Köp Witcher 3-expansionerna – få första två spelen gratis

Robot
Medlem
Köp Witcher 3-expansionerna – få första två spelen gratis

Synd man redan har de två första spelen då...

Medlem

Eller så köper man de vid någon rea på antingen gog eller steam för 20kr


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Witcher-fanser har ju redan spelen


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Eller så köper man de vid någon rea på antingen gog eller steam för 20kr

Vilket jag tror de flesta redan gjort vid det här laget

Medlem

Har redan de första två spelen, tvåan på steam och ettan på gog om jag inte missminner mig, men det blir kanske att förboka materialet ändå. Speciellt eftersom man kan ge bort bonuskoderna om jag läser artikeln rätt på deras sida.

Geeks Gaming

GoG+CD Projekt= Kan knappast bli bättre.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

GoG+CD Projekt= Kan knappast bli bättre.

Med tanke på att CDPR äger GOG så är ju detta knappast en konstig deal. De, likt EA, UBISOFT & Activision Blizzard vill ju sälja så många DLC (expansions/season pass) som möjligt och kommer man med en morot som "du får de två äldre spelen gratis" så får de säkert fler sålda exemplar.

En discount för de som äger de två äldre spelen på typ 5 dollar hade jag personligen också velat se.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Synd man redan har de två första spelen då...

Precis. Det hade ju inte varit så dumt om man fick expansionerna ifall man redan äger de två tidigare spelen.

Medlem

Jag varken äger eller har spelat de två första. Känner mig tveksamt inspirerad att spela något av de äldre när det finns ett helt nytt att sätta tänderna i.

Geeks Gaming
Skrivet av Fuidama:
Skrivet av Jinxswe:

GoG+CD Projekt= Kan knappast bli bättre.

Med tanke på att CDPR äger GOG så är ju detta knappast en konstig deal. De, likt EA, UBISOFT & Activision Blizzard vill ju sälja så många DLC (expansions/season pass) som möjligt och kommer man med en morot som "du får de två äldre spelen gratis" så får de säkert fler sålda exemplar.

En discount för de som äger de två äldre spelen på typ 5 dollar hade jag personligen också velat se.

Bryr mig inte om dom så delar säng med varandra.
GoG är något av de bästa som har hänt PC gamers de senaste 6 åren.
CD project är verkligen dedikerade till allt dom gör. Inget skitsnack som alla andra.

Umi
Medlem

Vad var snacket om dem 16 dlcs som (var gratis?) jag fick i fodralet?

Medlem
Skrivet av Umi:

Vad var snacket om dem 16 dlcs som (var gratis?) jag fick i fodralet?

Dom gör skillnad på små DLC och "expansioner". Det kommer en bunt DLC som tillför mindre events och quests/contracts och sen kommer det två ordentliga "expansioner" som tillför nya områden och ordentliga questlines.

Förra veckan fick man t.ex. ett nytt contract som DLC.

http://en.cdprojektred.com/news/contract-missing-miners-and-a...

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

GoG+CD Projekt= Kan knappast bli bättre.

GOG ägs av CD Projekt.

Medlem

Tycker det är en lite märklig bonus för att boka expansionerna faktiskt. Sannolikheten är väl relativt stor att den som vill boka upp expansionerna redan har båda föregångarna? Blir det inte lite sneträff på målgruppen här?


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Jag slängde $20 på InXiles senaste kickstarter idag, får välja mellan Witcher 1, Witcher 2 och Wasteland 2. (erbjudandet gäller fram till (6/3 at 6am, PST))

edit 2 : Jag kan verkligen inte läsa, selektiv blindhet hindrade mig från att läsa och fårstå ordet OR.

Medlem
Skrivet av jonis:

Tycker det är en lite märklig bonus för att boka expansionerna faktiskt. Sannolikheten är väl relativt stor att den som vill boka upp expansionerna redan har båda föregångarna? Blir det inte lite sneträff på målgruppen här?

Kanske, kanske inte. Sen gick det ju att skänka bort nycklarna till TW1/2 också. Kanske till nån som inte använt Gog innan, och genom att göra så kanske de får lite nytt folk. Själv tyckte jag det var en ganska nice bonus eftersom jag piratade ettan en gång i tiden, samt tvåan (även om jag senare köpte det på steam).

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av undercover:
Skrivet av Jinxswe:

GoG+CD Projekt= Kan knappast bli bättre.

GOG ägs av CD Projekt.

Värt att poängtera något som redan har tagits upp.

1
Skriv svar