Rykte: Dark Souls 3 visas upp under E3

Medlem
Skrivet av Seraium:
Skrivet av Denglade:

Menar ni inte Dark Souls 4? Är ju bara att döpa om Bloodborne till vad det verkligen är, Dark Souls 3.

Det är inte ens samma serie..

Hört talas om sarkasm?

Inaktiv

Orkade inte ens spela klart 2an för att jag tyckte det var så lamt i jämförelse med ettan. Hoppas detta spel känns mer genomtänkt.

Medlem
Skrivet av Denglade:

Menar ni inte Dark Souls 4? Är ju bara att döpa om Bloodborne till vad det verkligen är, Dark Souls 3.

I så fall ska vi väl snarare döpa om det till Demon's souls 5.

Och döpa om Call of Duty till Quake 73.

Medlem

Jag vill säga, även fast jag älskar souls/bloodborne, att de gärna får dra ut på releasen på detta. Fan, kommer ju två expansions till bloodborne först o främst. Sen vill man hinna längta till nästa, det känns som halvvägs på mjölk-kossa om det släpps 2016.

SoL
Medlem
Skrivet av bleetzer:

Jag vill säga, även fast jag älskar souls/bloodborne, att de gärna får dra ut på releasen på detta. Fan, kommer ju två expansions till bloodborne först o främst. Sen vill man hinna längta till nästa, det känns som halvvägs på mjölk-kossa om det släpps 2016.

2 expansioner till Bloodborne?? Jag trodde de bara var ett som kommer

Medlem
Skrivet av SoL:
Skrivet av bleetzer:

Jag vill säga, även fast jag älskar souls/bloodborne, att de gärna får dra ut på releasen på detta. Fan, kommer ju två expansions till bloodborne först o främst. Sen vill man hinna längta till nästa, det känns som halvvägs på mjölk-kossa om det släpps 2016.

2 expansioner till Bloodborne?? Jag trodde de bara var ett som kommer

Stämmer, jag tänkte på witcher!

12
Skriv svar