Remastrade ODST är Microsofts Halo-ursäkt

Robot
Remastrade ODST är Microsofts Halo-ursäkt

Efter stora multiplayerbekymmer med Master Chief-samlingen får drabbade spelare ett gratis Halo 3: ODST.

#halo-the-master-chief-collection, #microsoft, #halo-3-odst


Medlem
Remastrade ODST är Microsofts Halo-ursäkt

Microsoft...snälla rara släpp det till PC.

Medlem

ODST känns fortfarande som ett utav de "nya" halos för mig

Medlem

varför lägger de ner sååå mycket tid på remasters till xbone? Kommer ju Gears också tydligen, klagar jag inte på iof men gör nya spel istället

Medlem

Gäller det endast för de som spelat Multiplayer under den perioden eller räcker det med att ha spelat singelplayer?

Medlem
Skrivet av lyrael:

Gäller det endast för de som spelat Multiplayer under den perioden eller räcker det med att ha spelat singelplayer?

Who is eligible to receive the Campaign for Halo 3: ODST for Halo: The Master Chief Collection for free?

Online users that logged in with their Xbox Live account and played Halo: The Master Chief Collection on any day from November 11, 2014 through December 19, 2014 at 11:59 pm PDT are eligible for a free code granting access to the Campaign for Halo 3: ODST on Xbox One. Offer is non-transferable.

Inaktiv
Skrivet av Oneone:

varför lägger de ner sååå mycket tid på remasters till xbone? Kommer ju Gears också tydligen, klagar jag inte på iof men gör nya spel istället

Det är väl just det, det är inte så mycket jobb. Sen säljer de gamla spel en gång till. De gör säkert mycket pengar på det ska du se. Inget nytt dock, Nintendo har gjort så i årtionden.

Det är ett märkligt kriterie; att man måste ha suttit framför Xboxen i flera timmar för att ha kanske kunna spela en match som varar 1 minut.

De borde ha gett ODST till alla som köpte TMCC eftersom det inte funkadef från dag 1.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av eatem:
Skrivet av Oneone:

varför lägger de ner sååå mycket tid på remasters till xbone? Kommer ju Gears också tydligen, klagar jag inte på iof men gör nya spel istället

Det är väl just det, det är inte så mycket jobb. Sen säljer de gamla spel en gång till. De gör säkert mycket pengar på det ska du se. Inget nytt dock, Nintendo har gjort så i årtionden.

Sony har ju släppt några ps3spel till ps4 och kommer släppa fler, alla gör det.

Medlem

Dem borde ha hållit undan MCC och fått dem alla fungera under en och samma grafikmotor, stresstestat MPn och inkluderat ODST.

Jag är glad att jag har varje titel, inkl Halo 2s grafik, i det skick det befinner sig.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

WOW EN TILL REMASTER!!! Ärligt, är det det enda konsol devsen kan göra nuförtiden?

1
Skriv svar