Mina ögon är orange...?

Medlem
Mina ögon är orange...?

Hej

Jag köpte oblivion idagarna till PS3 och älskar de redan. Nu är det sà här att jag förlorar liv sà fort jag gàr ut, ett välkänt bugg eller vad? Blir skit irriterad för de gàr aldrig bort. Vad ska man göra för att bli av med sjukdomen? Säg tydligt vilken stad/person man ska tala med! Visa gärna var på kartan jag ska gà, som sagt, är nybõrjare.

Jag behöver er hjälp nu!

Medlem

Du har nog blivit en vampyr haha.

Titta på denna sidan
http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Cure_Vampirism

Medlem

Oj, de var en làng quest, kan man pà nàtt annat sätt bota sjukdomen utan att göra den questen?

Medlem

Drick blod från folk lite då och då annars kommer du se mer vampyrisk ut och då kommer vakterna i städerna och folk titta surt på dig. Se bara till så att du inte blir ertappad när du gör det.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Nu hàller jag pà att explodera, gàr ju inte att starta questen ens. Har lust att elda upp spelet. Sà himla onödigt att man blir vampyr automatiskt. Följt länken du gav men det funkar inte.ARHHHH

Inaktiv

Minns jag rätt får man en disease som visas i buff-/debufflistan i tre dagar innan du blir vampyr. Under den tiden går det att bota med en vanlig cure disease.

Medlem

ja, stämmer. men när man börjar ta skada av att vara utomhus har det gått väldigt långt


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Hàller pà med questen nu, har hittat allt förutom den femte "Nightshade leaves" Man ska kunna hitta den vid "West Weald", vart ligger det nàgonstanns?

Medlem

Anvand kartan.

Sorry, inga aao med linux live cd:(


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Kartan suger i spelet, stàr bara vad huvudstäderna heter. Fan vad jag är arg just nu.

Medlem

Står mycket väl var Weast Weald ligger på kartan, kolla noggrannare.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Tänkte bara meddela att nu har jag inte sjukdomen längre, fyfan så skönt

Medlem
Skrivet av Daniel_Met:

Tänkte bara meddela att nu har jag inte sjukdomen längre, fyfan så skönt

bara så du vet så är det omöjligt för dig att bli vampyr nu, om du inte laddar ner någon mod dvs.

ifall du någon gång ångrar dig så att säga:)

Medlem

man kan köpa "vampyrismen" av en i dark brotherhood, det borde fortfarande funka?


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

om man inte driker blod så man bara kan vara ute på natten e det inte så att man blir ganska mycket starkare med tiden lixom det var ett tag sen jag spelade oblivion men jag minns någoting om vampyrer och extra powers lixom som buffar eller minns jag fel

Medlem

Har din punkt tangent och komma tangent slutat fungera eller? Och ja vad jag vet blir man starkare. Och får även en svaghet till fire, eller har jag fel?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av r3lev4nt:

Har din punkt tangent och komma tangent slutat fungera eller? Och ja vad jag vet blir man starkare. Och får även en svaghet till fire, eller har jag fel?

Har ditt tangentbord autospace eller något? punkttangent heter det faktist Jag håller dock med dig starkt men tänkte att jag också ville läxa upp någon.

Medlem

Jaja. Nu ska vi inte vara på de viset. Min svänska fonkar pra!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar