The Witcher 3 - osexigt värre när Geralt går på bordell

Inaktiv
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av cocona:
Skrivet av SoL:

mest buggiga spel jag kört på länge, märkligt att inte fler har påpekat de men witcher är väll årets heliga spel.

inte stöt på en enda bugg på över 50 timmar speltid

Likadant här, inga problem på PS4an efter runt 40h spelande. Fastnat en gång i ett dike.

Jag har fått en komisk bugg men inga större. När man möter det första stora monstret typ så lägger man ut ett dött får för att locka dit det. Jag hade parkerat min häst precis bredvid fåret. Sen när monstret kommer och börjar äta så stod hästen där helt oberörd, såg väldigt roligt ut. Bra tränad häst!

Medlem

Typisk pc-version.

SoL
Medlem
Skrivet av Bahoven:
Skrivet av SoL:

mest buggiga spel jag kört på länge, märkligt att inte fler har påpekat de men witcher är väll årets heliga spel.

Buggar är väl rätt olika i mängd och grad så många (inklusive mig själv) har väl inte stött på så många eller så allvarliga ? Annars hade man ju hört om det direkt. Witcher är oerhört bra men jag tror verkligen inte att det står utanför spelares kritiska blickar pga det.

Jag har haft en del bugg problem på ps4an, t ex när jag gör uppdrag med triss så har hon en tendens att fastna med elden i handen konstant igenom hela uppdraget, de e lite irriterande när man konverserar. Och lite annat skit, men jag stör mig inte skit mycke på de, jag tycker fortfarande spelet är sjukt roligt och typ det enda jag spelar just nu.

SoL
Medlem
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av cocona:
Skrivet av SoL:

mest buggiga spel jag kört på länge, märkligt att inte fler har påpekat de men witcher är väll årets heliga spel.

inte stöt på en enda bugg på över 50 timmar speltid

Likadant här, inga problem på PS4an efter runt 40h spelande. Fastnat en gång i ett dike.

Då har nog du jävligt tur lr så är det jag som harq riktigt otur, för jag stöter nog på nån bugg varje gång jag drar igång spelet.

MEG
Medlem

Det är ingen bugg, de har censurerat spelet


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av SoL:
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av cocona:
Skrivet av SoL:

mest buggiga spel jag kört på länge, märkligt att inte fler har påpekat de men witcher är väll årets heliga spel.

inte stöt på en enda bugg på över 50 timmar speltid

Likadant här, inga problem på PS4an efter runt 40h spelande. Fastnat en gång i ett dike.

Då har nog du jävligt tur lr så är det jag som harq riktigt otur, för jag stöter nog på nån bugg varje gång jag drar igång spelet.

Har inte heller haft någon bugg vad jag kan komma ihåg.
Spelar på PC med ca 40h speltid hitills.

Om det uppstått några buggar har de isf varit så pass minimala att jag ej lagt märke till dem

k3m
Medlem
Skrivet av SoL:
Skrivet av Bahoven:
Skrivet av SoL:

mest buggiga spel jag kört på länge, märkligt att inte fler har påpekat de men witcher är väll årets heliga spel.

Buggar är väl rätt olika i mängd och grad så många (inklusive mig själv) har väl inte stött på så många eller så allvarliga ? Annars hade man ju hört om det direkt. Witcher är oerhört bra men jag tror verkligen inte att det står utanför spelares kritiska blickar pga det.

Jag har haft en del bugg problem på ps4an, t ex när jag gör uppdrag med triss så har hon en tendens att fastna med elden i handen konstant igenom hela uppdraget, de e lite irriterande när man konverserar. Och lite annat skit, men jag stör mig inte skit mycke på de, jag tycker fortfarande spelet är sjukt roligt och typ det enda jag spelar just nu.

Okej! Du kör på konsol. Prova detta då. Se till att maskinen får kylning, stäng bakgrundsappar/andra program, se över inställningar, installera på hdd, koppla ur all extern hårdvara, uppdatera spelet/kanske konsolen, starta om konsolen.

Medlem

Jag spelar på PS4:an och enda "spelförstörande" buggen jag råkat ut för var när Geralt började hoppa och hoppa, och hoppa. Det tog aldrig slut, han bara hoppade på.

Det hjälpte inte ens att ladda om från tidigare saves, Geralt hade helt enkelt bestämt sig för att träna till VM i hoppning och hans ambitioner var skyhöga.

Omstart av spelet fixade det hela. Geralt lade hopparkarriären på hyllan och allt funkade ok igen.

Medlem

En ny muterad version av Syfilis uppenbarligen. Inget lite kvicksilver i drulen inte kan bota.

Medlem
Skrivet av SoL:

mest buggiga spel jag kört på länge, märkligt att inte fler har påpekat de men witcher är väll årets heliga spel.

Har 30 timmar played och har nog bara stött på 1-2 buggar som inte var ett dugg gamebreaking...vet inte vad du snackar om...

Medlem

PC ver. verkar ju....bra.

Medlem

Man fick iaf se ett par vinklar på prossen som man aldrig sett förut

12
Skriv svar