Idag släpps Heroes of the Storm – se evenemang från London!

Robot
Idag släpps Heroes of the Storm – se evenemang från London!
Medlem
Idag släpps Heroes of the Storm – se evenemang från London!

Väldigt tråkig lansering.

Medlem

Står fortfarande beta när man loggar in i klienten.
Johanna verkar oerhört lik taurus. Annars var dräkterna oerhört välgjorda


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Buio:

Väldigt tråkig lansering.

"Känner" några som var där och de var riktigt nöjda. Streamen var dock inte något att hänga i julgranen direkt men helt okej kvällsunderhållning.

Medlem

Ungefär lika upphetsande som en grön ryamatta....


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

I've seen better

Releasehästryttare
Skrivet av magma:

Står fortfarande beta när man loggar in i klienten.
Johanna verkar oerhört lik taurus. Annars var dräkterna oerhört välgjorda

Står beta på launchern för mig, men ej inne i spelet, var är patchen för nya hjälten? Hade förväntat mig att hon skulle komma i en patch idag!

Medlem

Hade förväntat mig NÅGONTING annat än exakt samma HotS som "igår". Ingen "update", samma "Beta-text" som förut, samma tråkiga saker i shoppen som igår.
Enda som var annorlunda var, hör och häpna, veckans nya rotation av hjältar...och just ja, 25% ex-boost i en vecka.

Wow.

Vart är Johanna, nya spännande erbjudanden i Shoppen, nya banor, mounten man skulle få från HearthStone progress osv? Känner mig snuvad på premiären liksom :/

1
Skriv svar