Första gången!!!

Inaktiv
Första gången!!!

Någon där ute som har några tips vad man skall tänka på när man spelar. Tycker det är en massa grejer man skall hålla reda på.

Medlem

Bestäm dig för ifall du vill följa mainquesten direkt eller inte. Vänta lite med den om du absolut inte vill rädda världen direkt. Gå omkring lite och utforska och lär dig hur spelet funkar. Hitta lite prylar att behålla eller sälja...testa lite olika vapen...du kan till och med göra lite gille-quests om du vill...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Något att tänka på är att verkligen njuta av Dark Brotherhood questarna när du får börja med dem, fortfarande det roligaste momentet i spelet trots Shivering Islands och alla mods jag testat!

/ LordDaimos

Medlem

Började lite precis med, o hur ligger de nu till? Man ska döda en oskyldig för att få komma med i dark brotherhood, right? Men hur va de nu för att få kontakt med thieves? Vare inte att man skulle sno nått o sen spendera natten i finkan? Hände inget för mig o fick inte heller mina toys tillbaka


signatur

I'm the best around...

Medlem

Jag vet inte riktigt om det har att göra med ens bounty. Jag fick inbjudan till greyfox trots att jag inte suttit i fängelse...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Muta en tiggare och fråga om han.:)


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

ja, man behöver varken sitta i fängelse eller ha någon bounty.


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Rollspela! Lev dig in i Oblivion.

Medlem

Uhn "rollspela" mest gay ever snabbspola förbi 70% av alla texter o gör spelet till ett fantasyfps FTW!


signatur

I'm the best around...

Inaktiv

Äntligen börjat fatta lite av spelet och det är skoj

1
Skriv svar