Problem Med The Darkbrother hood

Inaktiv
Problem Med The Darkbrother hood

Tjenare, har nyligen köpt Oblivion och har börjat med The Darkbrother Hood Questen, jag är nu på questet där man ska döda en pensionerad officer. Jag är i Leywiin och klockan har precis slagit 3pm, Jag står bakom några stora stenar och väntar på att han ska hoppa ner och bada. När han har tagit av sig sin rustning och simmat ut i sjön ställer jag mig brevid klippan, fortfarande utom synhåll för vakterna och Skjuter honom med min "Shadowhunt" båge. Med pilen "Rose Of Sithis" det står från allt jag har läst att han ska dö på ett skot..Men Rosen tar ungefär halva livet och sen får han på sig rustningen igen och attackerar mig. Ska det vara så? vad gör jag för fel? eller kan det vara en bug?

Tacksam för alla svar angående problemet!

Medlem

han ska dö iaf......

Medlem

"The Darkbrother Hood" lol rolig stavning


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Han dog inte på ett skott för mig heller med den kassa pilen... Dödade honom med en silver arrow.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Konstigt, för mig dog han direkt när ja satte Rose of Sithis i honom. Smög mej dock på honom när han låg och sov, den jäveln.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

Om jag fattat rätt så är det så att ju högre level man är på, desto starkare blir han, och dör därmed inte av ett skott.
För mig dog han direkt iallafall.

Inaktiv

Om jag fattat rätt så är det så att ju högre level man är på, desto starkare blir han, och dör därmed inte av ett skott.
För mig dog han direkt iallafall.

Medlem
Skrivet av JohnnyH87:

Om jag fattat rätt så är det så att ju högre level man är på, desto starkare blir han, och dör därmed inte av ett skott.
För mig dog han direkt iallafall.

Jo men ju högre level DU har desto mer skada gör du (om du är någorlunda bra på båge) och då tar det ut varandra...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Inaktiv
Skrivet av Propy:
Skrivet av JohnnyH87:

Om jag fattat rätt så är det så att ju högre level man är på, desto starkare blir han, och dör därmed inte av ett skott.
För mig dog han direkt iallafall.

Jo men ju högre level DU har desto mer skada gör du (om du är någorlunda bra på båge) och då tar det ut varandra...

Inte nödvändigtvis, eftersom Rose of Sithis verkar ha en fast skadeverkan, om den inte alltid dödar fienden direkt, vilket det är meningen att den ska göra.

Medlem

the rose är dödande med en träff, han/hon säger ju att den har ett gift (som bara kan användas en gång)

Medlem

Du kanske har använt den mot någon annan och tagit slut på giftet? Annars kan du ju alltid ställa dig i sneakläge och få extra damage!

Medlem

Testa att skjuta honom i sneak-läga som sagt och sikta på huvudet.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Inaktiv
Medlem

Fjortis!!!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Man skall skjuta honon när han badar, då han är naken, då garanterar jag er att han dör.


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem
Skrivet av albertalbertsson:

Man skall skjuta honon när han badar, då han är naken, då garanterar jag er att han dör.

Precis det han gjorde men han dog inte.

Medlem

Har för mig att jag hade samma problem, sprang fram o slizade honom och ingen av vakterna märkte någonting, då kan man känna sig trygg...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Skrivet av Xphome:
Skrivet av albertalbertsson:

Man skall skjuta honon när han badar, då han är naken, då garanterar jag er att han dör.

Precis det han gjorde men han dog inte.

jaså, läste inte så noga, men då är de nog en bugg i spelet.


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

Ehm, Om jag har fattat allting rätt så klarar du inte döda en Pensionerad officer?

Medlem
Skrivet av Xphome:
Skrivet av albertalbertsson:

Man skall skjuta honon när han badar, då han är naken, då garanterar jag er att han dör.

Precis det han gjorde men han dog inte.

Har för mig att man dessutom måste vara i smygläge och dessutom inte vara upptäckt av offret då man skjuter pilen.

Medlem
Inaktiv

Som andra innan har sagt: Skjut han i huvudet när du är i smygläge, men om det inte funkar så kan du ju sänka svårighetsgraden en bra bit, för då lär han säkert dö på ett skott.:up:


signatur

"The day Microsoft makes a product that doesnt suck, will be the day they make vacuum cleaner."

Inaktiv

ja tror på en brt questet på alla bugg, har gjort questet många gånger(både svåraste o lättaste svårighetsgraden), han har alltid dött på ett skott för mig

Medlem

Som så många andra sagt, har du nog i sneak och är i sneakmode då du skjuter gör du x3 damage, och tar du 50% av hans liv normalt, blir det 150% och han dör direkt.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

1
Skriv svar