Då släpps svenska Soma + 12 minuter gameplay

Robot
Då släpps svenska Soma + 12 minuter gameplay
Medlem
Då släpps svenska Soma + 12 minuter gameplay

Själv skulle jag nog aldrig kunna spela såna här spel utan att ha ett läkarteam som står på standby på sidan av mig.

Men det är oerhört underhållande att se folk streama skräckspel!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Detta kommer bli tufft att ta sig igenom. Måste värma upp med lite Outlast innan!

Påminner om "Alien Isolation", men så har de ju utvecklat spelat sedan 2010 med ett mycket mindre team. Ser grymt ut.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ännu ett spel att tvingas spara tills man köper en Vive :S

Medlem

Tyvärr inge läskigt :/ Men blir väl att spela för storyns skull


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Tyvärr inge läskigt :/ Men blir väl att spela för storyns skull

Verkar ju som det inte är 100% riktat skräck utan mer kuslig thriller? Robotar som tror att dom är människor eller är det spelaren som är galen ? Mystiskt !

Medlem
Skrivet av Bahoven:
Skrivet av Javas:

Tyvärr inge läskigt :/ Men blir väl att spela för storyns skull

Verkar ju som det inte är 100% riktat skräck utan mer kuslig thriller? Robotar som tror att dom är människor eller är det spelaren som är galen ? Mystiskt !

Nåt sånt, tror dock att twisten kommer vara

spelaren upptäcker mot slutet att även han är en robot som tror han är människa...duhm duhm duuuuuuuuuuuhm


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Hoppas verkligen det kommer till GOG!

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Själv skulle jag nog aldrig kunna spela såna här spel utan att ha ett läkarteam som står på standby på sidan av mig.

Men det är oerhört underhållande att se folk streama skräckspel!

Jag spelade första Penumbra, men avbröt tvåan på grund av att man inte längre kunde ha ihjäl fienderna. Att behöva springa och gömma sig blev för mycket, haha.

Skrivet av anon_98854:

Hoppas verkligen det kommer till GOG!

Det kan vi nog räkna med.

Medlem

Men fy faan...aldrig!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Hur i helvete satte ni 2/5 när Amnesia kom? Hädare!

22 September alltså? Då vet man iallfall hur många veckor man har på sig att färdigställa ett gosedjursfort med varm choklad och präst för krissamtal, så man har en chans att ta sig igenom ytterligare ett av Frictionals helvetesfoster, vilket osar av självaste avgrundens vansinniga djup...

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Påminner om "Alien Isolation", men så har de ju utvecklat spelat sedan 2010 med ett mycket mindre team. Ser grymt ut.

Påminner väldigt mycket om deras tre Penumbra-spel och även Amnesia. Men så är det ju åtta år sedan det första av de släpptes.

Medlem

Verkar vara ett spel som bör säljas ihop med något kalsong-erbjudande från Dressman, samt en hjärtstartare.

1
Skriv svar