Gameplay från Blizzards Overwatch med snabba hjälten Tracer

Robot
Gameplay från Blizzards Overwatch med snabba hjälten Tracer
Medlem
Gameplay från Blizzards Overwatch med snabba hjälten Tracer

De måste fixa foven. Läste att den ligger på runt 60, vilket är på tok för lågt imo. Annars ser spelet väldigt kul ut! Anmälde mig till betan när det begav sig så hoppas man får en plats


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Tack, detta var vad jag väntade på. Om det är något som kommer att få mig att spela detta, så är det snabbare gameplay, vilket den här har, till en viss del.

Medlem

Fortfarande för långsamt imo. Vill ha snabbare gameplay!

Medlem

Slå mig inte men är detta något som kaanske kommer till konsoll eller har de sagt att det endast är PC?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Det är ju blizzard..Tror dom gör exklusivt till pc?

Medlem
Skrivet av TenderInkFish:

Det är ju blizzard..Tror dom gör exklusivt till pc?

Blizzard har så vitt jag vet prioriterat att utveckla till pc i första hand. Hots, wow, starcraft och diablo har varit till pc först. Jag är skeptisk till att Overwatch skulle fungera bra på konsol på grund av det höga tempot och den analoga stickan skulle bara göra det värre. Mus och tangentbord alla dagar i veckan i snabba fps-spel.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Blizzard gör aldrig dåliga spel. Jag litar på dem alltid. Så jävla coola. Fan sedan SC1, WC1, DB1 och Lost Vikings.

Men vill ha ett WC4. Kommer aldrig hända så länge WoW är aktivt.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av magma:
Skrivet av TenderInkFish:

Det är ju blizzard..Tror dom gör exklusivt till pc?

Blizzard har så vitt jag vet prioriterat att utveckla till pc i första hand. Hots, wow, starcraft och diablo har varit till pc först. Jag är skeptisk till att Overwatch skulle fungera bra på konsol på grund av det höga tempot och den analoga stickan skulle bara göra det värre. Mus och tangentbord alla dagar i veckan i snabba fps-spel.

De flesta Call of duty spelen har liknande tempo, personligen så tror jag Overwatch skulle funkat bra till konsoll. Den analoga stickan är inget problem för dem flesta konsoll spelare och som sagt tempot är definitivt inget problem då CoD AW och TF2 funkar perfekt på konsoll.

Om Blizzard/Activision vill tjäna lite extra cash så kommer dem definitivt göra en konsoll version.

Medlem

Tracer var den jag hade mest kul med (fast inte den jag var mest framgångsrik med) när jag spelade på Blizzcon. Tror det behövs en hel del träning för att bli bra med henne!

Medlem

Om man inte kan ändra FOV så kommer jag inte spela detta, tyvärr.

Medlem

Ser förbannat roligt ut! Tracer har varit den jag sett mest fram emot hittills. Lär nog prova på hela gänget dock.

Har personligen inte något problem med FoV:n, hade dock inte skadat med lite valmöjligheter.

Medlem

Blir snurrig av den där FOVen.

Uppskattar att de filmar hyfsat bra spelare istället för kompletta retards i sina videos iallafall.

Medlem

Ser bättre ut för varje video jag ser, riktigt sugen på detta så jag hoppas jag får testa betan. Svårt att bestämma sig för en favorit bara efter att ha sett ett par videos men Tracer ser definitivt riktigt kul ut.

Medlem

Inte världens sämsta spelare :). Va snyggt det med bomben där mot slutet. Och det verkade spelet tycka också.

Medlem

gillar play of the game som spelet har, men FoV måste bli högre asap.

Medlem

En av dom mer intressanta klasserna i spelet. Kommer vara väldigt givande att lära sig spela med henne.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Detta är nog den karaktär som jag kommer att bemästra

Medlem

Att spola tillbaka tiden var det jag hade mest problem med att utnyttja på lämpligt sätt. Det kändes lika förvirrande för mig som för motståndaren tror jag, men det är ju en vanesak. Hennes små skutt var ju däremot fantastiska.

Medlem
Skrivet av magma:

De måste fixa foven. Läste att den ligger på runt 60, vilket är på tok för lågt imo. Annars ser spelet väldigt kul ut! Anmälde mig till betan när det begav sig så hoppas man får en plats

Inte bara field of view som är låg, kamerahöjden är ju i höften på karaktärerna!
Om något borde ju det få ens karaktär att se ut att röra sig snabbare, men hastighets uppfattning påverkas säkerligen av låg FOV med.

Tycker fortfarande spelet ser förbannat kul ut, men lite quality of life features vore trevligt. Ursäkta svengelskan, hittar inte orden.

Medlem
Skrivet av burkmopp:
Skrivet av magma:

De måste fixa foven. Läste att den ligger på runt 60, vilket är på tok för lågt imo. Annars ser spelet väldigt kul ut! Anmälde mig till betan när det begav sig så hoppas man får en plats

Inte bara field of view som är låg, kamerahöjden är ju i höften på karaktärerna!
Om något borde ju det få ens karaktär att se ut att röra sig snabbare, men hastighets uppfattning påverkas säkerligen av låg FOV med.

Tycker fortfarande spelet ser förbannat kul ut, men lite quality of life features vore trevligt. Ursäkta svengelskan, hittar inte orden.

blev tvungen att titta igen om kameran satt vid höften och måste säga att det kändes som om den satt långt ner men när hon stod nära den andra tracer så var kameran där den ska vara. Tror att foven gör att det känns som om kameran sitter längre ner än vad den gör och att omgivningen känns förstor ut mot hur det skulle vara i verkligheten, kanske är hon som är under 150cm : p

Medlem

Ser roligt ut, men lite jobbigt med de konstanta reload-pauserna?


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av SuperTank:

Ser roligt ut, men lite jobbigt med de konstanta reload-pauserna?

Tycker det såg ut som en nödvändig balanseringssak för denna klassen.

I övrigt vet jag inte vad jag ska tycka om spelet. Ser ut som ett tecknat titanfall. Eller ett upprustat TF2. Förstår inte alls varför blizzard ska in i denne genren.

Medlem
Skrivet av SuperTank:

Ser roligt ut, men lite jobbigt med de konstanta reload-pauserna?

Tyckte detsamma, jobbigt att kolla på bara.

Medlem

Hoppas det blir en öppen beta eller ett gammalt hederligt demo.
Känns som att detta är ett spel man antingen hatar eller älskar.
Så skulle vilja prova det före man köper det.

1
Skriv svar