Harley Quinn säger hej – med ett baseballträ

Robot
Harley Quinn säger hej – med ett baseballträ
Medlem
Harley Quinn säger hej – med ett baseballträ

Fan, jag som inte skulle förboka detta spelet.. men jag är svag.

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Fan, jag som inte skulle förboka detta spelet.. men jag är svag.

Kunde inte heller hålla mig borta.....

Medlem

När jag såg att man fick spela som Batgirl så blev jag såld. Jag behöver se gameplay med Batgirl.

Medlem

Nigri!? Was that you?

Medlem

Bara jag som stör mig på att hon inte ser ett dugg ut som i de tidigare spelen? Ser snarare ut som en annan person stulit hennes kläder

Medlem

Sluta förhandsboka spel för i helsike....

Medlem

Jag kommer förhandsboka detta tror jag. Kan fan inte hålla mig.... Det som intresserar mig mest är Arkham Knight själv... Hoppas han är med mycket i spelet och inte bara tittar förbi en sväng "mid-game" så att säga.

Tror han och Scarecrow är de största skurkarna. Tror man kan stöta på Arkham Knight flera gånger under spelets gång.

Funderat över PC kontrollerna men Rocksteadys tidigare Batman spel har fungerat skit bra med tangentbord + mus. Har en Xbox 360 kontroll om det skulle skita sig.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Gud vilken fjantig röst de har gett henne.

Medlem
Skrivet av von_lidl:

Gud vilken fjantig röst de har gett henne.

Låter som i de andra spelen i serien.

Medlem
Skrivet av von_lidl:

Gud vilken fjantig röst de har gett henne.

Det e samma röstskådespelare som arkham city.

Medlem

Riktigt irriterande att de låser delar av spelet. Jag gillar inte den här utvecklingen.

Det skulle vara okej om de gav förbokare specialskins etc, men en del av kampanjen?

Medlem
Skrivet av Stelefan:

Sluta förhandsboka spel för i helsike....

word

Medlem

Jag vill vara batman. Inte harley quinn och därför förhandsbokar jag inte. Ska vänta och se på youtube dessutom om någon lirar med mina pc specs så jag kan se hur bra jag kan spela det.

Inaktiv

Riktigt irriterande det här med att man ska behöva köpa fem kopior av spelet för att kunna få den ultimata upplevelsen. Blir nog att vänta tills de släpper GOTY versionen med all DLC och story missions som de klippt ut ur spelet och säljer som DLC.

Medlem

Varför har man gjort om Harley quinn till en elakare version av Barbie till utseende


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Stelefan:

Sluta förhandsboka spel för i helsike....

Alltså, jag kan verkligen hålla med, och nu är ett perfekt tillfälle att INTE göra det.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Barkbiten:
Skrivet av von_lidl:

Gud vilken fjantig röst de har gett henne.

Det e samma röstskådespelare som arkham city.

Jaha okej. Har inte spelat dem andra spelen, men tyckte bara att den var ganska störande

Medlem
Medlem

Jag har bokat och köpt. Är spelet nyskapande på något sätt? Jag vet inte. Det är inte relevant, jag gillade de tidigare Arkhamspelen (ok, kanske inte Origins) och har spelat om dem och så länge som Rocksteady förvaltar mandatet som de gjort i sina två spel så är jag nöjd.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem

Mjo förbokning är inget bra.... men jag kan förstå att folk gör det när priserna oftast är bättre om man förbokar.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Så, ok, förklara för mig varför man inte ska förboka. Jag ifrågasätter inte frågar ärligt och utan någon spets. Hade det varit ett okänt spel hade jag varit mer tveksam, då hade jag väntat på recensioner och mottagande av spelare, men nu? vi vet ungefär vad vi får. Spelet kommer att vara som innan, med lite nya moves och den förbaskade FPS-bilen.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem
Skrivet av demagog:

Så, ok, förklara för mig varför man inte ska förboka. Jag ifrågasätter inte frågar ärligt och utan någon spets. Hade det varit ett okänt spel hade jag varit mer tveksam, då hade jag väntat på recensioner och mottagande av spelare, men nu? vi vet ungefär vad vi får. Spelet kommer att vara som innan, med lite nya moves och den förbaskade FPS-bilen.

En bra förklaring:

https://www.youtube.com/watch?v=mf5Uj4XIT1Y

Att förbeställa ger utgivarna mindre problem att släppa dåliga och ofärdiga spel eftersom dom inte är beroende av recensioner och rekommendationer.

1
Skriv svar