Medlem
Shivering Isles

Jag är nyfiken på att höra vad ni andra tycker om Shivering Isles, vad som är bra/dåligt och rent allmänt hur det är och jämför gärna med Oblivion.

Själv har jag faktiskt knappt spelat det, jag har tappat suget lite tyvärr. Det enda jag gjorde var att komma in till själva huvudvärlden och kolla in det lite snabbt.

Jag ska nog göra en helt ny gubbe om ett tag och använda honom, de andra är jag riktigt trötta på om jag ska vara ärlig. Det får bli att testa en helt ny spelstil, Nord eller någon annan som går lite mer på kraft än min assassin/thief.

Medlem

Shivering Isles

Väldigt underhållande quests och bra ytor att utforska. En expansion väl värd sitt namn.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Tycker det är en helt okej expansion. Var på väg att spela en ny karaktär jag också men kom av mig sen då jag insåg att det var så jobbigt i början när man var en vekling

/ LordDaimos

Medlem

Väntade mig mer saker (vapen, armor och magier) annars var det dock bra, älaska att vara Madgod!


signatur

"Det här är en crackdown på tomciteringar."

Medlem

Bra expansion, inte rikigt min stil med en galen värld, men den var kul att spela igenom. Finns en del att utforska, lite nya vapen och rustningar. Dock inga som är bättre än det du skaffat i grundspelet om du spelat ett tag...
Man måste installera en patch, som precis släppts på rikigt, för att fixa en rikgtigt läbbig bugg...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:

Bra expansion, inte rikigt min stil med en galen värld, men den var kul att spela igenom. Finns en del att utforska, lite nya vapen och rustningar. Dock inga som är bättre än det du skaffat i grundspelet om du spelat ett tag...
Man måste installera en patch, som precis släppts på rikigt, för att fixa en rikgtigt läbbig bugg...

Vet, kan ej splea mer...:down:


signatur

"Det här är en crackdown på tomciteringar."

Medlem

Du kan ju installera om och patcha. Men det är ju lite störigt om man har en hög lvl gubbe...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:

Du kan ju installera om och patcha. Men det är ju lite störigt om man har en hög lvl gubbe...

Det är väl bara att spara spelarfilen på t ex skrivbordet, installera om spelet, stoppa tillbaka spelarfilen och börja spela igen?

Medlem

Kanske, buggen kan ju vara "sparad" där, eftersom det är saker id som försvinner, och i savegamefilen finns ju din progress sparad...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Mycket möjligt, men det är väl värt att testa ändå. Annars är det väl inte så farligt om man får göra en ny gubbe.

Medlem

Orka dinga 54 igen...


signatur

"Det här är en crackdown på tomciteringar."

Inaktiv

Jag har ett litet problem , har klarat "vanliga" oblivion och har precis börjat spela "The shivering isles" , har hittat porten "tror jag" "på en liten ö , med en soldat som vaktar den"
Men jag kommer inte in , är det någon som jag måste träffa och prata med först , eller finns det något annat kriterium som man måste uppfylla!!??

Medlem

Det är bara att prata med vakten har jag för mig.

Medlem
Skrivet av recon:

Jag har ett litet problem , har klarat "vanliga" oblivion och har precis börjat spela "The shivering isles" , har hittat porten "tror jag" "på en liten ö , med en soldat som vaktar den"
Men jag kommer inte in , är det någon som jag måste träffa och prata med först , eller finns det något annat kriterium som man måste uppfylla!!??

Bara att prata med vakten och försöka gå in, först gick det inte för mig. Men sen gick det, efter att vakten snackat om hur galna alla blir som gr in där, och sedan dödade han ... någon.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

http://www.uesp.net kolla konsoll delen om du inte kommer vidare i questet automatiskt.

Jag tycker SI var lite litet i innehåll och yta :c men rätt ok.

1
Skriv svar