Ubisoft vrider upp E3-hypen till elva

Robot
Medlem
Ubisoft vrider upp E3-hypen till elva

Tur att man har lite flextid att ta ut då


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

The Divison, är nog det som lockar mig mest
Please Ubisoft... Dont. Fuck. Up!

Medlem

Assasins Creed är i klass med cod nuförtin, släppts ett var och varannan månad känns det som.

Medlem

Lutar åt att de utannonserar Watch dogs 2 också. Skymtade Watch dogs i trailern

Medlem

Undrar vilka uppflöjare som kommer i år! Fyra olika Assassin's Creed?

Medlem

E3, UbiSoft och hype? Nej tack.

Medlem

Knappt har röken lagt sig efter allt whine kring hur Witcher 3's grafik inte levde upp till E3 2013, och nu sitter det och hypas upp nästa generations spel?

Ubisofts Watch dogs skulle ju bli den ultimata GTA-dödaren, med "hack everything" och mostergrafik, som sen blev nån sorts medelgrafik och "hacka allt som har skriptats att kunna hackas"....
Det låg ju i reabackarna snabbare än nån hann bokstavera flopp.

Nä, jag gillar E3, men man får ta det för vad det är. Att mata hypemaskinen känns inte bra.

Medlem

Smoke & mirrors är vad E3 är. Sen kan man ju hoppas publishers/utvecklare håller vad de lovar sin publik.. Nästan lite valår varje gång det närmar sig kan man tycka

Medlem

Är så satans jävla trött på deras Assassins Creed-mjölkning så man börjar få magsår..

Medlem

Ubisoft är det nya Activision, så nej...


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Ett nytt Assassins Creed, kan E3 bli mer ointressant?:P

Näfan det bästa med E3 är ju Sony/MS konferenserna

Inaktiv

Härligt, ser fram imot vad det blir för problem med deras spel i år, Billigare underhållning får man leta efter.

Medlem
Skrivet av whoo:

Knappt har röken lagt sig efter allt whine kring hur Witcher 3's grafik inte levde upp till E3 2013, och nu sitter det och hypas upp nästa generations spel?

Ubisofts Watch dogs skulle ju bli den ultimata GTA-dödaren, med "hack everything" och mostergrafik, som sen blev nån sorts medelgrafik och "hacka allt som har skriptats att kunna hackas"....
Det låg ju i reabackarna snabbare än nån hann bokstavera flopp.

Nä, jag gillar E3, men man får ta det för vad det är. Att mata hypemaskinen känns inte bra.

No shit att man bara kan hacka det som utvecklarna kodat.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av squedo:

The Divison, är nog det som lockar mig mest
Please Ubisoft... Dont. Fuck. Up!

Massive Entertainment, inte Ubisoft som gör spelet

Medlem

AssCreed Syndicate: Hattar som motsätter sig fysikens lagar och Brittisk-engelska enligt Amerikaner. Glöm ej heller alla dessa roliga drosk-race ni kommer ha!

The Division. Ja. 'nuff said.

Medlem

Efter senaste flopp av titlar och mjölkning så är förtroendet väldigt lågt med Ubisoft, jag kanske lyfter ögonbrynet om där är något intressant från dem.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Ubisoft och hype? Tsss

Medlem
Skrivet av Electrix:

Är så satans jävla trött på deras Assassins Creed-mjölkning så man börjar få magsår..

Ingen tvingar dig följa nyheterna eller spela spelen...


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av naess91:
Skrivet av squedo:

The Divison, är nog det som lockar mig mest
Please Ubisoft... Dont. Fuck. Up!

Massive Entertainment, inte Ubisoft som gör spelet

Dessvärre är det Ubisoft, Massive må vara original utvecklarna och leder projektet, men det är flera studios till som faktiskt sitter och jobbar med det inom Ubisoft.

Medlem
Skrivet av whoo:

Knappt har röken lagt sig efter allt whine kring hur Witcher 3's grafik inte levde upp till E3 2013, och nu sitter det och hypas upp nästa generations spel?

Ubisofts Watch dogs skulle ju bli den ultimata GTA-dödaren, med "hack everything" och mostergrafik, som sen blev nån sorts medelgrafik och "hacka allt som har skriptats att kunna hackas"....
Det låg ju i reabackarna snabbare än nån hann bokstavera flopp.

Nä, jag gillar E3, men man får ta det för vad det är. Att mata hypemaskinen känns inte bra.

Måste tyvärr göra dig besviken, Watch Dogs var ingen flopp försäljningsmässigt...
http://venturebeat.com/2014/10/30/ubisofts-watch-dogs-sells-m...

Medlem

Även om jag ser väldigt mycket fram till the division så måste jag säga att ubisoft visa upp de för tidigt, detta kommer vara den 3de E3 som de kommer att vissas på nu.

Medlem
Skrivet av djevulsk:
Skrivet av naess91:
Skrivet av squedo:

The Divison, är nog det som lockar mig mest
Please Ubisoft... Dont. Fuck. Up!

Massive Entertainment, inte Ubisoft som gör spelet

Men dom har ju skjutit fram release ett antal gånger så det kanske betyder att dom får den tid som behövs för att göra spelet bra. Jag hoppas iallafall på det.

Dessvärre är det Ubisoft, Massive må vara original utvecklarna och leder projektet, men det är flera studios till som faktiskt sitter och jobbar med det inom Ubisoft.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av zauii89:

Assasins Creed är i klass med cod nuförtin, släppts ett var och varannan månad känns det som.

Japp, det är en serie som dalar tungt nu.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av squedo:

The Divison, är nog det som lockar mig mest
Please Ubisoft... Dont. Fuck. Up!

Fast iof, det är ju inte Ubisoft som utvecklar det, dom är ju bara publishers. Men ja, man kan hoppas på att det blir bra, ser fram emot det som fan.

Medlem
Skrivet av orkamera:

Fast iof, det är ju inte Ubisoft som utvecklar det, dom är ju bara publishers. Men ja, man kan hoppas på att det blir bra, ser fram emot det som fan.

Det var länge sedan som Massive köptes upp av Ubisoft.

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av orkamera:

Fast iof, det är ju inte Ubisoft som utvecklar det, dom är ju bara publishers. Men ja, man kan hoppas på att det blir bra, ser fram emot det som fan.

Det var länge sedan som Massive köptes upp av Ubisoft.

Jaha där ser man, då får man väl hoppas att dom har lärt sig av sina Assassin's Creed släpp då.

Medlem

Hoppas på The Division och gärna ett släppdatum.

Ser även väldigt mycket fram emot mer info om Umbra.
För er som inte har koll på det så är det ett otroligt lovande ARPG som utvecklas i Cryengine. Kolla in deras pågående kickstarter här
https://www.kickstarter.com/projects/1062682568/umbra?ref=cat...

Medlem

0:10 ser ut som en nertonad ripoff direkt från ''Gangs of New York''.

1
Skriv svar