Hotline Miami slaskar vidare till Android

Robot
Medlem
Hotline Miami slaskar vidare till Android

Cool men...Ehm..Hur kör man Hotline Miami i mobilen? PC är super fast paced och kontroller är lite saktare men funkar ändå.

Tänk dig kontrollen i mobilen när du ska se runt. döda. kasta. Oh no..

Medlem

Har sony z2, Hotline Miami är ej kompatibelt med min lur? Wtf!? Syndat både min ps3 och ps4 kontroll till mobilen.

Medlem
Skrivet av Error_Show:

Cool men...Ehm..Hur kör man Hotline Miami i mobilen? PC är super fast paced och kontroller är lite saktare men funkar ändå.

Tänk dig kontrollen i mobilen när du ska se runt. döda. kasta. Oh no..

"(kräver handkontroll)"


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Jag började fundera när jag såg rubriken hur tusan man ska kunna styra Hotline Miami på ett vettigt sätt på en mobil men det krävs tydligen en handkontrol.

Medlem

Aldrig sett en handkontroll för Android mobil.."Handkontroll för din Samsung Galaxy" Men jag antar det kommer vara som konsol fast du kan spela din rampage var du vill!

KoP
Medlem
Skrivet av Error_Show:

Aldrig sett en handkontroll för Android mobil.."Handkontroll för din Samsung Galaxy" Men jag antar det kommer vara som konsol fast du kan spela din rampage var du vill!

Inget konstigt med handkontroller till mobiler. Har haft en Moga handkontroll i ett par år nu. Funkar kanon där det stöds. Funngerar på alla märken av mobiler också så det behöver inte vara specifikt för märke/modell.

http://www.coolstuff.se/MOGA-Pocket-Controller

1
Skriv svar