Snart släpps Planetside 2 till Playstation 4

Robot
Snart släpps Planetside 2 till Playstation 4
Medlem
Snart släpps Planetside 2 till Playstation 4

En av de bästa onlineshooters jag någonsin spelat. Grattis PS4.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Japp , i sina bästa stunder är det absolut det bästa jag upplevt i onlineshooters , hoppas bara ps4an klarar av de stora striderna med 150+ spelare. Nån här som spelat betan och varit med några stora strider?

Medlem

Can't wait. Hoppas de snart erbjuder någon möjlighet flytta sin PC karaktär till PS4an. Tyckte det vr sagt det skulle erbjudas i någon form

SOE blev ju sålda av Sony så det lär väl inte bli så mycket mer Playstationexklusivt från SOE, vem köpte dom?

Medlem
Skrivet av LPB:

SOE blev ju sålda av Sony så det lär väl inte bli så mycket mer Playstationexklusivt från SOE, vem köpte dom?

Daybreak Game Company
https://www.daybreakgames.com/

Många profiler valde att lämna spelet när SOE såldes, bland annat creative director Matthew Higby, och det gjorde många av spelarna blev orolig inför framtiden. Men så här långt håller det hög kvalitet och spelet mår minst lika bra nu som tidigare.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Inaktiv

Grattis till alla som väntat på detta på PS4 helt klart : ) !!

Men imo så är detta ett av dom sämsta skit spelen jag någonsin testat/spelat.

Dont take me wrong, Spelade det på PC i tidig alpha o hela vägen till Beta som det fortfarande inte kommit ur helt hahaha.

Alltihopa är så jävla skrattretande dåligt så det finns inte o spiken i kistan för alla Planetside fans va när dom helt plötsligt får för sig att sälja av SOE och tvinga dom största namnen i studion som VISSTE vart Planetside 2 va tvungen att gå för att fungera och va KUL lämnade spelet som råttor lämnar ett sjunkande skepp och förstår 110% varför...

Skit spel rakt igenom, dom lovar o lovar o lovar och inte ett skit har hållits. In fact så har det bara blivit sämre o sämre på PC.

Vi som spelade alphan o tipsar om alla problem o fel o saker som måste fixas för att göra det bättre... men vad hände?

INGENTING...Blev bara sämre och sämre...
Nej detta spel är skrattretande dåligt, håll er borta från detta !!
Undrar ni vad jag bygger detta på så kan jag gääääärna förklara men då blir det en ganska lång text så naaaah

1
Skriv svar