Inaktiv
Byta ras?

Jag har en lvl 17 orc, mage men nu ångrar jag mitt val av ras efter att igår ha upptäckt hur fula de faktiskt är. Jag skulle hellre vilja vara en Kahjiit för de är riktigt tuffa på alla sätt och dessutom är de betydligt smidigare, vilket passar mig som satsar på sneak och pilbågsskytte.

Men hur byter man ras? Jag har hört att man kan göra det i kloakerna i början, men jag hittar inte vart. Hjälp!

Medlem

Du kan bara gjöra dom sista ändringarna när du går ut ur kloakerna första gången sen är det låst som du skapat det.

Finns kommandon för att gå in i race change och dylikt men inget att rekommendera när det gjör en reset på alla dina stats till 0 så bästa alternativet är nog att starta om och gjöra det rätt.

Typ "Kahjiit, The Thief, Assasin / Ranger" om du nu satsar på bågskytte och sneak.

Inaktiv

Jag får tacka för svaret! Bara att börja om alltså, lite jobbigt när man spelat ca 70 timmar, men men..

Inaktiv

det stämmer inte precis, om du har din character på level 20 säger vi, och du skriver kommandot så du kan välja om, får du så många skills som man ska ha på level 20, på dina major skills då, minor nollställs. Gjort detta ett par gånger

Inaktiv

öppna consolen, skriv "showracemenu".

ändra dig. . . .

stäng ej menyn! öppna consolen och skriv "save".

starta om, ladda din save.

då har du kvar attributen

1
Skriv svar