta udden ur ett spel.

Medlem

Håller inte med... den där versionen hade mer muskler och ond min olikt orginalet och därmed mer som nya larviga stilen.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Inaktiv
Medlem

Så dom försöker locka spelare med dlc's bra knep . .

Medlem

Ser kul ut, men när det är en massa DLC så blir det inget köp.

Medlem

I ren protest mot allt det här jävla skräp-DLCt och exklusiva materialet etc. etc. så kommer jag ladda ner spelet och inte betala en krona. Någon gång måste utvecklarna/utgivarna lära sig och det kommer inte hända innan det stramar åt i plånboken hos dem.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Känns som det mest förstör stämningen om man spelar som 60tals-Batman i ett seriöst spel. Adam Wests kostym är mer humor än action idag.

Superhjältespel och film kan aldrig tas seriöst enligt mig, vuxna människor i maskeradkostymer med kalsingarna utanpå liksom.

Så humor är det ända rätta sättet att porträttera dom med, Adam West är den "riktiga" Batman enligt mig. Biff, Bang, Pow!


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av TwiZtah:

I ren protest mot allt det här jävla skräp-DLCt och exklusiva materialet etc. etc. så kommer jag ladda ner spelet och inte betala en krona. Någon gång måste utvecklarna/utgivarna lära sig och det kommer inte hända innan det stramar åt i plånboken hos dem.

Jo eller så ignorerar man spelet. Att folk laddar ner är väl ändå det samma som att man har gjort bra ifrån sig, om ingen vill ha skiten får man tänka om.


signatur
Medlem

Nåja, det var ju "bara" tidsexklusivt material.

Medlem
Skrivet av TwiZtah:

I ren protest mot allt det här jävla skräp-DLCt och exklusiva materialet etc. etc. så kommer jag ladda ner spelet och inte betala en krona. Någon gång måste utvecklarna/utgivarna lära sig och det kommer inte hända innan det stramar åt i plånboken hos dem.

Sämsta bortförklaringen någonsin.

Medlem

60s batman! Yay!

Medlem

Börjar bli lättare att ta klassiska Batman seriös, då den nya versionen bara blir mer och mer överdriven.

1
Skriv svar