Fram med plånboken – stor sommarrea hos GOG

FM-guru
F.d. Sisyr
Fram med plånboken – stor sommarrea hos GOG

Många godbitar där. Kan rekommendera The Banner Saga och Apotheon bland de nya men lite mer "okända" titlarna.

Medlem

Nej nej nej, har redan överskridit min spelbudget med Lego worlds, inget mer!

Medlem

Jag behöver vinna storvinsten för att kunna spela.
När man jobbar så är man ju så trött när man är ledig så man orkar inte ta sig an det enklaste spelet ens.

Medlem
Skrivet av InsaneSharky:

Jag behöver vinna storvinsten för att kunna spela.
När man jobbar så är man ju så trött när man är ledig så man orkar inte ta sig an det enklaste spelet ens.

Känner samma sak. Har gått från 3-5h spel per dag till kanske max en timme, haha. Inte ens en film orkar man.

Medlem
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av InsaneSharky:

Jag behöver vinna storvinsten för att kunna spela.
När man jobbar så är man ju så trött när man är ledig så man orkar inte ta sig an det enklaste spelet ens.

Känner samma sak. Har gått från 3-5h spel per dag till kanske max en timme, haha. Inte ens en film orkar man.

Vänta bara tills ni skaffar barn... Jäkligt svårt att hitta gaming-tid.

Medlem

Synd att man inte får steam nycklar när man köper spel från GoG.

Medlem
Skrivet av Gamer-Tompa:
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av InsaneSharky:

Jag behöver vinna storvinsten för att kunna spela.
När man jobbar så är man ju så trött när man är ledig så man orkar inte ta sig an det enklaste spelet ens.

Känner samma sak. Har gått från 3-5h spel per dag till kanske max en timme, haha. Inte ens en film orkar man.

Vänta bara tills ni skaffar barn... Jäkligt svårt att hitta gaming-tid.

Att jag hittar en donna att föröka mig med är mindre sannolikt än att jag orkar spela datorspel.

Medlem

JIPPI Ännu en chans att köpa en massa grymma spel som man aldrig ens startar Och snart börjar steam också!!


signatur

K9
:.:

Medlem
Skrivet av absimilard:

JIPPI Ännu en chans att köpa en massa grymma spel som man aldrig ens startar Och snart börjar steam också!!

Ett 60-tal spel på Steam, fyra installerade, kanske hälften som aldrig startats, he he he... kapitalism.

Medlem

Har inte hittat någonting ännu som har fångat mitt intresse, mina ögon är klistrade på att Cities: Skylines hamnar på rea!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Skrivet av Striva:

Synd att man inte får steam nycklar när man köper spel från GoG.

Fördelen är att man slipper DRM.
Sen, har inte testat själv, men visst kan man lägga till icke-steamtitlar i steam?

Medlem

Wth, jag har ju 2 Euro som bränner hål i fickan ändå, jag köper Trine Enchanted Edition

Edit: Och nu efter att jag köpte såg jag att jag redan hade Trine. Haha. Men inte "Enchanted Edition" dårå, så kanske nåt bättre för pengarna.

Edit2: Men å andra sidan så fick jag Sim City 2000 gratis! så, värt ändå


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av blizzard:
Skrivet av Striva:

Synd att man inte får steam nycklar när man köper spel från GoG.

Fördelen är att man slipper DRM.
Sen, har inte testat själv, men visst kan man lägga till icke-steamtitlar i steam?

Jepp.

Medlem

Gillar GOG så köper gärna mina spel där istället för på t.ex Steam.
Tänkte väl köpa fem - sex spel. Även om jag bara spelar hälften är det bra att ha olika typer av spel redo. Så blir jag sugen på rymdskjuta har jag Astrabreed, peka klicka så kan jag installera Deponia osv.

1
Skriv svar