I juni är det dags för Steams sommarrea

Robot
I juni är det dags för Steams sommarrea

Och vi som inte ens hunnit spela titlarna vi fyndade i fjol...


Medlem
I juni är det dags för Steams sommarrea

Jag har redan i princip allt men lär bli något enstaka spel som man plockar upp för sakens skull eller för att lira 1-2 games med polarna... händer allt för ofta

Medlem
Skrivet av koleny:

Jag har redan i princip allt men lär bli något enstaka spel som man plockar upp för sakens skull eller för att lira 1-2 games med polarna... händer allt för ofta

Ja lite så är det för mig också

http://steamcommunity.com/id/ankhman/

Men jag kommer säkerligen hitta saker jag inte kan hålla mig ifrån lol


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

För mig blir det endast de spel som jag har i min önskelista, och om de har över 60% rabatt.

Medlem
Skrivet av koleny:

Jag har redan i princip allt men lär bli något enstaka spel som man plockar upp för sakens skull eller för att lira 1-2 games med polarna... händer allt för ofta

Samma här. De spel jag vill ha har jag redan. Steams sommarrea brukar resultera i att jag köper spel för att få en hel spelserie i min samling. Förra året köpte jag t.ex. Quake I & II bara för att ha de i spelbiblioteket.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

IL 2 Sturmovik: Battle of Stalingrad!

Medlem

Hoppas på Homeworld på rean.


signatur

I drank what?

Medlem

Kul att man blev arbetslös i veckan...

Inaktiv
Skrivet av Ankh:
Skrivet av koleny:

Jag har redan i princip allt men lär bli något enstaka spel som man plockar upp för sakens skull eller för att lira 1-2 games med polarna... händer allt för ofta

Ja lite så är det för mig också

http://steamcommunity.com/id/ankhman/

Men jag kommer säkerligen hitta saker jag inte kan hålla mig ifrån lol

Över 1000 spel ? Hur mycket kosing har du lagt ner för att köpa alla dessa?

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av koleny:

Jag har redan i princip allt men lär bli något enstaka spel som man plockar upp för sakens skull eller för att lira 1-2 games med polarna... händer allt för ofta

Ja lite så är det för mig också

http://steamcommunity.com/id/ankhman/

Men jag kommer säkerligen hitta saker jag inte kan hålla mig ifrån lol

Över 1000 spel ? Hur mycket kosing har du lagt ner för att köpa alla dessa?

Mycket men det finns nog fler än jag som har det här på fz..vissa har betydligt mer.
Har många på origin/uplay med...men stoltheten är mina kassett/diskett/cd spel


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Ambassadör
Xbox

Har en gigantisk backlog så jag ska försöka hålla mig undan.


signatur

Jump in.

Medlem

Efter Humble bundles intåg så blire inte ofta jag köper spel via Steam. Brukar oftast vara äldre titlar som man redan äger där ändå.

Medlem

Nya Abe spelet (New & Tasty) kan jag tänka mig att skaffa med lite rabatt.
Kan även tänka mig Dying light, GTA 5 och Dragon age inq för ett rimligt pris.
Far Cry 4 för ett väldigt reducerat pris..

Medlem

Hoppas dom struntar i Rean och chocksläpper Half-Life 3 istället.

Inaktiv

Väldigt få spel jag faktiskt vill ha och inte redan har köpt som finns på Steam. Skulle möjligen vara Talos Principle som jag gluttat på men tyckt varit alldeles för dyrt hittills

dmn
Medlem

I december är det dags för Steams Julrea.

Medlem

Tror faktiskt inte det blir så många spel denna gången. I december, kanske!

Medlem

Hoppas på ett bra pris på Batman: Arkham Knight, Borderlands: The Prequel samt Dragon Age: Inquisition.

Medlem

Om jag inte minns fel var det extremt mycket Early-Access spel som var på REA sist? Får hoppas denna blir bättre..

Vill inte betala massa halvfärdiga spel som borde vara gratis(Ja, beta var gratis en gång i tiden...).

Medlem

Jag skall hålla utkik efter rea på:

Batman Arkham Knight
Witcher 3
Dragon Age Inquisition


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Skrivet av anon_178365:

The Witcher 3 75% off
GTA 5 75% off

It&#039;s gonna happen!

Ja, nästa år, kanske.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nej jag har inte hunnit spela allt såklart. Men jag ser ändå fram mot rea. Jag listar ju under året sånt som jag skulle vilja ha framöver ändå och så ligger dom i önskelistan tills det kommer en rea och innan dess spelar jag allt jag redan hade


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av koleny:

Jag har redan i princip allt men lär bli något enstaka spel som man plockar upp för sakens skull eller för att lira 1-2 games med polarna... händer allt för ofta

Ja lite så är det för mig också

http://steamcommunity.com/id/ankhman/

Men jag kommer säkerligen hitta saker jag inte kan hålla mig ifrån lol

Daemn! är inte på riktigt samma nivå ännu!

http://steamcommunity.com/id/koleny/

är bara 400 spel ifrån dig! Har i princip bara lirat csgo på sistone med lite SP i mellan åt när folk lagt sig (de flesta jobbar jag pluggar... har dålig diciplin när det gäller lägga sig i tid!).
man borde ju beta av backloggen egentligen... Men är man hypad på något så är man ju det

Medlem

Vi alla är hamstrar.

Medlem

alla Paradox DLCs som jag inte kommer att kunna stå emot om det är 75% off

Medlem

men Gabe är ju redan så fet

Medlem

Man kommer till en punkt när man har det mesta man vill ha och resten bara är om priset är rätt... Såg mer fram emot det "förr".


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Tur man köpte en gammal bil här om dagen för alla pengar man hade och som behöver mycket jobb för att bli bra...
Blir nog inget på årets rea, har redan en back-log som räcker hela 2016, brukar väl annars lägga ett par tusen på Steam:s reor...

https://steamdb.info/calculator/76561198039962296/?cc=de

Medlem

signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

men Gabe är ju redan så fet

Vad har hans vikt med saken att göra?

Blir nog till att köpa något. Lite knepigt att det är i början av månaden istället för I slutet.

12
Skriv svar